mä oon seurustellu jo 1 vuoden mun poikaystävän kans mutta heti ku me alettiin seurustelemaan niin aina kun mun poikaystävä juo..( joka viikonloppu ) tai sii ku me juodaan niin se on kännis ihan erilainen ku selvinpäin. Siis tietty aina on kännis erilainen ku selvinpäin mutta tää on jotain muuta.... ku se on kännis se haukkuu ja loukkaa mua ja kaikenlisäks se ei pidä lupauksiaan... oon monta kertaa meinannu jättää sen ja oon puhunu siitä sille että miks se on tollanen niin se vaan sanoo että viina tekee erilaiseks... mutta en oo jättäny sitä koska takastan sitä niin paljon. Mä en kestä tätä enää kauan... itken nytki tällähetkellä ku se petti justiin lupauksensa.... KUINKA SE VOI OLLA NOIN HIRVEE MUTTA SAMALLA NIIN IHANA!!! AUTTAKAA
miks mun poikaystävä ei tajua....
11
1241
Vastaukset
- tytteli vaan
niin ja vielä että kun se on kännis niin se ei kertakaikkiaan välitä musta se vaan juo ja juo enkä saa sitä loppumaan.... kerranki me oltiin meidän kahen kaverin kans juomas ja ne oli yhessä ne meijän kaverit niin mulle tuli niin paha mieli kun ne oli niin onnellisia.. ne pussaili ja halaili mutta appa vaan ku mä yritin samaa niin se vaan anto pikkupusun ja ku yritin lisää pusuja niin se vaan sano että: hei ei ny pussailla ku on kerta juotavaaki.... :( MITÄ MÄ TEEN!!
- olet varsinaisen
rentun saanut poikaystäväksesi, tässä se taas nähdään, että naiset rakastuvat renttuihin!
Jos haluat, että elämäsi menee entistäkin enemmän pilalle, niin jatka samaan tapaan, kuin tähänkin asti, mutta jos haluat muutosta, eroa . - tytteli vaan
olet varsinaisen kirjoitti:
rentun saanut poikaystäväksesi, tässä se taas nähdään, että naiset rakastuvat renttuihin!
Jos haluat, että elämäsi menee entistäkin enemmän pilalle, niin jatka samaan tapaan, kuin tähänkin asti, mutta jos haluat muutosta, eroa .mutta ku se on niin ihana mä en halua jättää sitä.... mä rakastan sitä niin paljon... olisko jotain muuta neuvoa miten mä saisin sen kuriin ??
- mitenkään
tytteli vaan kirjoitti:
mutta ku se on niin ihana mä en halua jättää sitä.... mä rakastan sitä niin paljon... olisko jotain muuta neuvoa miten mä saisin sen kuriin ??
Ei toista voi muuttaa mieleisekseen. Suomi on täynnä naisia jotka hokee samaa litaniaa "Se on niin ihana, se on niin kauhee, mä rakastan sitä, mä vihaan sitä, mä en kestä sitä, en jätä ku on niin ihana" jne jne. Asia on yksinkertainen! Jos se on niin ihana, niin jatkat sen juomisen kattelua ja loukkaamisen kuuntelua, jos taas et jaksa sitä seurailla ja kuunnella, hommaudu siitä eroon. Rentut on ihania ja särmikkäitä, mutta niiden kanssa ei voi elää. Revi siitä huumoria, kun tasapainoilet vihan, ärtymyksen, ketutuksen, ahdistuksen, rakkauden, kiintymyksen ja epätoivon syövereissä. Mutta tosiaan joko jätät jos et jaksa, tai jatkat tuon saman seuraamista hamaan tulevaisuuteen...muutosta älä odota, silä sitä ei tule!!!
- kokemuksen rintapastilli
mitenkään kirjoitti:
Ei toista voi muuttaa mieleisekseen. Suomi on täynnä naisia jotka hokee samaa litaniaa "Se on niin ihana, se on niin kauhee, mä rakastan sitä, mä vihaan sitä, mä en kestä sitä, en jätä ku on niin ihana" jne jne. Asia on yksinkertainen! Jos se on niin ihana, niin jatkat sen juomisen kattelua ja loukkaamisen kuuntelua, jos taas et jaksa sitä seurailla ja kuunnella, hommaudu siitä eroon. Rentut on ihania ja särmikkäitä, mutta niiden kanssa ei voi elää. Revi siitä huumoria, kun tasapainoilet vihan, ärtymyksen, ketutuksen, ahdistuksen, rakkauden, kiintymyksen ja epätoivon syövereissä. Mutta tosiaan joko jätät jos et jaksa, tai jatkat tuon saman seuraamista hamaan tulevaisuuteen...muutosta älä odota, silä sitä ei tule!!!
Ei tule onnistumaan noilla eväillä.
RYHDISTÄYDY!
Sitten kun hän osoittaa joskus tulevaisuudessa raitistuneensa ja osoittaa tunteensa oikein muullakin kuin seksillä, voitte harkikta uudelleen.
