Luin joskus jostain naistenlehdestä, että tummat viinirypäleet poistaa elimistöstä kauna-aineita, oli samaan asiaan joku bio-xx niminen ainekkin olemassa!?!?
Kuulemma auttaa laihutukseen, lisää aineenvaihduntaa, koska röörit lähtee vetämään.
Olen nyt nautiskellut parin päivän ajan tummia viinirypäleitä vaikka ovatkin kalliita 5€/kilo, niin kylläpä vaan juoksulenkki ainaskin sujui tosi kevyesti eikä ahistanut ollenkaan!
Tummat viinirypäleet?
5
1934
Vastaukset
- ihan varmaa,
kun tarpeeksi syö rypäleitä, niin aineenvaihdunta kiihtyy. eri asia sitten, kuinka paljon nauttii ripuloimisesta!
- ap.
Miten siitä nyt muka ripuli tulee, kun syö vähän tummia viinirypäleitä?
- .....
Enpä tuosta tiedä, mutta se on varmaa, että niissä on melkoisesti kaloreita. Eli laihdutusmielessä en suosittelisi kilokaupalla niitä syömään. Tietääkö kukaan siitä, miten aineenvaihdunta toimii? Kun väitettiin jollain sivulla, ettei energiaa voi suoraan soveltaa ihmisen lihomiseen ja laihtumiseen vaan että kyseesstä olisi joku ravinnon laatuun enemmän liittyvä asia? Eli jos syö ylipaljon valkuaisaineita niin ei muka lihoa? Help me!
- vais niin
Jaa jos tummat rypäleet poistaa kauna-aineita niin varmaan silloin juoksu ja elämä muutenkin menee kevyesti, kun ei ahdista . Aika mielenkiintoinen juttu. Mistähän sais tietää enempi tutkimuksesta jossa on selvitetty asiaa?
- NEW AGE
7.70 kilo nyt after few years ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978