Mitäköhän maksetaan esim. 15*15 seinälaatan as. saumattuna?
Ja 10*10 lattia? Verkossa ? Irtonaisena??
Laatoittajan palkka??
3
6513
Vastaukset
- hei you
jätä se laatottaminen ammattilaisille
jos on pohjat/ vesieristykset tehty niin laske paljon on neliöit tunti per neliö valmiiseen esim.20 neliöö noin 20 tuntii menee aikaa mieti sitten sitä mikä on tunti eli neliö hintasi jos on isoja aloja niin neliöitä tulee yhtenä jormana.- hnr123
niin. ammattitutkinnon olen suorittanut v2001 ja vesieriste sertifikaatti on voimassa v2008.. sen tiedän että seinät lyön kiinni päivässä. saa olla ulkokulmiakin. kahdella laatoitus yrityksellä olen ollut verokirjatöissä. NYT PITÄISIKIN TIETÄÄ KUINKA PALJON VOI PYYTÄÄ JA SAADA URAKOITA: PUUPÄÄ!!!!
Laskennallinen: lattia 1,32h/neliö
seinä 0,73h/neliö
vesieristys 0,51h/neliö lattia 0,41h/neliö. - puupäää
hnr123 kirjoitti:
niin. ammattitutkinnon olen suorittanut v2001 ja vesieriste sertifikaatti on voimassa v2008.. sen tiedän että seinät lyön kiinni päivässä. saa olla ulkokulmiakin. kahdella laatoitus yrityksellä olen ollut verokirjatöissä. NYT PITÄISIKIN TIETÄÄ KUINKA PALJON VOI PYYTÄÄ JA SAADA URAKOITA: PUUPÄÄ!!!!
Laskennallinen: lattia 1,32h/neliö
seinä 0,73h/neliö
vesieristys 0,51h/neliö lattia 0,41h/neliö.tos on sulle jota jos siitä nyt on apua
http://www.rakennusliitto.fi/@Bin/40584/Lattianpäällystys 2005-2006.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106