Voiko suihin otosta tulla raskaaksi?

Tyhmä-

Onnettomana on jäänyt epäselväksi, voiko tulla raskaaksi suihinotto menetelmällä? Kuitenkin kun itse ajattelen niin eihän se olisi mahdollista kun eihän se menisi oikeaan osoitteeseen..vai?

14

5791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä-

Kertokaa oikeasti!,,naurakaa päin naamaa tai ihan mitä vaan mutta kunhan kerrotte!

• mang

Ei ole minkäänlaista mahdollisuutta tulla raskaaksi suihinotosta. Se on anatomisesti täysin mahdotonta, sillä kohtuun on vain yksi reitti: emätin. Vatsalaukussa ei uutta ihmistä ala kasvamaan.

• tulla raskaaksi

Nielusta on yhteys mahalaukkuun, josta menee suora kanava kohtuun. Voi tulla suuseksistä raskaaksi, joten kannattaa aloittaa seksin harrastaminen vasta 38-vuotiaana. Voi perkele!

• sush

Ei voi tulla raskaaksi suihinotosta! =) dont worry!

• ehhe

että näin.

• Mutta jos on

hetkenkin ilman ehkäisyä "muna pillussa", niin raskaaksi tulon riski on todellinen siinä missä tautiriskikin. Siittiöt on aika velikultia...

• Vitu tyhmä

Se puhu suihin otosta vitu urpo!

• .........

Ei voi!!!

• piru-80

Herra Jumala, tämähän on ihan kuin jostain Sinä Minän Lääkäri vastaa palstalta... " Kävin Yleisessä Saunassa, Olenko Raskaana? Tai tyyliin Kättelin Miestä, Millon voin järjestää Ristiäiset...

• mutta taudin voit toki saada

Et voi tulla raskaaksi suihin otosta, siis suuseksistä, - mutta taudin voit saada suojaamattomasta suihin otosta.

Mutta jos suojaamaton penis edes käy juhlakunnossa emättimessäsi ja vaikkei sisällesi laukeaisikaan, on raskaaksi tulon riski olemassa noin 0...4 vrk (riippuu tietenkin naisen ovulaation ajankohdasta) koska siittiöitä voi livahtaa silloin sisällesi. Ns. keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisymenetelmä sen enempää raskauden kuin tautienkaan osalta. Ja vaikka nainen tuntisi kiertonsa hyvin, ei varmat päivät ole silti 100 % varmoja.

Eli tautitesteihin jos et tunne partnerisi terveyden tilaa ja katumuspillerit haettava kipin kapin siinä tapauksessa, jos raskaus olisi ei toivottu ja penis on käynyt emättimessäsi.

• kysymysss

Mitä tauteja suihiotosta voi tulla?

• ,,,,,,,,,,,,,,

Kaikki sp-taudit tarttuvat ristiin, ihan jokainen, eli on mahd.saada nieluunsa esim. tippuri, klamydia jne.

• veljen veli

Kyllä voi tulla! Minun veljeni tuli.

• älytyhmä

kuinka tuli? isäksi? siis kun oli naisen kaa harrastanut suuseksiä? ja niin, tyhmä kun olen, eihän ilman miehen laukeamista voi tulla raskaaks.. eli jos harrastaa suuseksiä ilman ehkäisyä, eikä laukeamista tapahdu, ei ole mitään syytä huoleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1284
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe