Sanokaa rehellinen mielipiteenne, mitä ajattelette kun näätte esim. baarissa seuraavanlaisen naisen:
-Vaaleat pitkät hiukset
-Kauniit kasvot
-Isot rinnat
-Pyöreä pylly
-Pukeutuu elegantisti, mutta seksikkäästi
-Liikkuu parin ystävänsä seurassa
-Ei ota oma-aloitteisesti kontaktia ympärillä liikkuviin miehiin
Ajatteletteko vain että tuo tyttö on pantavan näköinen, muttei muuta? Voisitteko ensi näkemältä ajatella, että haluaisitte oikeasti tutustua tuohon tyttöön?
Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan tähän mieltäni vaivaamaan asiaan! :)
Kaikille miehille!!
37
2879
Vastaukset
Aivan kuin olisin lukenut samanlaiset aloituksen joka viikko viimeisen vuoden ajan.
Jos ulkonäkökuvalemasi on edes osin paikkansapitävä, niin olet sitten varmaankin pantavan näköinen, siis ajatuksen tasolla.
Mietihän nyt vähän itsekin. Omasta mielestään kaunis, kavereidensa ympäröimä ja miehiin passiivisesti suhtautuva. Kuka täysijärkinen mies yrittäisi moista lähestyä? Ainakaan selvinpäin?
Tämä on melkein yhtä hauska juttu kuin se nainen, joka viime viikolla ihmetteli, mikseivät komeat ventovieraat miehet uskalla lähestyä häntä kadulla...- Söpöhöpöttelijä
Kysymys oli hypoteettinen ja mielenkiinnosta esitetty. Mistä päättelit että kuvailen itseäni?
- mies..
Nuoleskelin ja puristelin niitä pyöreitä pakaroita yhdeltä tytöltä viikko sitten yhdessä baarissa. Tosin nainen teki aloitteen. Itse en tee aloitteita.
Harvemmin sitä baarissa kenenkään pakaroita nuoleskellaan...varsinkaan naisen aloitteesta. :D
Paljonko maksoi?- mies..
Richartti kirjoitti:
Harvemmin sitä baarissa kenenkään pakaroita nuoleskellaan...varsinkaan naisen aloitteesta. :D
Paljonko maksoi?Kato perskule, tuli muotoiltua väärin. Nuoleskelin sitä blondimuijaa (kielareita). On tämä suomen kieli niin vaikeeta.
- että...
varattu, jos:
-Liikkuu parin ystävänsä seurassa
-Ei ota oma-aloitteisesti kontaktia ympärillä liikkuviin miehiin
Vähintään silmäpeliä pitää pelata, ennenkuin otan selvää onko nainen varattu vai ei. - taistomies
että on muiden nussima. eli ei muuta kun kyrpää huoraan.
- Miehetön akka
Sellainen mielikuva tulee mieleen...
Toinen on se, että kyseessä on se vastenmielinen tyhjäpäinen prinsessa-tyyppi, joka on opetellut roolinsa hyvin ja vaatii sitten koko ajan huomiota ja kunnioitusta siltä onnettomalta joka uskalsi lähestyä....- kuin voisi...
olettaa, ei paskiaisen kanssa ala kukaan oleen vakavasti, kelpaa vain panoksi...
- Jaarli
Ajatusprosessi kulkee suunnileen näin:
a) Nainen on varattu
b) Jos nainen ei ole varattu, hän on nirso, jolle ei kukaan kelpaa
c) Jos nainen ei ole varattu eikä nirso, niin luonteessa on jotain vikaa, koska ei ole muille miehille kelvannut
d) Jos nainen ei ole varattu, nirso tai hullu, niin sitten hän on lesbo
e) Jos nainen ei ole varattu, nirso, hullu tai lesbo, niin hän on kuin ferrari, kaunis katsella mutta lähtee helposti tottumattoman käsistä :)
Niinpä tyydyn ihailemaan etäältä.- fuckinglord
Kuvaus sopii hyvin pitkälle minuun ja
a)en ole varattu
b)en ole nirso
c)eikä pahempaa luonnevikaa (nähnyt pahempiakin!)
d)enkä ole lesbo
e)jaa...ferrari. Lähtee kokemattomista käsistä.. ehkä???!
Mutta tässä taas huomaa miehien ristiriidan. Jos nainen ei olisi kaunis/muodokas, se kelpaisi seurustelukumppaniksi, ja sitten siitä valitetaan vuosien päästä kuinka siitä tuli materialisti ja käy lenkillä tuulipuku päällä. Ja makuuhuoneessakin on hiljaista. Kun olisi tarjolla seksikästä ja näyttävää naista, niistä puhutaan ja niitä pidetään vain yhden illan panoina mitä kantsii käydä kokeilee muttei soittaa perään. Äh. Oisko tän ketjun kommentit miehiltä hieman erilaisia jos naisella olisikin tummanruskeat hiukset ja pienet rinnat??!!!
Uskomatonta että vielä tänäpäivänäkin vaaleatukkaisilla naisilla on tällaisia ongelmia. Harmi ettei suomimiehet osaa arvostaa sitä, pitää kai tyytyy ulkomaalaiseen. (tai värjätä hiukset punaiseksi ja leikata poikatukka)
=(
- Söpöhöpöttelijä
Mielenkiintoista huomata, miten nopeasti ihmiset luokittelevat ihmisen, vain lähinnä ulkonäön perusteella. Noin lyhyen kuvauksen perusteella kuvaamani henkilö on jo prinsessa, paskiainen,pelkkä pano ja lesbo....heh! Eli turha tutustua, kun ulkonäkö luokittelee ihmisen persoonan.
Kirjoituksessasi oli kaksi asiaa, jotka saavat lähes jokaisen miehen mielessä syntymään negatiivisen mielikuvan. Ensinnäkin suomalaiseen vaatimattomaan luonteenlaatuun istuu huonosti itsensä kehuminen. Eikä kyse ole kateellisuudesta, kuten kanssasisaresi ovat aiemmin väittäneet.
Toinen vastemielisyyttä aiheuttava kohta oli passiivinen kavereiden kanssa pyöriminen. Kuten jo aiemmassakin kommentissani kirjoitin, vain pakkohoidosta karannut lähestyy Suomessa ventovierasta, joka vieläpä on kavereidensa piirittämä. Nainen, joka edes kuvittelee olevansa kulttuurin rikkova alfa-naaras, on naurettava.
Vähemmän kauniiksi lopuksi kirjoituksestasi välittyy mielikuva, että kerjäät kehuja. Kun edes joku nyt vastaisi, että lähestyisi mielellään kaltaistasi kaunista naista. Mutta kun kehujen kerjääminen on totaalinen turn-off.
Ps. Mieti, miten itse käyttäytyisit vastaavassa tilanteessa?- eräs mies
Onhan vielä kuitenkin olemassa kaltaisteni ryhmä.Tämä ryhmä, jonka täytyy tuntea jotakin. Voin nähdä edessäni ihmisen joka on suunnattoman kaunis ja tyylikäs, mutta...Hän ei ehkä säteile lainkaan.
Ilman säteilyä taas ei ole mitään. Kauniskin ihminen voi olla suunnattoman tylsä, kuiva ja ankea seuralainen.
Kaunista, näyttävää henkilöä voi katsoa ja jopa ihailla ikäänkuin esineenä. Mutta säteilevää ihmistä katsoo ihaillen ja seuraa toivoen. Ei kannata nyt arvostella yksittäisiä lauseitani vaan kannattaa yrittää muodostaa kokonaisuus.
- kari kuuba
Jep, mutta jos ei tee mitään elettä esim katsekontaktia eihä sitä uskalla lähestyä. Tulee pakit kuiteski.
- o... :(
eihän tuosta voi olettaa muuta kuin että tullaan silmille heti jos joku kehtaakin häiritä neidin olemassaoloa...
- kauniilla olevan
ongelmia? Itse olen pyöreä, kasvoilta sellanen ihan nätti brunette joka suosii naisellisia (ei hutsahtavia) vaatteita, meikkaa silleen fiksusti... Katselen baarissa ympärille, hymyilen, jututan ohimennen vieraitakin ihmisiä, niin miehiä kuin naisia. Ja aina on miehiä (no joo ja pari kertaa naistakin) ollut tyrkylle (on vieläkin vaikka olen naimisissa). Olen usein, etenkin muutama vuosi sitten, ajatellut kuinka olisi kivaa olla kuvailemasi kaltainen kaunotar. Mietin aina kuinka paljon HEILLÄ sitten on vientiä, kun minunkinlaisellani oli valinnan vaikeutta. No, onneksi olenkin sitten ihan normi emäntä, oisin kai muutoin vain kaunis ja yksinäinen...?
- Hörhö
sattuisivat olemaan kriteerejäni viehättävän näköiselle naiselle, varmaankin pitäisin häntä sellaisena.
Ihmiset ovat usein ystäviensä kanssa baarissa, eivätkä suinkaan välttämättä ota oma-aloitteisesti kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, jos eivät ole hakemassa seuraa. Joten ne eivät herättäisi sen kummempia tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
Pidemmälle meneviä päättelyitä en alkaisi hänestä tehdä, mutta mahdollisuuksien rajoissa on, että haluaisin tutustua häneen (kuten moneen muuhunkin) ihmisenä. - Liian vähän infoa
Mahdotonta sanoa mitä ajattelisin. Tuon kuvauksen perusteella
ei saa kunnon kuvaa siitä, millainen nainen olisi luonnossa.
Baarithan ovat täynnä aerobiccaajablondeja, jotka pitävät
itseään luojan lahjana miehille.
Suurin osa noista blondiineista on kuitenkin sellaisen
muovisen ja persoonattoman oloisia, jotka eivät sen kummemmin
herätä mielenkiintoa. He tavallaan kuuluvat kalustoon, koska
heitä löytyy tusina joka paikasta.
Toki isorintainen blondikin voi olla persoonallinen ja
kiinnostava. Joissain naisissa vain on "sitä jotain",
joka loistaa heidän olemuksestaan ja silmistään. Pelkkä
kaunis kuori ei siis saa minua naisesta haaveilemaan,
vaan se olemus ja käytös on se joka ratkaisee yritänkö lähestyä
vai not. - Serpico
Ajattelisin: pahus, kylläpä tytto osaakin pukeutua elegantisti, kukahan hänelle on vaatteet valinnut? Vaalea tukka, tykkään blondeista. Luulenpa että tuonkin ihmisen sisällä on pieni vilpitön herkkä olento johon pystyn saamaan kontaktin. Kenties minulla voi olla annettavaakin tuolle ihmiselle. Ehkä en häädä häntä ihan heti pois, jos hän tuppautuu seuraani..."
Sitten näen kaverini Kallen, virnistän ja huudan "Ciao Kalle come sta?" ja riennän kilistelemään laseja. - Söpöhöpöttelijä
Nyt kun olen saanut erilaisia näkökulmia, miltä tyttö vaikuttaa ulkopuolisten silmin, niin tässä on faktat ystävän silmin:
Hän on:
-Lapsuuden ystäväni( Koulukiusattu "ruma ankanpoikanen", josta kuoriutui kaunis joutsen )
-Hyväsydäminen ja ystävällinen kaikille
-Fiksu ja luova
-Erittäin ujo ja edelleen melko epävarma itsestään ( johtuen menneisyydestä )
Mieltäni on painanut miksei noin herttaiselle tytölle ole löytynyt vielä miestä....Ulkonäölle ei voi mitään ( ellen sitten kehota häntä värjäämään hiuksiaan tummiksi ;) eli pitää vissiin sitten rohkaista häntä ottamaan vähän enemmän kontaktia ja uskomaan itseensä! Se kyllä tulee olemaan vaikeata...Huoh!- Serpico
Enpä mennyt pahasti metsään ;-)
- mpw
Ei niillä tisseillä ja perseellä mitään 'arvoa' ole jos ei niitä osaa kantaa.
Meinasin vastata jo alotukseen, jotta muutaku sitä hymyä ja ryhtiä lisää, ni kyllä se siitä, eli olet aivan oikeilla jäljillä. - dayum
Niin aivan kuin ystäväsi olisi malliesimerkki naisesta, joka tyytyy odottamaan ns. seinäruusuna sitä Prinssi Uljasta. Eräiden naisten mielestähän mies tekee aloitteen jos on aidosti kiinnostunut, nainen itse saa olla millainen tahansa käytökseltään ja olemukseltaan (eli kovinkin luotaantyöntävä) niin miestenmies, hra 47, kyllä tulee ja tekee aloitteen.
Aika moni, vai oliko peräti lähes kaikki, totesivat ettei ympäristöltään sulkeutunut nainen aiheuta mielihaluja tehdä lähempää tuttavuutta. Siis lähinnä sellaiset, jotka ovat tiiviisti kavereidensa seurassa eivät oikein kiinnitä huomiota vastakkaiseen sukupuoleen. - m/hki
sitten sille kaverillesi pieni palvelus: seuraavan kerran kun olette baarissa, niin sanot ohimennen tiskillä käydessäsi niille fiksun oloisille, vapaana notkuville kundeille, että tuonne meidän pöytään saa tulla istahtamaan, niin siinäpä avautuu ystävällesi tilaisuus kohentaa sosiaalisia taitojaan.
sit oo oikeasti tutustumista :-) Enpä mä kyl ajattele mitään, katon hetken, totean mielessäni (ainakin todennäköisesti) pantavan näköiseksi kissaksi ja jatkan ryyppäämistä / kavereiden kanssa paskan jauhamista. Mitäs tossa sit pitäis ajatella, nähdä pieniä kerubeja ja tuntea suunnattoman rakkauden nuolen sinkoutuvan vasempaan pakaraan :-) Come on kultapieni, sä et oo ainut hyvännäköinen ihminen maailmassa, pitäiskö miesten olla 'liekissä' jokaiseen pantavan näköiseen eukkoon joita sattuvat näkemään, tolla mentaliteetillahan myös telkkarissa nähtyihin naisiin pitäis ihastua / rakastua.
- lilly58
tuskin haluan ainakaan itse tutustua, joten saa rauhassa jatkaa ryyppäämistä/paskan jauhamista,koska se on tuon kaltaisten tyyppien keskeinen elämäntehtävä.
- Jeesustelija
lilly58 kirjoitti:
tuskin haluan ainakaan itse tutustua, joten saa rauhassa jatkaa ryyppäämistä/paskan jauhamista,koska se on tuon kaltaisten tyyppien keskeinen elämäntehtävä.
Ei sun varmaan kantsikaan.
- lilly58
Jeesustelija kirjoitti:
Ei sun varmaan kantsikaan.
mun lapset eivät olisi -eivätkä ole- tuollaisia.
- a-e
lilly58 kirjoitti:
Olet selvästi rajannut ja lokeroinut miehet ja kun annat, annat armosta ja siten että miehen täytyy TUNTEA saaneensa lahjan? Jep jep...
Kuule, paras kun vaan uskallat tutustua miehiin. Rakkaus tulee kuvioihin ajan kanssa, ei Amorin eikä Eroksen ampumin nuolin mihinkään ruumiinosaan vaikka Yrmio veikkaskin että ne pakaraan tähtäis...
Jos olisit varattu onnellisesti, et kirjoittelisi täällä. Kantsis ehkä miettiä omaa rajallisuuttaan....Ja oppia ottamaan monet heitot vitseinä.
- Das Nööörd
tulee, sanaton ajatus ja tieto, ettei sellaista saa... *katkera hymy* :)
- miten se
"elehtii"/käyttäytyy onko kiinnostusta tutustua vai onko l...a.
Vaikee sanoa kun ei ole nähnyt.Baari elämä on nyt mitä on.- ko?....
-Vaaleat pitkät hiukset
-Kauniit kasvot
-Isot rinnat
-Pyöreä pylly
onx sulla viel laitettu paksut silikooni ylähuulet? en tarkoita niitä alahuulia mutta sun suu suu ...
Tulee heti pumpattava Barbara mieleen... ;D
- vili
tulee ohimennen tsekattua, että ompa kivannäköinen mimmi....mutta aina tulee parempia vastaan. ei ne mimmit kumminkaan pysty antamaan samanlaista meininki/fiilistä kuin omat ystävät. naisia tulee baarissa jututettua...mutta ei siinä viitä minuuttia kauempaa jaksa olla.
no persoonallisuudet aina kiinnostaa.
jos on sen verran ylimielinen että näiden prinsessojen pitää pyrkiä, eikä itse tee aloitteita, ni selkeästi on luokkaa panisin.
jos on oma-aloitteinen itsekkin, ni hupsis...sitä kiinnostaa mitä sellaisen gimman päässä liikkuu. - mieleen se,
että onko kyse siviilistä vai ammatti-ihmisestä. Jos nainen on ammattilainen, niin seuraava kysymys on hinnasto. Siitä se sitten lähtee.
- ukkomiekkonen
kauniita naisia on maailma tulvillaan ja kivahan se on silmälle kun sellanen tulee jossain vastaan. mutta enpä aattele kyllä millaisia oisivat sängyssä, sitähä sais olla muna huurussa koko ajan... sitäpaitsi mulla on kotona hyvä eukko, ei maailman kaunein (ei kyl rumakaan) mutta taatusti paras luonne, paras äiti muksullemme ja viel saakelin hyvä sängyssä! ;) etten kyl pilais hyvää ihmissuhdetta että "saisin" panna jotain barbia. tuntuu ns. kauniilla naisilla olevan monilla marttyyri-syndrooma: mua ei haluta koska olen liian kaunis... voi vittu.
- Sace.
Yleensä näitä katsotaan vaan sopivan välimatkan päästä ja ajatellaan, että onpas söde pimu ja hyvä pyllykin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5111908Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791586Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181377- 113982
- 51939
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19936Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66773Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764