Pitäisikö tuon kasvoöljyn todellakin olla KUIVATTAVAA?? Olen nyt viikon lotrannut näiden aineiden kanssa ja vahvasti aion myös lotraamista jatkaa, mutta tuon kasvoöljyn kanssa meinaa palaa hiilet!! Vaikka annan sen kuinka imeytyä ja pyyhin osan vielä hetken päästä poiskin niin ei prk... Mikään meikkivoide ei tunnu sen kanssa sopivan, toinen öljyyntyy ja toinen nahkoittuu...
Viikon testijakson aikana kyllä naama on puhjennut oikein kukkaankin.
En kärsi aknesta, vain jumalattoman ärhäkkäästi rasvoittuvasta ihosta. Nyt kuitenkin viikon käytön jälkeen naamassa on oikein ihka aitoja finnejä!
Ja se joka nyt ajatttelee teinin valittavan, niin kerrottakoon sekin, että olen tästä rasvoittumisesta kärsinyt jo 15v, 15v. ei siis ole ikäni. Lääkekuurin olen kokeillut, mutta koska kyse ei ole aknesta niin...
Dr. Hauschkan kasvoöljy
13
4426
Vastaukset
- kasvoöljyä.
Mitä muita tuotteita käytät ja koska laitat kasvoöljyn?
- en usko...
Käytössä on kaikki mitä siinä rasvoittuvien kokeilupakkauksessa oli, eli puhdistusvoide, spezial kasvovesi, kasvoöljy, höyrytystiiviste ja savinaamio. Sitä voidenaamiota kokeilin, mutta kun illalla tein sen niin vielä aamullakin tuntui naama rasvapurkilta vaikka 20min jälkeen pyyhin tosi hyvin naamion pois (taisinpa vielä pyyhkiä kasvovedelläkin ihon). Tuota puhdistusvoidetta huuhtoessa olen ihmetellyt kun se ei meinaa lähteä pois, huuhtoessa siis tuntuu, että iholla olisi jatkuvasti jotain tahmaista tai rasvaista... Tilasin nyt puhdistusemulsion, jos se tuntuisi raikkaammalta huuhtoessa.
Olen vain kuullut niin paljon hyvää tästä sarjasta, että haluaisin uskoa sen toimivuuteen. Tätä "murrosikää" kun on tän naaman kanssa tullut jo kärsittyä ihan tarpeeksi ja rahaa poltettu toimimattomiin aineisiin ihan liikaa. - en usko...
Niin laitan kasvoöljyn aamuisin sen jälkeen kun olen pessyt naaman pyhdistusvoiteella ja pyyhkinyt kasvovedellä. Levitän öljyn (n.4tippaa) ja pyyhin ylimääräisen pois kun olen ajellut töihin. (meikkaan vasta työpaikalla aamuisin)
- käsittänyt
en usko... kirjoitti:
Niin laitan kasvoöljyn aamuisin sen jälkeen kun olen pessyt naaman pyhdistusvoiteella ja pyyhkinyt kasvovedellä. Levitän öljyn (n.4tippaa) ja pyyhin ylimääräisen pois kun olen ajellut töihin. (meikkaan vasta työpaikalla aamuisin)
että kasvovesi painellaan kasvoille ja
annetaan imeytyä ennen kasvoöljyä ja näin
olen tehnytkin.
Minulla on monta kertaa toiminut, mutta
on myös päiviä kun on ollut ainetta liikaa.
Nyt olen huomannut, että kun painan
pullon suun kämmenelle ja käännän pullon
ylös alaisin niin sekin kädelle tuleva
määrä on liikaa. Todella pieni määrä
riittää ja senkin saa kasvoilla levitettyä.
Olethan muistanut laittaa tipan vettä
siihen puhistustahnaan? Toinen mikä voi
haitata huuhtelua on sellainen pehmeä
vedenlaatu. Anopin luona en meinaa saada
naamaa puhtaaksi meikistä vaikka kotona
onnistuu. - en usko
käsittänyt kirjoitti:
että kasvovesi painellaan kasvoille ja
annetaan imeytyä ennen kasvoöljyä ja näin
olen tehnytkin.
