Täällä teille gootti

joka viiltelee!!!

12

1090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crommower

Tuntuuko siltä, että olet saavuttanut jotain suurta?

• oli tuo

Todella ihana, mutta miksi ihmeessä tuollainen Jumaluus viiltelee itseään?

Tulehan tänne, sinä ihana, niin saat piiskoa minua, niin eiköhän se viiltely sitten jää!

• ...

Musiikkiyhteisöjensä perusteella enemmänkin metallisti, joka ajattelee olevansa gootti.

Mikä tämän threadin pointti edes oli?

• .............

vai että metallisti joka kuvittelee olevansa gootti? :)

Nyt pihalle ja nopeasti :)

• ....
        ............. kirjoitti:

vai että metallisti joka kuvittelee olevansa gootti? :)

Nyt pihalle ja nopeasti :)

Is that sarcasm I smell? ;)

En toki tiedä, millaista musiikkia kyseinen neitokainen muuten kuuntelee, mutta teki mieli vain nussia pilkkua, se kun on niin tyydyttävää, ja muistuttaa, ettei yksikään noista bändeistä ole goottia nähnytkään.

Ja eikös se musiikki se asia ole, mikä gootista gootin tekee, eikä pukeutuminen ja muu tarpeeton tilpehööri?

Näin minä ainakin olen oppinut.

Missään vaiheessa en ole kyseisen tytön goottiutta epäillyt, mutta kyllä minulle ainakin noista musiikkiyhteisöistä enemmänkin metallisti mieleen tulee, kuin mikään jöötti.

Nättejä kuvia kuitenkin, osaisinpa itsekin.

• fuckingGOTH
        .... kirjoitti:

Is that sarcasm I smell? ;)

En toki tiedä, millaista musiikkia kyseinen neitokainen muuten kuuntelee, mutta teki mieli vain nussia pilkkua, se kun on niin tyydyttävää, ja muistuttaa, ettei yksikään noista bändeistä ole goottia nähnytkään.

Ja eikös se musiikki se asia ole, mikä gootista gootin tekee, eikä pukeutuminen ja muu tarpeeton tilpehööri?

Näin minä ainakin olen oppinut.

Missään vaiheessa en ole kyseisen tytön goottiutta epäillyt, mutta kyllä minulle ainakin noista musiikkiyhteisöistä enemmänkin metallisti mieleen tulee, kuin mikään jöötti.

Nättejä kuvia kuitenkin, osaisinpa itsekin.

"Ja eikös se musiikki se asia ole, mikä gootista gootin tekee, eikä pukeutuminen ja muu tarpeeton tilpehööri? "

^ Aivan, ja eikö tuotakin ole jauhettu aivan tarpeeksi, että sitä täytyy vielä korostaa?;o Ja kuka sen goottimusiikin luokittelee, kun sitäkin niin eri taoin ihmiset luokittelee :o Ja kyllähän GOOTTI voi kunnella myös mm metallia, mutta hän on "truugootti" vaan jos kuuntelee ns. goottimusaa, eli goottirockia ai ebm:ää . Aaawrghh. Mutta ketä se kiinnostaa mitä kukakin kuuntelee? olkoon goottti vaikka ei kuuntelisikaan mitään gootibändia jos tahtoo

• BubbleGirl

Ihanat vaatteet ja meikki!

• *Prööt*

Pullaposkinen teini äitin ja isin maksamissa vaatteissa ottaa salaa iha kauheit kuvii itsestään ja synkistelee Naitvissin tahtiin. Ja kantsii vetää paksut kerrokset sitä sideharsoo ranteisiin ku ei ne ite hentoset naarmut iholla tekisi vaikutusta kuitenkaan.

• Äiti tunnisti ny!

tollasii kuvii oot ottanu meijän veeseessä ja kuka nuo kuvat on tollasiksi muokannukki??et sie ollenkaa tollaselt näytä oot iha tavallinen söötti kymmenvuotias tyttö!ja semmosii 66 ais bändei et ennää kuuntele vaa sitä beijoncea jota kerta toivoit synttärilahjakski!

• poikuli85

oot tosi nätti!

• -----------

en usko, että toi tyttö tykkää että sitä levitellään tällä tavalla nettiin...
        ellei se ite oo pistäny sitä, mut sepä ois vitun typerää...

• Jaana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      175
      2076
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1499
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1424
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1192
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1013
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      928
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      875
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      825
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe