Huh huh, vieläkin värisyttää mukavasti. Tällä sessiolla me jaksetaan taas molemmat hymy huulilla nämä joulun pyhät, ehkä välipäivinä kokeillaan jos vaikka ehdittäiskin...No, viimeistään taas vuoden vaihteen jälkeen. Kyllä minä jaksan hyvää odottaa, onhan minulla maailman paras rakastaja. Olipa ihanaa!!
Mieletöntä seksiä!!!
80
8094
Vastaukset
- provo tämäkin
Jos toista rakastaisit, et tulisi tänne kerskumaan. Joko se on joululoma ala-asteella?
- on pöljä
akka olet.
- jonka kanssa petit
on sinkku, sinä olet varattu nainen, miten luulet miehen sinua odottavan joulunpyhät?
- kanssa...
seurustelu suhteessa jos teillä menee niin mielettemän hyvin? Outoa.
- sinua rakasta
olet pöljä akka.
- pääsit lomille
vai karkasitko?
- Tätä
palstaa kun lukee, niin tulee mieleen, että jotkut teinit tänne kirjoittelee. Tai teinitkin on kyllä paljon fiksumpia..Ei voi kun ihmetellä..Miksiköhän minäkin tänne eksyin..en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa..uskomatonta!
- toinen onnellinen
Sulle alkuperäinen; tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen! minulla aivan samat fiilikset tällä hetkellä! Silloin kun seksi on mielettömän ihanaa, jaksaa odottaa vaikka kuinka kauan, kultamussu rakastaja minullakin ja just tuota mielettömän ihanaa seksiä! Onnea meille ja Lämmintä ja Antoisaa Joulua! Kyl me jaksetaan oottaa ja sit taas nautitaan...
- Nainenpa hyvinkin
toinen onnellinen kirjoitti:
Sulle alkuperäinen; tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen! minulla aivan samat fiilikset tällä hetkellä! Silloin kun seksi on mielettömän ihanaa, jaksaa odottaa vaikka kuinka kauan, kultamussu rakastaja minullakin ja just tuota mielettömän ihanaa seksiä! Onnea meille ja Lämmintä ja Antoisaa Joulua! Kyl me jaksetaan oottaa ja sit taas nautitaan...
huonomman perään :D Tsiisus.
- juttu että et itse
saanut edes orgasmia vaan näyttelit? Siitäkö fiilikset? Heh,heh,hee.
- 333333333333
Ettekö te rakkaat siskot tajua, että ei siinä sitten mitään muuta olekaan kuin sitä "mieletöntä seksiä". Niille ukkomiehille, joiden kassa naitte se on todella vaan seksiä, vaikka te naisina sitä rakkaudeksi kutusutte. Hei, äly hoi!!!
- kyllä..
..minä ymmärrän miten tuskallista se on vaimojen myöntää edes itselleen, että nämä suhteet olisivat muuta kuin pelkkää seksiä. Uskokaa siihen jos haluatte, mutta usein näissä suhteissa on aika paljon sellaista, mistä teillä ei ole aavistustakaan.
Varmasti on paljon ihan silkkoja seksisuhteitakin, joissa tunteita ei ole pelissä ainakaan molemmilla. Mutta se ei todellakaan aina ole koko totuus. Katsokaas, ei ne rakastajattaret ole aina edes valmiita ottamaan sitä miestänne elämäänsä vaan haluavat pysytellä itsenäisinä naisina, vaikka rakastuneita ovatkin. Ja silloin mies pysyy vaimonsa kanssa kun ei yksinkään tahdo jäädä. Ja mitä sitä perhettään suotta jättämään, jos rakastajatarkaan ei sitä pyydä.
Totuus sattuu. - 33333333333
kyllä.. kirjoitti:
..minä ymmärrän miten tuskallista se on vaimojen myöntää edes itselleen, että nämä suhteet olisivat muuta kuin pelkkää seksiä. Uskokaa siihen jos haluatte, mutta usein näissä suhteissa on aika paljon sellaista, mistä teillä ei ole aavistustakaan.
Varmasti on paljon ihan silkkoja seksisuhteitakin, joissa tunteita ei ole pelissä ainakaan molemmilla. Mutta se ei todellakaan aina ole koko totuus. Katsokaas, ei ne rakastajattaret ole aina edes valmiita ottamaan sitä miestänne elämäänsä vaan haluavat pysytellä itsenäisinä naisina, vaikka rakastuneita ovatkin. Ja silloin mies pysyy vaimonsa kanssa kun ei yksinkään tahdo jäädä. Ja mitä sitä perhettään suotta jättämään, jos rakastajatarkaan ei sitä pyydä.
Totuus sattuu.Mitäpä sitä pahoittelemaan, minä olen ollut ainakin aviovaimon, ykkösen, kakkosen, rakastajattaren ja pikapanon rooleissa, joten on tässä pikkasen kanttia mielipiteitä kertoa.
- Susanna 44v
33333333333 kirjoitti:
Mitäpä sitä pahoittelemaan, minä olen ollut ainakin aviovaimon, ykkösen, kakkosen, rakastajattaren ja pikapanon rooleissa, joten on tässä pikkasen kanttia mielipiteitä kertoa.
Niin olen minäkin ollut noissa kaikissa rooleissa mutta nyt kakkosena ollessani tosi kuumalle ja ihanalle rakastajalle,olen vasta ensimmäisen kerran elämässäni nauttinut näin paljon seksistä! ja se on todella ollut sitä mieletöntä, ja en tosiaan kuvittele niin enkä sen takia kun tämä ukkomies siitä niin nauttii vaan olen vasta nyt 44-vuotiaana kokenut mitä on ihana seksi silloin kun sitä kiihkeästi naisena itsekin haluaa, ja haluaa toiselle antaa kaikkensa! Ja ei pelkästään antaa vaan antautua! Joten on minullakin kanttia esittää mielipiteeni, olin aviossa yli 20 vuotta ja voin täysin rehellisesti sanoa etten tiennyt millaista seksiä voi olla olemassa! ja millainen on miehen ja naisen yhtäaikainen orgasmi!! Olen tosi onnellinen ja tyytyväinen kun olen sen vihdoin ja viimein saanut kokea, kyllä elämä ja SEKSI on ihanaa!!
- Wii
Susanna 44v kirjoitti:
Niin olen minäkin ollut noissa kaikissa rooleissa mutta nyt kakkosena ollessani tosi kuumalle ja ihanalle rakastajalle,olen vasta ensimmäisen kerran elämässäni nauttinut näin paljon seksistä! ja se on todella ollut sitä mieletöntä, ja en tosiaan kuvittele niin enkä sen takia kun tämä ukkomies siitä niin nauttii vaan olen vasta nyt 44-vuotiaana kokenut mitä on ihana seksi silloin kun sitä kiihkeästi naisena itsekin haluaa, ja haluaa toiselle antaa kaikkensa! Ja ei pelkästään antaa vaan antautua! Joten on minullakin kanttia esittää mielipiteeni, olin aviossa yli 20 vuotta ja voin täysin rehellisesti sanoa etten tiennyt millaista seksiä voi olla olemassa! ja millainen on miehen ja naisen yhtäaikainen orgasmi!! Olen tosi onnellinen ja tyytyväinen kun olen sen vihdoin ja viimein saanut kokea, kyllä elämä ja SEKSI on ihanaa!!
totta. Pettäjä, antaa toiselle kaikkensa... ainakin palan lihaa piilottaa reisiensä väliin. Pelkkä pano olet miehelle ja varmaan niille muille lukuisille joita olet "hoitanut". Eipä siinä kauaa mennytkään että olet löytänyt hyvää seksiä... harrastiko sun ukkos avioliitossa nyrkkinaintia ja antauduit siihen, kun et paremmasta tiennyt?
Taisit feikata kiimasi ja orgasmisi... musta tuntuu, että et ole vielä löytänyt sitä orgasmia kun hyvän seksin löytämiseen meni noikin kauan... heh ;) Sulla varmaan ihanaa peukuttaa yksin kotona... buhaahaaa ompa ihanaa ;) - 1x2Pennit
Susanna 44v kirjoitti:
xxxxxxx
- Että tälläistä
kyllä.. kirjoitti:
Totuus sattuu.Yhtään en ihmettele vaikka moni nainen minun mieheeni rakastuu.
Tätä se on ollut jo vuosia ja tiesin sen jo kun komean miehen kumppaniksi aloin.
Sen kanssa minun on elettävä ja parisuhteessa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa.
En ajatellut ensitapaamisella että meistä tulisi pari vaikka mies oli vapaa niinkuin minäkin.
Hän pyysi yöksi niinkuin naisia oli aina pyytänyt oli pyytänyt.
Aikaisemmat olivat lähteneet vaan minä en lähtenyt niin ihana hän olikin jo silloin.
Sanoin että soittele niin katsellaan.
Halusin tietää hänestä enemmän kuin sen onko hän hyvä rakastaja.
Se selvisi vasta kuukausien päästä.
Naiset haluavat vain sen mielikuvan hänestä. Naiset rakastuvat siihen mielikuvaan.
Hyvä pano on hetekellinen parempi kuin ei mikään.
Seksi on aina pelkkää seksiä jos ei elä arkea toisen kanssa.
Tunteet joita lulee aidoiksi näissä suhteissa on vain harhaa.
Minä tiedän koska olen itsekkin aikoinani ollut kakkosnainen.
Tosin minä katkaisin suhteen juuri sen harhan takia. Minä tiesin sen mitä mies ei tiedä.
Olen vilpittömästi onnellinen että mies joka sanoi silloin rakastavansa minua löysi vielä yhteisen sävelen sen oikean rakkautensa eli vaimonsa kanssa.
Mies luuli vain rakastavansa minua.
Ymmärrän tämän harhan sillä hänen vaimonsa oli paljon poissa ja mies oli yksinäinen.
Ei se että minä poistin hänen yksinäisyytensä merkitse oikeasti mitään muuta.
Ei se ole rakkautta eikä enempää kuin seksi.
Mies ei vain tajunnut sitä kun kuvitteli että minä olen jotakin mitä hänen vaimonsa ei voisi olla.
Onneksi tajusi sitten myöhemmin.
Hyvä niin enkä ole ylpeä roolistani siinä suhteessa mutta ehkä mies tarvitsi minut tajutaakseen mitä hänen vaimonsa on? - Harhamies
Että tälläistä kirjoitti:
Yhtään en ihmettele vaikka moni nainen minun mieheeni rakastuu.
Tätä se on ollut jo vuosia ja tiesin sen jo kun komean miehen kumppaniksi aloin.
Sen kanssa minun on elettävä ja parisuhteessa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa.
En ajatellut ensitapaamisella että meistä tulisi pari vaikka mies oli vapaa niinkuin minäkin.
Hän pyysi yöksi niinkuin naisia oli aina pyytänyt oli pyytänyt.
Aikaisemmat olivat lähteneet vaan minä en lähtenyt niin ihana hän olikin jo silloin.
Sanoin että soittele niin katsellaan.
Halusin tietää hänestä enemmän kuin sen onko hän hyvä rakastaja.
Se selvisi vasta kuukausien päästä.
Naiset haluavat vain sen mielikuvan hänestä. Naiset rakastuvat siihen mielikuvaan.
Hyvä pano on hetekellinen parempi kuin ei mikään.
Seksi on aina pelkkää seksiä jos ei elä arkea toisen kanssa.
Tunteet joita lulee aidoiksi näissä suhteissa on vain harhaa.
Minä tiedän koska olen itsekkin aikoinani ollut kakkosnainen.
Tosin minä katkaisin suhteen juuri sen harhan takia. Minä tiesin sen mitä mies ei tiedä.
Olen vilpittömästi onnellinen että mies joka sanoi silloin rakastavansa minua löysi vielä yhteisen sävelen sen oikean rakkautensa eli vaimonsa kanssa.
Mies luuli vain rakastavansa minua.
Ymmärrän tämän harhan sillä hänen vaimonsa oli paljon poissa ja mies oli yksinäinen.
Ei se että minä poistin hänen yksinäisyytensä merkitse oikeasti mitään muuta.
Ei se ole rakkautta eikä enempää kuin seksi.
Mies ei vain tajunnut sitä kun kuvitteli että minä olen jotakin mitä hänen vaimonsa ei voisi olla.
Onneksi tajusi sitten myöhemmin.
Hyvä niin enkä ole ylpeä roolistani siinä suhteessa mutta ehkä mies tarvitsi minut tajutaakseen mitä hänen vaimonsa on?on älynnyt jo jättää tuommoisen miehen. Toivon niin kovasti.
- petetty8
Susanna 44v kirjoitti:
Kyllä se on näin,ettei kenenkään tulisi leikkiä vaarallisilla vesillä,siinä voi henki lähteä kun jää kiinni.
Tämähän riippuu monesta asiasta,eli mikä parisuhteen tilanne on,mutta itse olisin valmis tappamaan
molemmat,jos rysän päältä kiinni jää....
Siinä ei auta isämeidän rukoukset enää.
Eli ei kannata leikkiä liikaa toisten tunteilla,vaikka hauskaa olisikin vähän aikaa.
Itse mietin koko ajan miten saan kostettua kaverilleni vielä lisää.Linnaan en halua lähteä mutta..........Muitakin keinoja löytyy!!!! - Ei jättänyt
Harhamies kirjoitti:
on älynnyt jo jättää tuommoisen miehen. Toivon niin kovasti.
Tekivät lapsen. Ei jättänyt. Minä toivon että mies on ymmärtänyt vaimonsa arvon.
- This is it!
petetty8 kirjoitti:
Kyllä se on näin,ettei kenenkään tulisi leikkiä vaarallisilla vesillä,siinä voi henki lähteä kun jää kiinni.
Tämähän riippuu monesta asiasta,eli mikä parisuhteen tilanne on,mutta itse olisin valmis tappamaan
molemmat,jos rysän päältä kiinni jää....
Siinä ei auta isämeidän rukoukset enää.
Eli ei kannata leikkiä liikaa toisten tunteilla,vaikka hauskaa olisikin vähän aikaa.
Itse mietin koko ajan miten saan kostettua kaverilleni vielä lisää.Linnaan en halua lähteä mutta..........Muitakin keinoja löytyy!!!!eli viettele vaimosi rakastelijan vaimo. Siitä voi tulla jännää. Kerro sen miehen vaimolle mitä tiedät.
- Anonyymi
kyllä.. kirjoitti:
Totuus sattuu.Liekö se sattuu enemmän kun kun se hani pöö ei eroakaan sun takia? Sun kateus haisee paskalle! 😉
- ;=)
Samat fiilikset täälläkin.
Tänään oli vielä viimeinen rakastelu autossa ja nyt joulun viettoon..
Viikkoa pidempään ei meistä kumpikaan kyllä kestä ilman.- Samat mielessä
täälläkin. Se on täsmälleen totta, että nämä suhteet sisältävät paljon sellaista, mitä monen vaimon on varmasti vaikea itselleenkään myöntää. Itsekin olen avioliiton kokenut ja muita suhteita myös (eli perspektiiviä löytyy täältäkin), mutta nyt vasta todella tajuan mitä voi naisen ja miehen suhde olla parhaimmillaan! Se totaalinen antautuminen seksiin, molemmin puolinen puhdas saamisen ja antamisen ilo! Ihanaa!!
Hyvää joulua tosiaan kaikille, asemasta riippuen :) - lukee
näitä hutsujen juttuja,kuten sunkin" viimeinen rakastelu autossa" ja nyt joulun vietton!! Luulet olevasi jotain tooosii erikoista,kun joku panee sua autossa ja sit haluu kuitenkin elää vaimonsa kanssa ja sä luulet,että se on jotenkin erikoista tai sä olisit jotenkin erikoinen:))))
Taidan olla jotenkin vanhanaikainen,mutta mua jotenki iljettää jo ajatus olla jonkun äijän pökkimänä jossain autossa,vessoissa ja mettissä yäk. Halpaa. todennäköisesti ukko vaan käyttää sua reikänä,kun muijansa ei anna. Ja totuudesta senverran,että tuskin se sitä täyttä totuutta aina teille kakkosillekkaan kerrotaan. Miten vaimon kanssa mene jne.. Juu todella vaimo on hirvee läski ja seksiä ei enää ole jne.. te tietysti uskotte,kun teitä voidellaan,että sais helppoa toosaa. Olen sitä mieltä,että yksikään ihminen ei edes se mies muuta,kuin halveksii tollaisia naisia,jotka ovat noin helppoja. Mä ainaskin ylpeilisin sillä,että on pystynyt rakentamaan pitkän ja kestävän parisuhteen,jossa on henkisyyttäkin ja luottamusta. En sillä,että jakaisin autossa riettaasti pesää,siihen pystyy kuka vaan!!! Hyvää joulua uskollisille ja petetyille:) - kuin yhdeltä
mieheltä?
- Raipe
Minä en kyllä pane edes kakkostani autossa. Autossa ottavat korkeintaan huorat suihin neljälläkympillä.
- jos pitää jaella
tavaraa autossa. Tota minä en tekis ikinä. Millainen arvomaailma sellainen ihminen.
- munaasi
Raipe kirjoitti:
Minä en kyllä pane edes kakkostani autossa. Autossa ottavat korkeintaan huorat suihin neljälläkympillä.
suihin?
- Raipe
munaasi kirjoitti:
suihin?
sä olet niin katkera, että pipariskin kostuu suolahaposta. Ja hyvinhän se on tainnut Raipen muna sinullekin kelvata.
- rikki
Raipe kirjoitti:
sä olet niin katkera, että pipariskin kostuu suolahaposta. Ja hyvinhän se on tainnut Raipen muna sinullekin kelvata.
Raipella on märäntyneet munat.
- AudiMies
Hyvät fiilikset... Nussimista autossa talvella no mutta onhan sulla maailman paras rakastaja. Sinistä munaa tussuun vai otat perseeseen myös... hyvä olisi laittaa vaikka pyyhe niin ei paskat valu penkille ja varmaan hajusta väristelet mukavasti. Torstaina pilluun perjantai peppuun... kylmässä autossa.
Onnea vaan sulle tai teille ja vielä kerran onhan sulla maailman paras rakastaja kun nussii sua vaan autossa... - VWMies
AudiMies kirjoitti:
Hyvät fiilikset... Nussimista autossa talvella no mutta onhan sulla maailman paras rakastaja. Sinistä munaa tussuun vai otat perseeseen myös... hyvä olisi laittaa vaikka pyyhe niin ei paskat valu penkille ja varmaan hajusta väristelet mukavasti. Torstaina pilluun perjantai peppuun... kylmässä autossa.
