Hei itse sairastan parantumatonta sairautta mielisairautta ja löysin ämän kirjoituksen olen siis syntinen en sairas:(Varmaan itsemurha on oikea ratkaisu?
http://www.uskontie.net/petterihaipola/mielisairaus.shtml
Mielisais on syntinen.
3
343
Vastaukset 3
En kovin tarkasti ennättänyt lukea Haipolan tekstiä mutta asia ei ole niinkään yksioikoinen.
Evankeliumeissa kun yksi opetuslapsi kysyy Jeesukselta tornin sortumassa kuolleista että olivatko he kuolleet sen takia että olivat syntisempiä kuin muut. Niin Jeesus kieltää näin olevan.
Kuitenkaan ei ole mitään sairautta josta Jeesus ei voisi parantaa.
Tarvitset kuitenkin apua, jonkun joka kuuntelee ja ystäviä lähellesi.
Itse kehottaisin hakeutumaan seurakuntien pariin kenties siellä joku sielunhoitaja voisi auttaa.- aito ihmetteliä
vain hyvä ihminen USKO tuollaisia kirjoituksia .Ja on aivan varmaa että tuollaiset puheet että on itse aiheuttanut esimerkiksi skitrofenian, tai muun henkisen saidauden, on todella saidaan, tai jokun uskonkiihkoilian kirjoittamaa tekstiä.Itse en ole uskovainen, mutta lukenut parikin kertaa koko 2 osaisen raamatun läpi, siellä nimenomaan käsketään kavahtamaan hurmahenkiä.Huomaa että tuollaista järjetöntä kirjoittaa jotka lukee/ tunnustaa, vain ne kohdat raamatusta joka on heille mieluista.
- J.N.
Petteri Haipola on ahdistunut, tietämätön ja suvaitsematon kristitty, joka ei noudata Jeesuksen opetuksia, vaan on itse ryhtynyt opettajaksi. Ei hänen sanojensa vuoksi pidä tehdä itsemurhaa. Jeesus rakastaa sinua vaikka Petteri Haipola olisi lähettämässä sinua helvettiin.
Pitää muistaa, kuka on oikea Opettaja ja herra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33829
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14589- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532