Lopettakaa nyt PERKELE se rintaliivien käyttö! Ei TOSIMIEHET teidän tötteröistänne EDES pidä. SEKSIMIEHET arvostaa LUONNOLLISIA tisuja. Rintsikat keksittiin 1914. Siihen asti rinnat oli VAPAINA. Oletteko vajaaälyisiä. Samanlaisia olette kuin masai-miehet jotka venuttaa huuliaan ja pippeleitään. Eletään sentään 2000-lukua ja naissukupolvi vielä keskiaikaa. Tai ei EDES vielä sitäkään.
Lopettakaa rintaliivien käyttö!
32
2769
Vastaukset
- käyttää
kun ei ole silikoneja. Pusero nääs istuu paremmin, kun on rintsikat alla! Nuo ajokoiran korvat kun tuppaavat muutenkin tuonne kainalon puolelle!Ole huoleti, tietääkseni sillä ei ole vajaa-älyisyyden kanssa mitään tekemistä!
- kaivataan
Jotain menee ohi tuossa 'logiikassa'. Voisitko selventää miten luonnolliset rinnat muuttuvat luonnottomiksi sen jälkeen kun laitetaan rintaliivit päälle? Tai miten niiden käyttöä voi verrata suoraan huulien venyttelyyn?
Olet nyt tainnut sekottaa silikonitäytteet ja rintaliivit pahemman kerran. - ole hyvä olla
Liivejä on käytännössä pakko pitää, jos rinnoissa on vähääkään kokoa. Vain aivan pienitissiset pärjää ilman liivejä.
- Se on Meitsi täällä moi
Se on sillä tavalla naiset että rintsikat muotoilee rinnat päin helevattaa. Me seksimiehet tykätään luonnollisista rinnoista. Tykkäättekö itse masai-miesten huulista tai venutetuista pippeleistä. Onko naisten aivot pari tuhatta vuotta jäljessä miesten aivoista? siltä vähän tuntuu. Ja vai ettei pärjäile ilman rintsikoita. Esi-äitinnekin pärjäsi. Onko luonto MUKA luonut naisesta sellaisen eittei pärjää ilman rintsikoita? Kyllä ne rinnat tottuu olemaan ilman rintsikoita. KOKEILKAA VAIKKA.
- sinut
Se on Meitsi täällä moi kirjoitti:
Se on sillä tavalla naiset että rintsikat muotoilee rinnat päin helevattaa. Me seksimiehet tykätään luonnollisista rinnoista. Tykkäättekö itse masai-miesten huulista tai venutetuista pippeleistä. Onko naisten aivot pari tuhatta vuotta jäljessä miesten aivoista? siltä vähän tuntuu. Ja vai ettei pärjäile ilman rintsikoita. Esi-äitinnekin pärjäsi. Onko luonto MUKA luonut naisesta sellaisen eittei pärjää ilman rintsikoita? Kyllä ne rinnat tottuu olemaan ilman rintsikoita. KOKEILKAA VAIKKA.
vieroitettu liian aikaisin?! Muuten kuulostaa hauskalta, kun alaikäinen kolli esittää seksimiestä ja antaa aikuisille naisille neuvoja!
- kun sinulla on
rinnat,
voit tulla kertomaan miltä rintaliivien käyttö/ käyttämättömyys sinusta tuntuu.
Minun mielestäni miesten muna-syndit ovat myöskin täysin tarpeeton varuste.
Esi-isämme tulivat hyvin toimeen ilman niitä.
Palatkaamme takaisin luoliin, leirinuotio lämmitti hyvin esi-isiämme.
Ei ollut tietokoneita, autoja, televisioita, kännyköitä.
Ja ennen kaikkea....
rinnat olivat vapaita!!! - Se om Meitsi täällä moi
kun sinulla on kirjoitti:
rinnat,
voit tulla kertomaan miltä rintaliivien käyttö/ käyttämättömyys sinusta tuntuu.
Minun mielestäni miesten muna-syndit ovat myöskin täysin tarpeeton varuste.
Esi-isämme tulivat hyvin toimeen ilman niitä.
Palatkaamme takaisin luoliin, leirinuotio lämmitti hyvin esi-isiämme.
Ei ollut tietokoneita, autoja, televisioita, kännyköitä.
Ja ennen kaikkea....
rinnat olivat vapaita!!!Älä kärjistä! Ei sentään luolamieskaudelle tarvi palata. Kokeilkaas muuten olla ilman rintsikoita pari kuukautta ja HUOMAATTE että ei nainen rintsikoita oikeasti tarvitse. Kai se alkujaan voi oudolta tuntua mutta sitten lihakset ja kudokset tottuu. Olen sitä mieltä että luonnonmukainen nainen on kaunis. miksi sitten aina sanotaan että nainen on yhtä älykäs kuin mies vaika käytös on TOISTA?
- kuppikoko
Se om Meitsi täällä moi kirjoitti:
Älä kärjistä! Ei sentään luolamieskaudelle tarvi palata. Kokeilkaas muuten olla ilman rintsikoita pari kuukautta ja HUOMAATTE että ei nainen rintsikoita oikeasti tarvitse. Kai se alkujaan voi oudolta tuntua mutta sitten lihakset ja kudokset tottuu. Olen sitä mieltä että luonnonmukainen nainen on kaunis. miksi sitten aina sanotaan että nainen on yhtä älykäs kuin mies vaika käytös on TOISTA?
Jos masaimiehet venyttää tahallaan niin se on eri juttu. Naisten rinnat venyy PAINOVOIMAN avulla kohti nilkkoja joten tosi nopeesti niistä tulee kärpäslätkät jotka roikkuu navan korkeudella. Sepä sitten kaunista ja kivutonta...? Ei ole kuules.
Ilmeisesti tarkoitat tosi pienen pieniä rintoja, koska mainitsit sanan "tisut". Teineiltä niitä yleensä löytyy, kun eivät vielä ole kehittyneet kunnolla. Onneksi naisille on kehitetty rintaliivit, onneksi, koska muuten monen naisen elämä olisi todella kivuliasta ja hankalaa. Oikeesti, rintojen venyminen (eli kudosten venyminen) sattuu. Koita nyt vaan uskoa, että se on niin ja lopeta vouhotus asiasta, josta sinulla ei ole eikä voi olla oikeaa käsitystä. - Se on Meitsi täällä moi
kuppikoko kirjoitti:
Jos masaimiehet venyttää tahallaan niin se on eri juttu. Naisten rinnat venyy PAINOVOIMAN avulla kohti nilkkoja joten tosi nopeesti niistä tulee kärpäslätkät jotka roikkuu navan korkeudella. Sepä sitten kaunista ja kivutonta...? Ei ole kuules.
Ilmeisesti tarkoitat tosi pienen pieniä rintoja, koska mainitsit sanan "tisut". Teineiltä niitä yleensä löytyy, kun eivät vielä ole kehittyneet kunnolla. Onneksi naisille on kehitetty rintaliivit, onneksi, koska muuten monen naisen elämä olisi todella kivuliasta ja hankalaa. Oikeesti, rintojen venyminen (eli kudosten venyminen) sattuu. Koita nyt vaan uskoa, että se on niin ja lopeta vouhotus asiasta, josta sinulla ei ole eikä voi olla oikeaa käsitystä.Jos omistaisit jonkun yrityksen niin ottaisitko sinne johtotehtäviin miehen joka venuttaa huuliaan tai pippeliään. Se on IHAN SAMA juttu kuin rintsikat. Eihän miehet ota naisia ikinä todesta jos niiden käytös on nuin alkukantaista. Ja ei se satu kun kulkee ilman rintaliivejä. Tottakai aluksi tuntuu kun on koko aikuisikänsä käyttänyt rintsikoita.Oletko muuten koskaan tehnyt mitään ruumiillista työtä. Siinäkin aluksi lihakset on kipeitä mutta siihen tottuu. Eli sama juttu rintojenkin kanssa.
- gekko-
Jos omistaisit jonkun yrityksen niin ottaisitko sinne johtotehtäviin miehen joka venuttaa huuliaan tai pippeliään. Se on IHAN SAMA juttu kuin rintsikat. Eihän miehet ota naisia ikinä todesta jos niiden käytös on nuin alkukantaista. Ja ei se satu kun kulkee ilman rintaliivejä. Tottakai aluksi tuntuu kun on koko aikuisikänsä käyttänyt rintsikoita.Oletko muuten koskaan tehnyt mitään ruumiillista työtä. Siinäkin aluksi lihakset on kipeitä mutta siihen tottuu. Eli sama juttu rintojenkin kanssa.
Taidat heittää nyt omasta mielestäsikin paskaa.
