Mul on 11v poika serkku, en ole nähny sitä viimeks ku 3 vuotta sitten. Ekan kerran näin sen jo sillon ku se oli 3 vuotias, ja niinku nikki sanoo oon sukurakas :D
Se serkku on tosi kiva, mul oli aina kivaa sen kans ku kävin sen luona yleensä kesäisin.
Vaan nyt pari vuotta sitten yhteydet sinne katkesivat äidin kautta. Olen nyt huolissani hänestä. Sen vanhemmat erosivat vähän aikaa sitten, ja hän on vähän herkkujen perään menevä, joten on huoli miten hän voi :(
Äskettäin äitini puhui hänen isän kanssa, eli toisen serkkuni, menin sanomaan että kysyisi mitä sille serkulleni kuuluu mutta oli vain että ei kuule mitä sanon. Puhu vaan jotain p***** siel :(
Olen surullinen tästä, koska hän on yksi parhaimmista serkuistani, enkä voi mitenkään ottaa häneen yhteyttä :(
Enkä tiedä näenkö häntä enää missään vaiheessa elämääni kun välit on tavallaan poikki :(
En halua pahemmin mitään kommentteja, halusin vain purkaa sydäntäni ja pahaa oloani :'(
Huoli
Sukurakas
1
927
Vastaukset
- ymmärtäisi
...ja saisi selvää tekstistäsi, voisi neuvoakin. Paikka paikoin oli kyllä aika epäselvästi ilmaistu mitä tapahtui ja kuka sanoi mitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415299Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4004554Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1583108Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182088Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1241921
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469