miksi ostaa miesten meikkejä kun naisten ovat paljon halvempia ja ihan yhtä hyvä tulos niillä tulee?? Entä kosteusvoiteet sun muut kuorinta voiteet. Käytän naisten kosteusvoiteita. onko miesten sitten paljon parempi miehille, vai miksen ostaisi naisten kun halvempia ovat.??
sitten vielä jos käyttää itseruskettavia voiteita, niin voiko niistä luomet tummua niinkuin auringosta?? Ja silmien ympärillekin laitan vaan tavallista kosteusvoidetta, voiko sellasiat laittaa??
pari kysymystä
2
450
Vastaukset
- .,.
Meikkejä??? Meikkaatko vai? Niistä en tiedä mitään, mutta kosteusvoiteista kyllä jotain. Niin kannattaa ostaa niitä miehille tarkoitettuja,koska miehen kasvojen iho on herkempi kuin naisten. Ja silmänympärille ei kannata laittaa tavakosteusvoidetta, koska silmänympäryksen iho on niin paljon ohuempi kuin muu iho. Osta siis oma kosteusvoide silmänympäryksille. Itseruskettavista en tiää yht. mitään. Toivottavasti oli jotain apuu
- äijästä
Miten muka miesten iho on herkempi kuin naisten? Ainakin miesten iho on yleisesti rasvaisempi ja paksunpi kauttaaltaan. Siksi naiset tuntuvat pehmeiltä. Must noi miesten linjojen idea on lähinnä madaltaa ostokynnystä. Kehtaa kovinkin äijä helpommin ostaa rasvapurkin, jossa lukee for men, eikä mitää persikkainen sulotuoksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372270
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565