Ihminen jos rakastaa, niin rakastaa kännissä ja selvinpäin. - mato-
Jos hän todella haluaa sinut pitää, hän lopettaa alkoholin käytön kokonaan. Ei enää viinaa, ei enää loukkauksia. Jos sinä olet hänelle viinaa tärkeämpi, hän jättää viinan.
Joillekin viina ei kertakaikkiaan sovi, silloin on parempi olla juomatta pisaraakaan.
Anna hänen valita. Joko viina tai sinä.
Jos hän välittää sinusta, hän ei halua sua loukata, eli hän ei voi enää ottaa viinaa, ainakaan sinun läsnäollessa.
Pistä valinnan eteen. Ja jos hän haluaa jättää viinan, mutta retkahtaa ja loukkaa sua taas - pistä kerrasta poikki. Jos hän ei lopeta viinan juontia (ja sen myötä loukkauksia) NYT, hän ei lopeta koskaan ja tiedät mistä tulet siinä tapauksessa kärsimään.
Joko tai. Nyt.
- ///
Sina reppana lapsi olet aivan liian miehenkipea!Sinulle kelpaa heti ensimainen vastaantuleva kaksilahkeinen, oli se sitten millainen tahaansa.
Joko sinulla ei ole valitsemistaitoa tai et yksinkertaisesti halua kayttaa sita.
Tee itsellesi valtava palvelus ja sterilisoi itsesi. Sina olet aivan liian epakypsa (viela) tekemaan avuttomia pienia ihmisia. Tuo miehenkuvatus on kaaaaaaaaaaaukana isa-hahmosta. Et todennakoisesti ole edes tietoinen etta intiimista toppoilysta pienet ihmiset saavat alkunsa!
Jos ja kun tulet raskaaksi, tuo "rakas ja iiiiihana" typerys haipyy kuvioista silla silmanrapayksella ja sina olet sidottu avuttomaan lapseen seuraavaksi 18 vuodeksi. - Priscilla*
Jos poikaystäväsi ei lopeta juomista, vaikka kerrot kuinka sinuun se sattuu niin ikävä totuus on, että seurustelet alkoholistin kanssa. Olen itse käynyt läpi saman. Uskon, että poikaystäväsi rakastaa sinua, mutta jos hänellä alkaa olla ongelma alkoholin kanssa niin se ei saa häntä lopettamaan juomista.
Yritin itse yli neljä vuotta saada tuollaisen juomisen loppumaan. Myös minun poikaystäväni oli erittäin agressiivinen humalassa, mutta ihana selvinpäin. Kuitenkin hän jatkuvasti rikkoi juomattomuuslupauksensa. Jatkuva riitely kuitenkin vie todella paljon voimia. Lopulta minun oli pakko lähteä; onneksi olen aika vahvatahtoinen ihminen ja realisti, sillä liian monet jäävät. Välitän edelleen kyseisestä ihmisestä, mutta olen löytänyt ihan uuden miehen. Entiseni juo edelleen, vaikka lopetti välillä.
Alkoholisti ei opi uusia temppuja. - Inxj
...näkee usein humalassa, koska viinaa poistaa estot. Selvänä pystyy teeskentelemään, humalassa ei.
- sairaus
Alkoholismi on sairaus, ja jos alkoholistin täytyy valita nainen tai pullo, niin pullo voittaa -AINA!!
Alkoholi lamaa keskushermostoa, ja muuttaa ihmisen käytöstä. On kuitenkin virhekäsitys, että kännissä ihminen näyttää todellisen luonteensa. Ihan samalla perusteella voisi sanoa, että huumeissa ihminen näyttää todellisen luonteensa. Huh-huh!! Humalassa ihminen tekee paljon sellaista, mitä selvänä ollessaan katuu syvästi. Näin ollen ns. normaaliolotilassa kun ajatustoiminta on normaalia, ihminen YMMÄRTÄÄ. Humalassa ihminen ei ymmärrä. - Inxj
sairaus kirjoitti:
Alkoholismi on sairaus, ja jos alkoholistin täytyy valita nainen tai pullo, niin pullo voittaa -AINA!!
Alkoholi lamaa keskushermostoa, ja muuttaa ihmisen käytöstä. On kuitenkin virhekäsitys, että kännissä ihminen näyttää todellisen luonteensa. Ihan samalla perusteella voisi sanoa, että huumeissa ihminen näyttää todellisen luonteensa. Huh-huh!! Humalassa ihminen tekee paljon sellaista, mitä selvänä ollessaan katuu syvästi. Näin ollen ns. normaaliolotilassa kun ajatustoiminta on normaalia, ihminen YMMÄRTÄÄ. Humalassa ihminen ei ymmärrä.> On kuitenkin virhekäsitys, että kännissä
> ihminen näyttää todellisen luonteensa.
Se ettei ymmärrä mitä tekee on ihan eri asia, esim. jos tönäisee toista koska ei huomaa tätä vaikka selvänä huomaisikin ei muuta motiivia, joka ei kummassakaan tapauksessa ole ilkeä tai vihamielinen. Mutta koska alkoholi poistaa estot, voi olla melko varma että humalassa vaikuttavat motiivit ovat niitä todellisia eivätkä "viinan aiheuttamia". Muut huumeet ei poista estoja, joten niitä ei voi verrata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647