Minulla on monta kertaa toiminut, mutta
on myös päiviä kun on ollut ainetta liikaa.
Nyt olen huomannut, että kun painan
pullon suun kämmenelle ja käännän pullon
ylös alaisin niin sekin kädelle tuleva
määrä on liikaa. Todella pieni määrä
riittää ja senkin saa kasvoilla levitettyä.
Olethan muistanut laittaa tipan vettä
siihen puhistustahnaan? Toinen mikä voi
haitata huuhtelua on sellainen pehmeä
vedenlaatu. Anopin luona en meinaa saada
naamaa puhtaaksi meikistä vaikka kotona
onnistuu.Meillä on kyllä todella hyvä vesi kotona, siis olisiko just sit sellainen pehmeä kuten anoppilassasi. Se kasvovesi (ohjeiden mukaan) sumutetaan pullosta kasvoille ja annetaan imeytyä. Mutta kun en raaski suihkia ainetta ympäriinsä ja silmät ei tykkää aineista (piilarit) niin levitän sen kasvoveden normaalisti pumpulilla. Olen muistanut lisätä vettä siihen puhdistusvoiteeseen, mutta se taputtelu on kyllä... No vanhasta tottumuksesta sillä tulee pestyä naama vähän ainetta pyöritellen...
- Hauschka-ongelmiin
en usko kirjoitti:
Meillä on kyllä todella hyvä vesi kotona, siis olisiko just sit sellainen pehmeä kuten anoppilassasi. Se kasvovesi (ohjeiden mukaan) sumutetaan pullosta kasvoille ja annetaan imeytyä. Mutta kun en raaski suihkia ainetta ympäriinsä ja silmät ei tykkää aineista (piilarit) niin levitän sen kasvoveden normaalisti pumpulilla. Olen muistanut lisätä vettä siihen puhdistusvoiteeseen, mutta se taputtelu on kyllä... No vanhasta tottumuksesta sillä tulee pestyä naama vähän ainetta pyöritellen...
Puhdistusvoidetta ei kannata pyöritellä, sillä se voi rikkoa ihoa, jolloin pöpöt pääsee näihin mikroskooppisiin haavoihin ja voi aiheuttaa tulehduksia = isoja ihonalaisia finnejä. Tuo naamio on todella rakeista ja manteli siinä epäsäännöllisen muotoista ja teräväreunaista paikoin. Siksi sitä ei saa hieroa ihoon ollenkaan, vain pumpata ihoa vasten. Ja tästä syystä en siitä pidä itse ollenkaan enkä käytä.
Kasvoöljy sen sijaan näyttää toimimisensa vähän hitaammin. Onhan iho vielä kostea kun laitat öljyn? Se on se tärkein vaihe. Jos vain taputtelet pumpulilla, niin iho voi olla liian kuiva. Sitten öljy ei sitoudu ihoon vaan jää kelmuksi päälle. Kannattaa ennemmin suihkuttaa kasvovesi kämmenelle ja taputella se sitten ihoon, jotta kosteutta jää tarpeeksi öljyn alle.
Toivottavasti saat tuotteet toimimaan :)
Itselläni kiillon poistossa on ollut oleellinen paitsi kasvoöljy, niin mineraalimeikki. Mineraalimeikistäkin vain talkkia tai kaoliinisavea sisältävät on toimineet koko päivän moiteettomasti. Tavallisista meikkivoiteista ja puutereista ei ole ollut kuin parin tunnin ilo. - wiesku
Hauschka-ongelmiin kirjoitti:
Puhdistusvoidetta ei kannata pyöritellä, sillä se voi rikkoa ihoa, jolloin pöpöt pääsee näihin mikroskooppisiin haavoihin ja voi aiheuttaa tulehduksia = isoja ihonalaisia finnejä. Tuo naamio on todella rakeista ja manteli siinä epäsäännöllisen muotoista ja teräväreunaista paikoin. Siksi sitä ei saa hieroa ihoon ollenkaan, vain pumpata ihoa vasten. Ja tästä syystä en siitä pidä itse ollenkaan enkä käytä.
Kasvoöljy sen sijaan näyttää toimimisensa vähän hitaammin. Onhan iho vielä kostea kun laitat öljyn? Se on se tärkein vaihe. Jos vain taputtelet pumpulilla, niin iho voi olla liian kuiva. Sitten öljy ei sitoudu ihoon vaan jää kelmuksi päälle. Kannattaa ennemmin suihkuttaa kasvovesi kämmenelle ja taputella se sitten ihoon, jotta kosteutta jää tarpeeksi öljyn alle.
Itselläni kiillon poistossa on ollut oleellinen paitsi kasvoöljy, niin mineraalimeikki. Mineraalimeikistäkin vain talkkia tai kaoliinisavea sisältävät on toimineet koko päivän moiteettomasti. Tavallisista meikkivoiteista ja puutereista ei ole ollut kuin parin tunnin ilo.Olen nyt Dr. H käyttänyt kuukauden päivät.Aluksi ei tuntunut mielestäni mitenkään erikoiselta sarjalta mutta nyt olen tyytyväisempi.Aluksi tuntui että jää ihon pinnalle tahmea kerros sekä puhdistus voiteen että emulsion jälkeen.Jätin kasvoveden suihkuttelun jälkeen iholle.Nyt pyyhin sen pumpulilla ihan kunnolla pois ja heti on puhtaampi olo.
- en usko...
Hauschka-ongelmiin kirjoitti:
Itselläni kiillon poistossa on ollut oleellinen paitsi kasvoöljy, niin mineraalimeikki. Mineraalimeikistäkin vain talkkia tai kaoliinisavea sisältävät on toimineet koko päivän moiteettomasti. Tavallisista meikkivoiteista ja puutereista ei ole ollut kuin parin tunnin ilo.Nyt on pakko myöntää, että vaikka jonkin verran ammattini liippaa kauneudenhoitoalaa niin Mineraalimeikki?? Meinaa ongelmani on juuri tuo, että tavallisilla meikkivoiteilla jne meikki pysyy siistinä vain juuri tuon tunnin pari, puuterin lisääminen tekee vain kamalamman pakkelin naamalle ja meikkivoiteet kerääntyy kaikkiin naururyppyihin öljymäiseksi "mömmöksi". Nenää ei voi niistää, kun heti on paljaat jäljet naamassa... ja ah sitä kiiltoa tuntikin meikkaamisen jälkeen!
- sama ikä
en usko... kirjoitti:
Nyt on pakko myöntää, että vaikka jonkin verran ammattini liippaa kauneudenhoitoalaa niin Mineraalimeikki?? Meinaa ongelmani on juuri tuo, että tavallisilla meikkivoiteilla jne meikki pysyy siistinä vain juuri tuon tunnin pari, puuterin lisääminen tekee vain kamalamman pakkelin naamalle ja meikkivoiteet kerääntyy kaikkiin naururyppyihin öljymäiseksi "mömmöksi". Nenää ei voi niistää, kun heti on paljaat jäljet naamassa... ja ah sitä kiiltoa tuntikin meikkaamisen jälkeen!
Olen samaa ikäluokkaa kuin sinä ja ongelmana ollut aina todella_rasvainen_iho, lisäksi välillä pahempi välillä parempi akneiho. Jokainenhan toki on yksilö eli eri sarjojen vaikutuksetkin ovat yksilöllisiä, kuten sitten sekin, että itsellä Dr.Hauschka on toiminut todella hyvin.
Puhdistusvoiteeseen lisään hieman vettä, levitän kasvoille ja painelen ympäriinsä. Minusta iho näyttää ja tuntuu hyvältä tuon käsittelyn jälkeen.
Tuon käytöstä on ohjeistettu myöskin, että voi pyöritellä sormenpäillä kasvoilla, jos siltä tuntuu, mutta ei mielellään joka puhdistukerta, koska iho ohenee liikaa. Kuitenkin verrattavissa kuorintaan ja kuorinta-ainettahan ei käytetä tässä sarjassa juuri tuon voiteen takia.
Kasvoveden suihkutan kasvoille silmät kädellä peittäen, olen myös piilarien käyttäjä. Alussa ajattelin, että kasvovesi kuluu nopeaa, jos suihkutan, joten silloin pumpulilla pyyhin, kuten tavallisella kasvovedellä. Tosiasiassa suihkuttamalla se kuluu paljon hitaammin, tuo pikkupullo on kestänyt jo kolmisen kuukautta ja on hieman alle puolillaan. En myöskään koe, että siitä mitään pintaa jäisi kasvoille.
Kasvovedessähän on se idea, että kun se suihkutetaan, niin annetaan vapaasti kuivua kasvoille, eikä pyyhitä pois.
Kasvoveden kuivumisen jälkeen laitan öljyä sen verran kuin pullosta pumppuosan puoliksi alas painamisesta tulee. Tuostakaan ei minusta mitään kelmua jää kasvoille ja tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin muut rasvat. Ja öljy laitetaan todellakin vasta, kun iho on kunnolla kuivunut, ei niin, että se on vielä kostea, kuten aiemmin joku kirjoitti.
Alussa naama rasvoittui samaa tahtia kuin ennen, mutta nyt vähemmän. Pari kertaa työpäivän aikana painelen kiiltoa vessapaperiin ja lisään puuteria nenään, mutta muuten meikki pysyy parempana kuin ennen.
Iho siis on huomattavasti parantunut, tulehdukset paranevat paljon nopeammin kuin ennen eikä niitä myöskään tule samalla tavalla kuin ennen. Lisäksi minulla oli ennen pintakuiva iho, josta ei mustapäitä saanut pahimmista paikoista irti millään puristamisella, mutta nyt tuokin ongelma on taaksejäänyt.
Jos kuitenkin tuntuu, että iho ei mene parempaan kuntoon vaikkapa vielä kuukauden käytön kuluttua, niin luulisi, että on parempi vaihtaa sarjaa. Itsellä oli pahenemisvaihe n.neljän kuukauden käytön kuluttua ja aioin jo lopettaa käytön, mutta ihon puhdistuttua tilanne parani.
- neitiRuusa
noi hauschkan tuotteet ovat ennemminkin hoitotuotteita jotka parantaa ja tasapainottaa ihon talintuotannon eikä vain kiillon blokkareiden tapaan peitä sitä. kasvoöljyä todellakin tarvitaan vain pieni määrä ja se levitetään kuivalle iholle. ihon näppyily hetki sarjan aloittamisen jälkeen on normaalia, iho puhdistuu.
niin ja mineraalimeikit:
ne ovat kirjaimellisesti mineraaleista valmistettuja meikkejä. todella peittäviä eli ohulle ei tarvitse laittaa kuin niitä HYVIN ohut kerros, ja ne kestää hyvin kasvoilla (tiedän kun itselläni on megarasvoittuva iho). meikeissä ei ole mitään lisäaineita yms. mömmöjä vain pelkkää jauhettua mineraalia. kannattaa kokeilla! suomesta saa mm. jane iredalea ja youngbloodin meikkejä. itse tilaan briteistä lily lolon meikkejä. ne on todella edullisia ja heidän sivuiltaan on mahdollista tilata pieniä kokeilupakkauksia (jotka päivittäisessä käytössä riitti mulle kuukaudeksi) todella edullisesti. niin ja mineraalimeikit ei ole tavallisia meikkejä, siis unohda termit meikkipohja ja puuteri niiden yhteydessä =) nniiden käyttöä kannattaa hieman harjoitella eikä levitykseen (tms.) kannata suhtautua kuten perinteiseen meikkeihin.- kaikki...
lily lolon tuotteet sinulla kesti niin kauan?
Aloin kiinnostua, kun kävin heidän sivuillaan... - neitiRuusa
kaikki... kirjoitti:
lily lolon tuotteet sinulla kesti niin kauan?
Aloin kiinnostua, kun kävin heidän sivuillaan...meikkipohja, viimeistely puuteri ja peiteaine =)kaikki kesti kuukauden käytössä. tilasin kaksi meikkipohjaa ja sekotin niistä iholleni sopivan (molemmista käytin puolet).
meikkipohjaa pitää laittaa yleensäkin vähän, niissä on niin paljon pigmenttiä. muuten tulee jauhoinen vaikutelma.
- ----
Hae viestejä 24keskusteluista tai googleta. Markkinointipuheeni ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693