Onnea vaan sulle tai teille ja vielä kerran onhan sulla maailman paras rakastaja kun nussii sua vaan autossa...ja pieni kuplavolkkari, tai sellainen nolo A2 tai A3 mikä sulla on.
Autossa naiminen oli kiihottavaa silloin teininä, uuden ja kiihottavan muijan kanssa.
Miksei se olisi sitä vanhempana, taidat olla kateellinen? - AudiMies
VWMies kirjoitti:
ja pieni kuplavolkkari, tai sellainen nolo A2 tai A3 mikä sulla on.
Autossa naiminen oli kiihottavaa silloin teininä, uuden ja kiihottavan muijan kanssa.
Miksei se olisi sitä vanhempana, taidat olla kateellinen?... kuules nyt Esa. Ehkä se oli fooordi sellainen pikku kinderi ja mä olen kaatanut audin takapenkille enemmän naisia kuin sä tulet koskaan saamaankaan... Hyvää viikonloppua... RUNKKU :)
- Saab 93
AudiMies kirjoitti:
... kuules nyt Esa. Ehkä se oli fooordi sellainen pikku kinderi ja mä olen kaatanut audin takapenkille enemmän naisia kuin sä tulet koskaan saamaankaan... Hyvää viikonloppua... RUNKKU :)
Suopi takkaa ja suopi eestä muut autot on perseestä.
- AudiMies
VWMies kirjoitti:
ja pieni kuplavolkkari, tai sellainen nolo A2 tai A3 mikä sulla on.
Miksei se olisi sitä vanhempana, taidat olla kateellinen?lirut housuun... joo ei ole kiva mennä kotiin vaimon luokse, kun on etumus märkä vaikkakin onhan se märkä aina hyvä... kysy vaikka vaimolta ;)
- aaaaaaahhhh
ssssssss
- hengenlähtö
lähellä kun jomman kumman puoliso saa tietää, miettikääs sitä, seksinnälkäiset pettäjät!!!
- Sitähän se meillä on aina
Oli tosi ihanaa, että ehdit käydä torstaina ja annoit ihanan "joululahjan". Tule ihmeessä käymään välipäivinä, näinhän me jo sovimme kanssasi ihana mies.
- ...tähän maailmaan
Voi ja voi...provo mikä provo.
- väliliha päivänä
voi raukkaa.
- vanha "teini"
väliliha päivänä kirjoitti:
voi raukkaa.
Voi jessus miten tiukkapipoista porukkaa! ette tajua seksistä ja nautinnosta yhtään mitään! ai että on ihanaa sekstata näin aikuisena naisena autossa!! kokeilkaa ihmeessä,kyl se on niin kiimasta ja tosi sexyä, mahtavaa, ihanaa Namia...Tiedättekö tiukkapiposet että on olemassa naisia jotka itsekin pitävät ja nauttivat seksistä?!! en koe itseäni millään tavalla pelkäksi panoksi enkä pesäksi, vaikka autossa sekstaankin!! En sen takia koska tahdon ja haluan itsekin sitä ja nautin siitä!! Ja kun kiima yllättää, on se tehtävä heti vaikka autossa, jos ei muuta paikkaa ole saatavilla. Tälläisen joululahjan sain minäkin ja se oli ykköstoiveeni omalta Kultamusulta! Jatkoa ootelleen...niin tässä jaksan Joulun kuten hänkin, kun tiedämme että saamme taas pian nauttia toisistamme! Ihanaa on aikuisten ihmisten kiima!
- sun...
vanha "teini" kirjoitti:
Voi jessus miten tiukkapipoista porukkaa! ette tajua seksistä ja nautinnosta yhtään mitään! ai että on ihanaa sekstata näin aikuisena naisena autossa!! kokeilkaa ihmeessä,kyl se on niin kiimasta ja tosi sexyä, mahtavaa, ihanaa Namia...Tiedättekö tiukkapiposet että on olemassa naisia jotka itsekin pitävät ja nauttivat seksistä?!! en koe itseäni millään tavalla pelkäksi panoksi enkä pesäksi, vaikka autossa sekstaankin!! En sen takia koska tahdon ja haluan itsekin sitä ja nautin siitä!! Ja kun kiima yllättää, on se tehtävä heti vaikka autossa, jos ei muuta paikkaa ole saatavilla. Tälläisen joululahjan sain minäkin ja se oli ykköstoiveeni omalta Kultamusulta! Jatkoa ootelleen...niin tässä jaksan Joulun kuten hänkin, kun tiedämme että saamme taas pian nauttia toisistamme! Ihanaa on aikuisten ihmisten kiima!
