kuinka suudella....

*muisku*

kysyisin vinkkejä niinkin "tavalliseen" asiaan kuin suutelemiseen....

Siis olen 19 vuotias ja tosi kokematon suutelija, ym muussa läheisyyden osoittamisessa. Nyt sit olen tavannu yhden ihana kaverin ja suutelu olis varmaan pian ajankohtainen asia. Mä vaan jännitän sitä niin paljon, koska mulla ei ole hajuakaan siitä kuinka tehdä se "oikein"... Aikaisemmat kerrat on ollu vaan huulet yhteen meininkiä, joo ne kaks muuta kertaa... Pelkään, et hampaat kolisee yhteen, purasee toista vahingossa, ym. jotain yhtä kauheaa!

Siis hirveää et miten ihana asia tuntuu vaan ahdistavalta! Miten voisin treenta tätä taitoa ilman seuralaista?

No joo tää oli aika hassu viesti, mut ihan tosissani olen asian kans, valitettavasti....

22

11551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muiskista^

      ..kun ei ala liikaa ajattelemaan. Ei ne hampaat yleensä yhteen kolahda, ja jos kerran kolahtaa niin sen jälkeen kyllä tajuaa sen tekniikan. Kieltä ei kannata koko aikaa tunkea toisen suuhun, ja itse ainakin tykkään sellasista hitaista ja hellistä suudelmista. Välillä voi esim- liikuttaa omaa alahuultaan toisen huulia vasten (ei siis varsinaista suutelua), purra hellästi toisen alahuulta jne. Ja välillä suudella nopeampaan tahtiin, välillä hitaammin. Kyllä sen alkaa sit hallitsemaan :) Omaan kämmenselkään on hyvä harjoitella pussailua ;)

    • Suutelija

      Hei
      Omalla painollaan annat mennä.
      Silmät kiinni ja tunne mukaan...
      Ensimmäiset suudelmat vähän niinkuin treenausta/kokeilua.
      Ota relax ja tsemppiä.

    • Sherlokki

      Sanot vaan sille kaverilles, että tuus tänne, niin harjoitellaan pussailua. Kuivaharjoittelu on sitä paitsi tylsää, eikä siinä opi kunnolla! :D

      Ei mitään paineita ja annat mennä fiiliksellä tilanteen mukaan. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Aika näyttää, minkälainen suutelu maistuu parhaiten.

    • paksupate

      Hyi saatana pussailu on tyhmää :(((((
      Tytöistä saa pöpöi :(((((((((((((((

      • no shit sherlock

        kokopeittävään kumipukuun suojautumista


      • aksl

        NoLOL pentu


    • Marja K.

      No kuulehan, nyt otat ihan rauhallisesti ja vaan yksinkertasesti unohdat tommoset väitteet ettet muka osaisi. Kyllä sitä siinä tilanteessa sitten osaa. Sitäpaitsi ei siinä ole mitään hävettävää. Jos ei mitään kympin suoritusta heti tule niin samapa tuo. Jos tämä toinen sinusta välittää niin voitte aivan hyvin yhdessä opetella :)

    • bää-ä

      Ainahan voit matkia jos omat idikset loppuu ;). Ja usein ihmiset tekee niin kuin haluaisi itselle tehtävän, eli johda tai seuraa johtajaa, vuorovedoin. Kyl se siitä :)

    • seohelppoa

      Mä viel itekki pariviikkoo sit kävin tääl etsimäs tietoo miten suudellaan. Ei niitä ois tarvinu ees ettii, ku tässä viikko sit, olin poikaystäväni kanssa välkäl, ja kun hän mut sen luo vetäs ja siit se meni, ei tarvii muuta ku matkii sitä toista mitä sekin tekee. Suutelu on ihan vitun helppoo, ja siinä kehittyy aina vain parempaan suuntaan ;)

    • kokemattomana

      mitään säntöjä ei ole :) anna toisen aloittaa...anna sit vastakaikua hetken päästä, lipaisemalla kielellä kevyesti huulta, kielenpäätä, suupieltä. (oletan, että olet nainen/tyttö?)
      ...itse koen vastenmielisenä liian "räkäiset", mut kiva lipaisu ja kielen liikuttelu on kivaa. Älä siis tunge räkää toisen suuhun (miehinen vastenmielinen ominaisuus...juontaa juurensa sanonnasta "vaihdetaan räkää")

    • <332

      No eihän se perjaatteessa edes haittaa, jos ekoilla kerroilla hampaat kolisee yhteen. En ollut kolhinut hampaita kertaakaan kahden aiemman poikakaverini kanssa, mutta kun aloin seurustelemaan nykyiseni kanssa, hampaat kolisivat koko ajan. Sitten vaan hetkeksi pysähdyttiin nauramaan ja tarkastettiin vauriot :D Sitten juttu jatkuu... Suudelmat menee lähes täysin omalla panollansa ja jokaisen ihmisen suuteleminen on täysin erilaista, sillä kaikilla on oma tyylinsä. :D

    • :D

      mitä jos poikaystävä alkaa työntää kieltä mun suuhun ?? ;D mitä sit teen ....?

      • C'mon...

        tukehdut ja mahdollisesti kuolet.


      • TuhkaDippi

        Tunge Se sun oma mato sinne Sen suuhun :d


    • Ei liikaa kieltä

      Kokemattomat tytöt voi jakaa suudelles kahteen ryhmään. Toiset ei liikuta huuliaan juuri yhtään ja toiset tunkee kielensä heti mahalaukkuun asti. Niitä ekoja voi vielä opettaa ja ne hoksaaki yleensä nopeesti mistä on kyse, niistä jälkimmäisistä yrittää vaa päästä eroon niin nopeesti ku mahollista.

      • Kielitaitoinen Jorma

        Suuta suudellaan suurinpiirtein samalla tavalla kuin p.llua, paitsi ettei tarvitse "soittaa" klittaa samalla tavalla kielellä.


    • epä onnekas

      en osaa suudella. kerranku poika yritti suudella menin jäykäksi. kun hän alkoi hiplata yritin vain nauttia. se on ahdistavaa ku poika osaa ja minä en. mitä pitäisi tehdä???

    • pusuhuulet

      Ei siinä ole yhtään mitään "osaamista". Ei se ole mikään suoritus. Kukaan ei anna pisteitä (jos antaa, niin viittaat kintaalla). Unohdat neuvot ja niiden kyselemisen ja teet mitä tuntuu hyvältä.

      Todennäköisesti partnerista on vain viehättävää, jos hapuilet epävarmasti ja "et osaa".

    • ikävä yhtä ihanaaa

      ei haittaa jos menee 'pieleen'. sellasta sattuu. ota asia huumorilla, naurahda ja pussaa uudelleen.

    • Runoratsu Reima

      tuossa joku jo sanoi, että partneri on todennäköisesti jopa viehättynyt, jos vastapuoli on kokematon eikä tiedä ... näinhän se on

      liian itsevarmat vampit/gigolot joutavat suohon raikastumaan :))))

      luonnollisuudella sitä on ennenkin tätä kansaa runsastettu

    • NiksaPirkka

      Harjottele sitä pusuttelua vaikka omaan käteen, niin ainakin vähän paremmin olet sitten kartalla.

    • Anonyymi

      avaat vähän suuta ja suljet ku ne osuu sen huuliin. nii me ainaki tehtii lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe