Mul on 11v poika serkku, en ole nähny sitä viimeks ku 3 vuotta sitten. Ekan kerran näin sen jo sillon ku se oli 3 vuotias, ja niinku nikki sanoo oon sukurakas :D
Se serkku on tosi kiva, mul oli aina kivaa sen kans ku kävin sen luona yleensä kesäisin.
Vaan nyt pari vuotta sitten yhteydet sinne katkesivat äidin kautta. Olen nyt huolissani hänestä. Sen vanhemmat erosivat vähän aikaa sitten, ja hän on vähän herkkujen perään menevä, joten on huoli miten hän voi :(
Äskettäin äitini puhui hänen isän kanssa, eli toisen serkkuni, menin sanomaan että kysyisi mitä sille serkulleni kuuluu mutta oli vain että ei kuule mitä sanon. Puhu vaan jotain p***** siel :(
Olen surullinen tästä, koska hän on yksi parhaimmista serkuistani, enkä voi mitenkään ottaa häneen yhteyttä :(
Enkä tiedä näenkö häntä enää missään vaiheessa elämääni kun välit on tavallaan poikki :(
En halua pahemmin mitään kommentteja, halusin vain purkaa sydäntäni ja pahaa oloani :'(
Huoli
Sukurakas
1
907
Vastaukset
- ymmärtäisi
...ja saisi selvää tekstistäsi, voisi neuvoakin. Paikka paikoin oli kyllä aika epäselvästi ilmaistu mitä tapahtui ja kuka sanoi mitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872