Olen viemässä koiraani Rovaniemelle Citymarketin takana olevaan koirahoitolaan. Tietääkö joku paikasta enemmän?
Koirahoitola kokemuksia
7
3540
Vastaukset
- tutustumassa
siihen hoitolaan. en tiedä puhummeko samasta paikasta, mulla ainakin kokemukset ovat vähän arveluttavia. enkä sen takia enää vie koiraani mihinkään hoitolaan. mulla oli siellä kun ajetaan mm. kittilä tietä.
- panee paksuksi
pääsee hoitaan lapsii elukan sijaan.........
- suosittelen
Minä pidän ainakin lemmikkieläinhoitola Kiepistä, sijaitsee pöykkölässä, hyvää hoitoa. Citymarketin takana olevasta ei ole kokemuksia.
- tassuja 8
Suosittelen myös Kieppiä.
Kokemusta sieltä. cittarin lähellä olevasta paikasta en valitettavasti voi sanoa mitään...koska en ole käyttänyt.
- Louella Tervolassa
Edullinen ja hyvin valvottu paikka (oppilaitos)!!
Vain hyviä kokemuksia..- Lapinkoira Rovaniemeltä
Olen ollut siellä useampaan otteeseen ja hyvin olen viihtynyt. Kavereita riittää.
- Koirapoikien kaveri
olen käyttänyt Kanervametsän lemmikkieläinhoitolan palveluja useita vuosia (koirat 13 v ja 7 v). Paikka on pieni,siisti ja tunnelma kodikas. Koirani menevät aina iloisena ja innolla hoitoon. Vastassa on aina sama tuttu, vastuullinen hoitaja. Suosittelen lämpimästi! Kesälomavaraus on jo tehty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799