autopanos johdu just vaan siitä,että ukko ei kehtaa tai voi sua muuallekkaan viedä,koska olet vaan pelkkä reikä! Eihän se mies viitsi edes nähdä vaivaa sun takias,kun pääsee helpolla. Pikapanot ja kassit tyhjiks autossa ja sit pääsee helpolla eroon,kun homma on hoidettu. Hei miten sä et oo älynny maksua ottaa ja voisit hoidella muitakin ja saisit vielä itekin nautinnon kiimalles:) Mutta paneskele sä vaan siellä epämukavassa autossa,kun mä vietän laatuaikaa ja rakastellaan monta kertaa peräkkäin ja makoillaan sohvalla ja hellitään toisiamme ja taas naidaan ja rakastellaan vuoron perään. Kyllä tosta sullekin välillä pikapanot autossa saadaan,enkä muuten voi edes olla vihanen täytyyhän sunlaistas kiimasta ja epätoivoista naista jonkun käydä kuksasee ja mun ukolla sattuu olemaan kauhee libido joten olehyvä vaan;)
- XanXan
vanha "teini" kirjoitti:
ja kehitysvammaisilla on ylikehittynyt seksuaalivietti. Paviaanit nussivat siellä missä kiima sattuu yllättämään.
- kokenut ja kaunis
vanha "teini" kirjoitti:
Tää on se sama horatsu joka kirjoitti viimeksi otsikolla miesten jahtaamisesta.Ei ole edes todellinen.Nää on sen haavekuvia pelkästään...Antakaaraukan olla...Ei ihan terve päästään...
- pyhä..
yksinkertaisuus!OLette luodut toisillenne!Aivonne on alapäässä.
- tänne
tulit kertomaan?Jos Onni on se Onnin kätkeköön.Nauti mutta muista että taitavat taavit tekee sitä muuallakin.Harjoitus tekee mestarin ja ovat mokomat vielä terveysriskejä.
- taitava juu
just siks tulen kertomaan että te kaikki tiukkapipot voitte vetää herneen nenään. kuka teille sano että sekstailua on vaan siellä autossa?! ei kukaan! kyl sitä on ihan joka paikassa ja miten päin vaan ja millon vaan! voi kauheeta...nyt taas joku saa slaagin, mut vetäkää ny henkee ,mä lähden sekstaan....keittiöön tällä kertaa..nam nam...
- voi vitsi
taitava juu kirjoitti:
just siks tulen kertomaan että te kaikki tiukkapipot voitte vetää herneen nenään. kuka teille sano että sekstailua on vaan siellä autossa?! ei kukaan! kyl sitä on ihan joka paikassa ja miten päin vaan ja millon vaan! voi kauheeta...nyt taas joku saa slaagin, mut vetäkää ny henkee ,mä lähden sekstaan....keittiöön tällä kertaa..nam nam...
Voi vitsi mitä satuja sun pitää keksiä tänne. Noinko tyhjää se sun elämäs on ?
- kokenut ja kaunis
taitava juu kirjoitti:
Mullakin ollut yli sata kumppania ja satoja kertoja makeeta sexiä tuhannessa paikassa.Mut osoittaa saatananmoista tyhmyyttä kuuluttaa sitä täällä...Voi v et sun jutuista saa hyvät naurut...::::)))))))))
- Sopii sulle
kokenut ja kaunis kirjoitti:
Mullakin ollut yli sata kumppania ja satoja kertoja makeeta sexiä tuhannessa paikassa.Mut osoittaa saatananmoista tyhmyyttä kuuluttaa sitä täällä...Voi v et sun jutuista saa hyvät naurut...::::)))))))))
muka 100 kumppania. taitaa olla 2 nollaa liikaa. Kerroppa sellainen tosi asia jos 100 kertaa 1000 tuhat paikkaa niin ootko lapastellut 900 paikassa... vai sutassut jokaista 10 kertaa se siitä saa kun on saatananmoisen tyhmä. Arvaa kuka nyt nauraa...
- ssssssssss!
Varmaan oli tosi ainutkertaista, kun oikein autossa ja varmaan värisyttää vieläkin kun ajattelet... ahdasta pientä fordin ropposta...lasit huurussa haarat levälleen... menkää hotelliin ja kyllä se varmaan oli maailman parasta naintia, kun siitä täällä pitää kehuskella...
- Nimetön
... värisyttää mukavasti :)))
- Ei kiinnosta enempää
No jopas jotakin, riettaat lapset ne täällä vaan aikansa kuluksi kirjoittelee. Sitä on sanottu että hulluilla on halvat huvit.
- taitaapa
olla sinulla kokemusta hulluudesta.
- kaunis nainen
Taas yhden pelkän patjan ja reiän vuodatus lisää!
- ihmettelee hän
Mikä helvetin kehumisen aihe vaimolla on se,ettei miehelleen anna?
Ja mikä moittimisen syy,jos joku antaa?
Ihmeellinen ajatusmaailma..
Minulla on seksisuhde,minä pidän seksistä.. Suhdemuodoista viis. - Jiihaaa
ihmettelee hän kirjoitti:
Mikä helvetin kehumisen aihe vaimolla on se,ettei miehelleen anna?
Ja mikä moittimisen syy,jos joku antaa?
Ihmeellinen ajatusmaailma..
Minulla on seksisuhde,minä pidän seksistä.. Suhdemuodoista viis.Kyllä sitä toosaa helpomminkin saa ja vitut suhdemuodoista. Yksi elämä ja elä se niin kuin haluat. Hyvä että on sellaisiakin horoja jotka antaa helposti vaikka autossa keskellä päivää.
- AudiMies
Onnea vaan sulle tai teille ja vielä kerran onhan sulla maailman paras rakastaja kun nussii sua vaan autossa...- rakasrakas
Huh huh, vieläkin värisyttää mukavasti. Tällä sessiolla me jaksetaan taas molemmat hymy huulilla nämä joulun pyhät, ehkä välipäivinä kokeillaan jos vaikka ehdittäiskin...No, viimeistään taas vuoden vaihteen jälkeen. Kyllä minä jaksan hyvää odottaa, onhan minulla maailman paras rakastaja. Olipa ihanaa!!
- kalapuikko ;)
rakasrakas kirjoitti:
Tosi mieletöntä!!
- Vielävielä
rakasrakas kirjoitti:
Vieläkikö värisyttää...
- Ei oo totta..
rakasrakas kirjoitti:
kö tää ketju on alotettu -06? Ja aina vaan samaa leuhkii, mahtaa olla saanti harvassa kun pitää vieläkin avautua :D Voi vittuuuu.... :DD Hei ihan oikeesti, mikä vitun pointti täs on? Pano mikä pano, mitä vittuja sitä täällä leuhkiin? Siis voisko joku kertoo MIKSI sitä pitää "niin monen vuoden jälkeen.." mainostaa täällä??? :DD
- VauhdinMaailma
Ei oo totta.. kirjoitti:
kö tää ketju on alotettu -06? Ja aina vaan samaa leuhkii, mahtaa olla saanti harvassa kun pitää vieläkin avautua :D Voi vittuuuu.... :DD Hei ihan oikeesti, mikä vitun pointti täs on? Pano mikä pano, mitä vittuja sitä täällä leuhkiin? Siis voisko joku kertoo MIKSI sitä pitää "niin monen vuoden jälkeen.." mainostaa täällä??? :DD
Vuosikerta panot. Tosiaan 06!?! Taitaa olla kirjoittajalla traumoja tai sitten aivot jäätynyt rakastelu sessiossa autossa talvella. Veikkaan jälkimmäistä.
- Kerranhan täällä....
Ei oo totta.. kirjoitti:
tarkoitettu tietylle ihmiselle loukatakseen häntä tai jopa vielä paljon pahempaa. Joskus viestin tuoja ammutaan ja joskus häneen RAKASTUTAAN.
- Simeon2000
Kerranhan täällä.... kirjoitti:
tarkoitettu tietylle ihmiselle loukatakseen häntä tai jopa vielä paljon pahempaa. Joskus viestin tuoja ammutaan ja joskus häneen RAKASTUTAAN.
... on ihan tajuton kolme vuotta ja vieläkin riittää juttua. En usko, että olisi jollekkin tietylle ihmiselle vai oletko sinä laittanut tämän ketjun alulle??? En kyllä ole koskaan kuullut, että viestin tuojaan rakastutaan ellei sitten postimieheen :-) Musta tuntuu että ketjun aloittaja on ammuttu. Ei kukaan voi tollaista kirjoittaa yleiselle palstalle ja vielä kehuskella sillä???!!!???
- Luontoaktivisti
pajuu pilluun...
- rakasrakas
- Mese
Vieläkö värisyttää... Nussimista autossa talvella no mutta onhan sulla maailman paras rakastaja. Sinistä munaa tussuun vai otat perseeseen myös... hyvä olisi laittaa vaikka pyyhe niin ei paskat valu penkille ja varmaan hajusta väristelet mukavasti. Torstaina pilluun perjantai peppuun... kylmässä autossa.
Onnea vaan sulle tai teille ja vielä kerran onhan sulla maailman paras rakastaja kun nussii sua vaan autossa... - Jumbalio
Hehheh...
