Eikö olekin kerrassaan mainiota? Katsoin syvälle sisimpääni ja tajusin olevani jotain kateistin ja napoleonistin väliltä. Kateisti, kuten sivistyneimmät teistä varmasti tietävät, on Jumalatar Kate Winsletin uskollinen seuraaja, joka fyysisen kuoleman jälkeen yhdistyy Jumalattareen ja saa elää ikuisesti Hänen Pyhässä Yhteydessään näytellen pääosia Hänen valitsemiinsa käsikirjoituksiin perustuvissa laatuelokuvissa. Napoleonisti puolestaan, luonnollisesti, pyrkii koko elämänsä ajan maailmanvalloitukseen ja pukeutuu kaiken aikaan yksinomaan vaatteisiin, jonka kaltaisia Napoleon Bonaparte käytti johtaessaan joukkojaan taisteluun. Olen niin onnellinen siitä, että palstaanne lukemalla saavutin viimein mielenrauhan. Ilman teidän määritelmiänne paremmasta elämästä ainutlaatuisuuteen pyrkiminen ja itseni kehittäminen olisi jäänyt minulla, kuten muillakin tavallisilla ihmisillä vain puolitiehen. Onnea ja rakkautta teille, te ainutlaatuiset yksilöt. Meet me in Montauk.
Löysin itseni
Valaistunut
3
431
Vastaukset
- eeeeee
onnea :P
- ;; D
oot hullu.
- BubbleGirl
Voin toki soittaa jollekin psykiatrille, että juttelee kanssasi, jos vain tahdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099