minkä takia jääpalloilijoiden luistimet on takaa sieltä nilkan kohdilta katkastut kun vertaa jääkiekkoluistimiin niin sieltä puuttuu sellanen korkea tuki....
jääpallo luistimet
4
2832
Vastaukset
- takaläppä
Se antaa nilkalle enemmän liikkumisvaraa jolloin vauhti kiihtyy ja pitkillä terillä mennään jo tosi lujaa. Varsinkin teknisesti hyvät luistelijat kannattaa poistaa takaläpän jolloin niiden vahvuudet tulevat entistä enemmän esille. Takaläpistä ei ole bandyssa mitään hyötyä, enemmän vaan tiellä.
- vasta-alkaja
olen itse kuullut, että jääpalloluistimissa ei ole takaläppää, jotta kaarrokset voisi tehdä isommiksi, sillä jääpallo ei vaadi niin nopeaa suunnanmuutosta kuin kiekossa. Itse olen vasta aloittanut joten en ole vielä niin päässyt kokeilemaan onko tosiian näin..
- ei ole
nimenomaan siksi, että näin mahdollistuu nilkan ojentaminen täysin suoraksi potkun loppuvaiheessa. Kaarrokset jäävät jääkiekkoa laajemmiksi, koska jääpalloluistimessa terän profiili on lähes suora. Näma kaksi asiaa vaativat luistelijalta erittäin hyvää teknistä osaamista...
- Anonyymi
Onko omissa kengissäsi läpät takana?,ja siinä tapauksessa minkä takia.Epätitoinen Sysmästä kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117195Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista604869- 954741
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173817
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 412847
- 512751
- 392317