- GameOver
...vanha viesti?!? Vieläkin hymy huulilla VAI ja joulun pyhät tulossa... kokeillaan jos ehditään! Vieläkö odotat? Mutta hyvää kannattaa odottaa kun on maailman paras rakastaja. MIELETÖNTÄ jos vieläkin värisyttää. Tais olla aika hillitön "joululahja" mela tällä sun panolla. IHANAA!!! Haha ;) Samat fiilikset täälläkin ei kyllä viikkoa kauempaa jaksa, että pääsis panee jotain pikku lutkaa ja vielä autossa joulun välipäivinä.... mä voisin peruttaa mun Havajin matkan sen takia. Taidat olla tosi LUTKA. Mulla olisi kaverien kanssa pikkujoulut ja jos haluta voisit tulla sinne... sasit miestä ja paljon joka suunnasta. Se vasta olis jotai kirjoittamisen arvoista. Voisit kehua oleesi 30 miehen kanssa ja se vasta olisi MIELETÖNTÄ... toisaalta olet sen tyyppinen, että varmaan ei 30 riitä tai olet jo toteuttanut sen?
- RakasTakas
Värisyttää mukavasti. Vetikö se mies sua tuhkaluukkuun... siitä saattaa jotain pieniä kramppeja tulla. Hymy huulilla perse kipeänä ja 20 € kourassa ja toivottavasti muistit pyyttää HTES:n (huorien työehtosopimus) mukaisen lisän (5€) jos otit sinisen munan suuhun suoraan gagosesta. Tai paremminkin ruskean. Jöses vielä autossa... oliko foorumin parkissa ja olit soittanut kaikki sukulaiset ja tuttavat katsomaan sun työpaikkaa ja kuinka hyvin tienaat :)))))))))))))))))))))))))) Kai sä otit maksun vai annoito ilmaiseksi... toisaalta on hyvä, että on naisia, kuin SINÄ niin eipä tarvitse maksaa seksistä. HORO ;) Luin joskus huorasta jolla oli auto toimistona ja hoiti asiakkaat autossa ja tienasi hyvin. Jos et ottanut maksua niin sehän tekee susta multihoro nyfomaanin. Ei muuta kuin itke huora piere huora.
- llllll
kovin suurta vaikutusta ole tehnyt mieheen, etkä täällä palstallakaan jos noin väljään käy mies sun luonas.. Leuki sitten kun on aihetta.
- pensselisetä
olekkaan. Kyllä täällä käy tosi köyhää porukkaa. Väljä mikä väljä... buhaahaaa Itse olen tottunut tiukkaan tavaraan ja vielä hyvissä olosuhteissa.... ei missään auton ropposessa tikattu sohittu solmussa... On se varmaan tosi mieletöntä seksiä tai oli :)))
- ihan mieletöntä.....
pensselisetä kirjoitti:
olekkaan. Kyllä täällä käy tosi köyhää porukkaa. Väljä mikä väljä... buhaahaaa Itse olen tottunut tiukkaan tavaraan ja vielä hyvissä olosuhteissa.... ei missään auton ropposessa tikattu sohittu solmussa... On se varmaan tosi mieletöntä seksiä tai oli :)))
Mieletöntä.
- kyselen
ihan mieletöntä..... kirjoitti:
Mieletöntä.
Mitäs AP:lle nyt kuuluu? Hymyileekö elämä edelleen, vai onko mieletön seksi muistona siitä että joskus oli kivaa. Vastaa ihmeessä, me kaikki halutaan tietää mitä elämääsi kuuluu nykyään.
- Kai-1965
Onko järkevää levitellä kaikille?
- Anonyymi
Minulla oli mieletön polte, olin ravintolassa tanssin hienon miehen kanssa, molemmat varattuja. Tunsin tansiessa kummallakin oli sama tunne, kun olin lähellä painauduin vartaloon kiinni en välittänyt halusin. Toisella kappaleella mies sanoi, tunnen samoin ja piti lähellä, aivan tärisin puristin käsivarresta.
Lähdettiin käsikädessä, huoneessa sain ihanan suudelman halattiin, kuiskasin haluan sua. Olin pakahtua kun sain huulet rinnoille, suljin silmät tunsin vain hellät hyväilyt vedin miehen syliin tunsin pitkän kovan kalun tulevan huusin ja tärisin kaikki liikkeet tuntui ihanalta pyörittiin sängyssä otin ja annoin itkin ja tulin en halunnut päästää pois. Makasin vierellä, nousin lähdin pois. Kotona huomasin en tiedä nimeä en mitään tuli pakokauhu.
Aamulla menin hotelliin aamupalalle jos näkisin, mies istui selin ja katseli ulos, vein arasti tarjottimen kysyn onko vapaata, mies nousi ja antoi tuolin. Syötiin ja puhuttiin ja puhuttiin. Kysyin haluatko jälkiruokaa, kumpikin nauroi lähdettiin, ihanin aamupäivä koskaan, Rakastan häntä vielä kymmenen vuoden päästä, poika on kuin isänsä. Kun käydään hotellissa vieläkin ollaan kuin ensikerralla hyvä että maltetaan lähteä syömään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860