Mitäköhän maksetaan esim. 15*15 seinälaatan as. saumattuna?
Ja 10*10 lattia? Verkossa ? Irtonaisena??
Laatoittajan palkka??
3
6207
Vastaukset
- hei you
jätä se laatottaminen ammattilaisille
jos on pohjat/ vesieristykset tehty niin laske paljon on neliöit tunti per neliö valmiiseen esim.20 neliöö noin 20 tuntii menee aikaa mieti sitten sitä mikä on tunti eli neliö hintasi jos on isoja aloja niin neliöitä tulee yhtenä jormana.- hnr123
niin. ammattitutkinnon olen suorittanut v2001 ja vesieriste sertifikaatti on voimassa v2008.. sen tiedän että seinät lyön kiinni päivässä. saa olla ulkokulmiakin. kahdella laatoitus yrityksellä olen ollut verokirjatöissä. NYT PITÄISIKIN TIETÄÄ KUINKA PALJON VOI PYYTÄÄ JA SAADA URAKOITA: PUUPÄÄ!!!!
Laskennallinen: lattia 1,32h/neliö
seinä 0,73h/neliö
vesieristys 0,51h/neliö lattia 0,41h/neliö. - puupäää
hnr123 kirjoitti:
niin. ammattitutkinnon olen suorittanut v2001 ja vesieriste sertifikaatti on voimassa v2008.. sen tiedän että seinät lyön kiinni päivässä. saa olla ulkokulmiakin. kahdella laatoitus yrityksellä olen ollut verokirjatöissä. NYT PITÄISIKIN TIETÄÄ KUINKA PALJON VOI PYYTÄÄ JA SAADA URAKOITA: PUUPÄÄ!!!!
Laskennallinen: lattia 1,32h/neliö
seinä 0,73h/neliö
vesieristys 0,51h/neliö lattia 0,41h/neliö.tos on sulle jota jos siitä nyt on apua
http://www.rakennusliitto.fi/@Bin/40584/Lattianpäällystys 2005-2006.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988