Sain joululahjaksi pilatesrenkaan. Täysin uusi kapistus minulle. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa mihin kaikkeen rengasta voi käyttää?! Mukana ei tullut mitään jumppaohjeita.
Pilatesrengas
5
10022
Vastaukset
- pilatesope
Rengasta käytetään vastuksena ja apuvälineenä erilaisissa Pilates-liikkeissä. Aika harvalla Pilates-tunnilla Suomessa käytetään rengasta mattotunneilla mutta voit toki kysellä asiaa eri kuntokeskuksista ja tanssikouluista. Sinällään ilman ymmärrystä Pilateksen periaatteista ja perustason harjoituksista siitä ei ole sinulle juuri hyötyä, joten mars Pilates-tunnille!
Joo, kyllä pilates muuten on tuttu juttu. Löysin netistä jotain jumppaohjeita renkaan kanssa, tosin mun mielestä ne oli ihan tavallisia jumppaliikkeitä, ei siis mitään pilatesta. Saan siis paremmat tehot tekemällä pilatesta ilman rengasta kuin tavallista jumppaa renkaan kanssa. Taitaa siis tämä kapistus mennä "käyttämättömien joululahjojen hyllylle" :).
- Lölly vatsa
ostin tuon kapistuksen minäkin, ja petyin kun ei ollutkaan ohjeita mukana. Huomasin lootan kyljessä www. osoitteen, mutta hävitin laatikon ja sitten en enää muistanutkaan ko. osoitetta. Olisko jollakulla vielä laatikko tallella, niin voisi katsoa löytyykö valmistajan sivuilta lisää tietoa? Kiitos!
- Pilates
www.bluetoy.fi/koodi/category.php?c=5
- Pikkutytön äiti
Pilates kirjoitti:
www.bluetoy.fi/koodi/category.php?c=5
Hyi hyi! Ei saa säikytellä pikkutyttöjä! En oikein tykännyt, kun 8-vuotias tyttäreni katseli vieressä. Ei tommoisia sivuja saa laittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399