No ihan miten vaan, minun rintaliivejäni ei edes voi moittia. - omistan
Jos omistaisit jonkun yrityksen niin ottaisitko sinne johtotehtäviin miehen joka venuttaa huuliaan tai pippeliään. Se on IHAN SAMA juttu kuin rintsikat. Eihän miehet ota naisia ikinä todesta jos niiden käytös on nuin alkukantaista. Ja ei se satu kun kulkee ilman rintaliivejä. Tottakai aluksi tuntuu kun on koko aikuisikänsä käyttänyt rintsikoita.Oletko muuten koskaan tehnyt mitään ruumiillista työtä. Siinäkin aluksi lihakset on kipeitä mutta siihen tottuu. Eli sama juttu rintojenkin kanssa.
yrityksen ja rintaliivien käytöstä ei ole ollut ainakaan mitään haittaa! Sinähän vertasit ritaliivien käyttöä johonkin pippelin venytykseen ja onnistuit sotkemaan siihen myös yrittämisen! Ja mitä tulee ruumilliseen työhön, niin olen maatilan tytär ja tiedän kyllä miten lihakset kipeytyvät. Minun ritaliivini ovat muuten ihan minun asiani!
omistan kirjoitti:
yrityksen ja rintaliivien käytöstä ei ole ollut ainakaan mitään haittaa! Sinähän vertasit ritaliivien käyttöä johonkin pippelin venytykseen ja onnistuit sotkemaan siihen myös yrittämisen! Ja mitä tulee ruumilliseen työhön, niin olen maatilan tytär ja tiedän kyllä miten lihakset kipeytyvät. Minun ritaliivini ovat muuten ihan minun asiani!
Omistat joko parturin tai kauneushoitolan. Tai pitopalvelun
- Itse olet tyhmä
Provoahan välillä jostain muusta asiasta. Tällä olet tehnyt itsesi jo täysin typeräksi ja jokainen viestejäsi lukenut on huomannut ÄO:si varsin alhaiseksi. Tuskin täyttää kengännumeroasikaan. Naisten haukkuminen tyhmiksi rintaliivien käyttämisen takia on erittäin lapsellista ja kertoo sinusta paljon. Mitä se sinulle kuuluu mitä naiset päällensä laittavat. Hehän käyttävät niitä koska niistä on apua eli he haluavat näin tehdä. Yksikään nainen ei käytä sellaisia vaatteita joita hän ei halua käyttää. Sen verran pitäisi sinunkin pystyä ymmärtämään.
Eniten kiinnostaa miksi sinusta rintaliivien käyttö on väärin? Miksi naisten ei pitäisi käyttää liivejä? Miksi heidän pitäisi tottua venymiseen ja sen takia kipeisiin rintoihin? Venyminen kun ei lopu vaan jatkuu koko naisen eliniän ajan. Kipuun ei totu eikä rinnat ole lihasta, ne ovat rasvakudosta ja ruumiillinen työ, jossa ne joutuvat esim. pomppimaan ylös alas venyttää niitä jatkuvasti. Voin kuvitella, että se tekee todella kipeää.
Olet varmaan ainoa mies maailmassa, joka väittää etteivät miehet ota rintaliivejä käyttävää naista tosissaan vaan pitävät sitä alkukantaisena. Kirjoituksesi herätti ainakin omien kavereideni keskuudessa älyttömät röhönaurut. Yksikään mies itseni mukaan lukien ei ollut kanssasi samaa mieltä. Ymmärrämme sen, että sinusta on kiva vetää tumppuun samalla kun luet provoihisi saamiasi vastauksia, koska olet ilmeisesti todella nuori ja vielä typerä tai mikä todennäköisempää, vain typerä.
Arvon ladyt, naiset, älkää vaivautuko perustelemaan rintaliivienne käyttöä tälle trilobiitin tasolle jääneelle yksilölle. Viallisia syntyy välillä, ne on vain pakko kestää kun muutakaan ei voi. Ja sinulle alkuperäinen kirjoittaja: kokeile sitoa painot omiin rintoihisi (kyllä, sinulla on sellaiset) ja kulje niiden kanssa lopun elämäsi. Tule vasta sitten kertomaan sattuuko se vai ei. Kun et kerran tiedä miltä se tuntuu, älä edes väitä tietäväsi. Etköhän ole tumputtanut jo tarpeeksi.
- gekko-
...koska en ole koskaan aloittanutkaan niiden käyttöä. Nämä ovat aika tavallisen kokoiset tissit (mitään kuppikokoa en sattuneesta syystä tiedä). Tosin ruumiinrakenteeni ja muu vaikuttaa. Rasvaa ei paljon ole.
Mutta juostessa tai liikkuessa on ihan pakko tukea nämä kyseiset rauhaset tiukalla paidalla: rintojen hölskyminen sattuu. Ja jos ne hormonaalisista syistä ovat vähän arat, niin niiden hölskyminen sattuu aivan saatanasti. Isotissisemmillä sattuu varmaan vielä enemmän eikä käy kateeksi.
Noh, eihän järjellisyyttä nyt yhden seikan takia ole tai ole olematta. Tuskin rintaliivikysymys liittyy naisen järkeen sen kummemmin.
Mutta järkeilystä puheen ollen olen ajatellut niin, että kun nämä kerran tuntuvat ihan hyviltä ilman liivejä, niin varmaan jotkin kudokset sitten kannattelevat niitä. En tiedä, mutta tällaista olen joskus tuuminut.
Niin ja lopuksi: nämä eivät roiku. Olen 30 vuotta eivätkä nämä roiku, olen verrannut naisten pukuhuoneessa (salaa itsekseni).
Tämä ei sisältänyt kritiikkiä niitä naisia kohtaan, jotka käyttävät rintaliivejä! Ymmärrän teitä hyvin. - Murri
Vai TOSIMIEHET? Harvoin oon nauranut näin makiasti. Ja tiesitkö että ennen rintsikoiden keksimistä käytettiin kaikenlaisia korsetteja ynnä muita häkkyröitä tissien peittona.
Ja mitä jos palaat asiaan sitten kun sulle kasvaa tissit?- Se on meitsi täällä moi
Alunperin niin miehiä kuin naisiakin on peittänyt karvakerros. Siitä on jälkiä vielä sukuelinten seurulla ja kainaloissa ja säärissä. Naisen kaltaisia olentoja on elänyt maapallolla noin 5000000 vuotta. Rintaliivit on vajaa satavuotta vanha keksintö. Ja sitten joku sanoo ettei ilman rintsikoita pärjää. Minulla on vain miehen älykapasiteetti mutta oudolta kuulostaa ettei ilman muka pärjäisi.
- Murri
Se on meitsi täällä moi kirjoitti:
Alunperin niin miehiä kuin naisiakin on peittänyt karvakerros. Siitä on jälkiä vielä sukuelinten seurulla ja kainaloissa ja säärissä. Naisen kaltaisia olentoja on elänyt maapallolla noin 5000000 vuotta. Rintaliivit on vajaa satavuotta vanha keksintö. Ja sitten joku sanoo ettei ilman rintsikoita pärjää. Minulla on vain miehen älykapasiteetti mutta oudolta kuulostaa ettei ilman muka pärjäisi.
...tekemistä karvoituksella on rintaliivien käytön kanssa?
Naisen kaltaisia olentoja...? Kait sitä nyt miehiäkin on elänyt yhtä kauan?
Ja nyt puhun vain omasta puolestani... Kyllä ilmankin rintsikoita pärjää, itsekin vietin lähes koko viime kesän ilman, mutta minä en olekaan kovin rintava yksilö. Ja kyllä se tuo tiettyä varmuutta olemukseen esim. koulussa tai töissä kun ei "kaksoset" heilu ja pompi puolelta toiselle (eikä nännit nöpötä paidan läpi). Nih! - Se On Meitsi Täällä Moi
Murri kirjoitti:
...tekemistä karvoituksella on rintaliivien käytön kanssa?
Naisen kaltaisia olentoja...? Kait sitä nyt miehiäkin on elänyt yhtä kauan?
Ja nyt puhun vain omasta puolestani... Kyllä ilmankin rintsikoita pärjää, itsekin vietin lähes koko viime kesän ilman, mutta minä en olekaan kovin rintava yksilö. Ja kyllä se tuo tiettyä varmuutta olemukseen esim. koulussa tai töissä kun ei "kaksoset" heilu ja pompi puolelta toiselle (eikä nännit nöpötä paidan läpi). Nih!Koitin vain valaista että ihminen ( niin mies kuin nainen ) on elellyt täällä maapallolla jo kauan ilman rintsikoita ja eihän aikojen alussa ihmisellä(apinan kaltainen olento) ollut vaatteitakaan.
- Murri
Se On Meitsi Täällä Moi kirjoitti:
Koitin vain valaista että ihminen ( niin mies kuin nainen ) on elellyt täällä maapallolla jo kauan ilman rintsikoita ja eihän aikojen alussa ihmisellä(apinan kaltainen olento) ollut vaatteitakaan.
Mutta nykyään on, sekä päällys- että alusvaatteita. Kun se karvapeite on mennyt tuossa ajan myötä niin harvaksi...
- Se on meitsi täällä moi
Murri kirjoitti:
Mutta nykyään on, sekä päällys- että alusvaatteita. Kun se karvapeite on mennyt tuossa ajan myötä niin harvaksi...
Niin se on. Ihmisellä ei enää ole karvapeitettä. Ja jos asuu pohjoisessa joutuu käyttämään vaatteita. Mutaa ilman rintsikoita pärjää vaikka asuisi Pohjois-Navalla. Ei evoluutio naisten rintoihin tiämmästi ole vaikuttanut.
- Feh
Se On Meitsi Täällä Moi kirjoitti:
Koitin vain valaista että ihminen ( niin mies kuin nainen ) on elellyt täällä maapallolla jo kauan ilman rintsikoita ja eihän aikojen alussa ihmisellä(apinan kaltainen olento) ollut vaatteitakaan.
unohdat yhden tärkeän seikan. Naisten rinnat ovat keskimääräisesti suurentuneet mm. keinovalon vaikutuksesta. Syitä voi olla muitakin, mutta rintojen suurentuessa rintaliivit käyvät enemmän tarpeellisiksi.
Feh kirjoitti:
unohdat yhden tärkeän seikan. Naisten rinnat ovat keskimääräisesti suurentuneet mm. keinovalon vaikutuksesta. Syitä voi olla muitakin, mutta rintojen suurentuessa rintaliivit käyvät enemmän tarpeellisiksi.
Vai keinovalo. Entäs taustasäteily?
- Murri
Se on meitsi täällä moi kirjoitti:
Niin se on. Ihmisellä ei enää ole karvapeitettä. Ja jos asuu pohjoisessa joutuu käyttämään vaatteita. Mutaa ilman rintsikoita pärjää vaikka asuisi Pohjois-Navalla. Ei evoluutio naisten rintoihin tiämmästi ole vaikuttanut.
Sinä siis kyttäät siellä ja odotat että joku sulle vastaa.
- Nainen minäkin
Lopettakaa jo miehet alkkareiden käyttö. Haloo minulla on ddcupit ja luulet sä et meikäläinen lopettaa rintaliivien käytön sun takia ha mielummin mä käytän rintsikoita kun kärsin kivuista ja rintojen pomppisesta rintaliivit tukee rintoja. Niin et voisitko lopettaa tollaset hölmöilyt kiitos.
Tuo alkkarikysymys on vähän eri juttu. Jos on kuuma kesä niin vähän kaikki on liikaa. Jopa alkkarit. Miksi tämä on sulle niin vaikia asia. Olet ehkä jo itsekin tajunnut (mutta et uskalla tunnustaa) kuinka tyhymiä naiset on tässä rintsikkkysymyksessä. Niinkuin olen jo aiemmin todennut niin ne rinnat kyllä tottuu olemaan ilman rintsikoita. Sen verran meitsikin tajuaa vvaikka ei ole edes nainen.
- gekko-
Joten ehkä emme enää vaivaudu inttämään tästä? Ainoa, johon herra ei ole reagoinut mitenkään, olen minä: kysyn että provoiletko (ei vastausta) ja kerroin etten käytä rintaliivejä (ei kommenttia).
Siellä huvittelee nyt joku joka yrittää vaikuttaa tahattoman tyhmältä ja saa hupia tästä showsta, kun naiset eivät tajua että se kusettaa eikä itsekään ole tuota mieltä. Kommenteissa on juuri sitä tahallaan keksittyä älyttömyyttä, joilla provoja kasataan.- Se on Meitsi moi
Tämä asia ei ole ns. provo. Mistä sait sellaisen käsityksen? Ja miksi tämä asia on niin vaikia teille arvon naiset? Sanon sen teille. Tiedätte itsekin alitajunnassanne että olette väärässä mutta tietoisuutenne ei hyväksy sitä. Olen joskus tänne nettiin kirjoittanut ns. provoja mutta tämä ei TODELLAKAAN ole sellainen.
- ..niin...
Se on Meitsi moi kirjoitti:
Tämä asia ei ole ns. provo. Mistä sait sellaisen käsityksen? Ja miksi tämä asia on niin vaikia teille arvon naiset? Sanon sen teille. Tiedätte itsekin alitajunnassanne että olette väärässä mutta tietoisuutenne ei hyväksy sitä. Olen joskus tänne nettiin kirjoittanut ns. provoja mutta tämä ei TODELLAKAAN ole sellainen.
..olet harvinaisen typerä, tolvana suorastaan.
..niin... kirjoitti:
..olet harvinaisen typerä, tolvana suorastaan.
Osuiko liian oikeaan?
- Tyttis79
alkaa paikat lerpattaa jos ei pidä rintsikoita. Sitä riskiä henk.koht. en tule ottamaan yhden miehen tähden. :)
- Kaisu.
Onhan sinullakin kalsarit. Miksi? jos ei ole mitään niihin laittaa!
- hdfz
Koetahan juosta lenkki munasiltasi talviviimassa, niin ymmärrät. Ikävää ku roikkuu, helskyy ja jöpöttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078