miten itsemurha tehdä?.........

onneton!

Voisitteko joku neuvo mulle miten itsemurha tehdän?koska olen onneton ja mun akka meni toisen miehen kanssa.En halua enää elää!

40

7638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armosta

      ...vaikka meinasin tappaa itteni. Silloin mä rukoilin, ja tajusin et en oo yksin. Nyt on taas hyvin.

    • Eeva

      Annan sinulle yhden ohjeen elämääsi varten: Kaikki muutokset tuovat aina jotain hyvää tullessaan. Uskon vahvasti näin ja näinhän asia todella onkin. Ts. hän ei ollut sinua varten vaan ansaitset ja löydät paremman naisen.

    • Sasu

      miten voit olla noin tyhmä!!!Miten teen itsemurhan?!muijas hei varmaan on sen arvonen että vedät ittes narun jatkoksi!!elämä jatkuu niin sulla kun exälläsikin..turhaan jäät ruinaamaan muijas perään,etsit uuden ja taas jaksaa..tyhmä se sun muijas oli kun sut jätti et sinä..

      • petetty

        Vedä pääs pois perseestäs ja ala hengittämmän sekä katselemaan ympärilles. Jos kaikki petetyt tappas ittensä rupeisin hautausurakoitsijaksi, töitä kyllä riittäs petettyjen hautaamisessa!


    • Immu

      Kato. Ei sillä ole niin kiire. Ehtii huomennakin ja voi miettiä keinoa rauhassa. Tässä on itsellä hieman sama meininki.

      Voisivat terveyskeskuksesta antaa sellaisen pillerin ilmaiseksi, että kun tuntuu siltä että nyt on sopiva hetki, niin voisi heittä nappisen kitaan ja vettä päälle. Esin huimaisi sillai mukavasti eikä sitten mitään.

      Ihmisen elämään kuuluu kärsimys, valitettavasti. Se menee ohi samalla tavalla kuin mukavatkin hetket, paitsi tuhat kertaa hitaammin.

      • idiootti

        Itse olen kärvistellyt ITSE AIHEUTETUN eron mainingeissa kuukauden.

        Ensimmäisen unettoman viikon jälkeen kävin lekurilla ja sain nappeja jotka autto kun iso pyörä rupesi heittämään.

        Toi sun viimeinen kappale nosti vieläkin tipan linssiin. Äijä päästelee paremmin kuin Sarasvuo.


      • Anonyymi

        Isemurhatabletti olisi hyvä ratkaisu Tässä onnelassa, mutta valtio ei sitä ikinä jakeluun valitettavasti laita.

        Tappava pilleri on varmaan olemassa, useitakin, mutta itse on pillerinsä hankittava tai muulla lailla on itsensä tapettava.
        Sen Tiedän että pullollinen unilääkettä ei tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isemurhatabletti olisi hyvä ratkaisu Tässä onnelassa, mutta valtio ei sitä ikinä jakeluun valitettavasti laita.

        Tappava pilleri on varmaan olemassa, useitakin, mutta itse on pillerinsä hankittava tai muulla lailla on itsensä tapettava.
        Sen Tiedän että pullollinen unilääkettä ei tapa.

        Mitäs jos ottaa kunnolla viinaa ja sit ne unilääkkeet? Tulee hengityslama. Varma nakki😊


    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • tuota

      kerroin kerran yhdelle kaverille että meinaan tehdä itsemurhan. noh ei siinä mitää kun se vain sano että jos lähden niin lähen minäkin ja monta muuta. se pisti miettii että MITÄ V....A

    • pjojala
    • kuolemaaodotellessa

      mulle kans neuvoja! Kuolenko jos otan ainakin 10 ketipinoria ja vähintään 10 seronilia? Muita lääkkeitä ei oo. Mitä luulette onko kivuliasta?

      • asgfgadfgad

        mutta kannattaako jonkun miehen/naisen takia kuolla? Eipä kannata. Itse olen kyllä aiemmin ollut kuoleman porteilla samasta syystä. Tai en ehtinyt tehdä mitään, mutta noin vuoden ryvin ajatuksen kanssa. No sitten aika teki tehtävänsä ja huomasin voivani paljon paremmin. Tapasin nykyisen puolisoni ja ajatella, mitä kaikkea hyvää ja hienoa olisinkaan menettänyt silloin, jos olisin sen tehnyt, mitä haudoin.

        Elämä riepottelee välillä pohjamutien kautta, mutta aina niistä vaan selviää, jollei luovuta.


    • Mäkinselvisin

      Elämä on alamäkeä välillä, mutta valopilkahdusten takia kannattaa elää ne korvaavat alamäetkin. Mun akka lähti myös toisen matkaan. Kaikki jäi siihen ja oli vaikea päästä elämän alkuun...

      Kului puoli vuotta ja huomasin että ero oli parasta mitä minulle oli tapahtunut elämässä. Silmäni aukesivat ja näin taas värit maailmassa. Nyt elän uudessä parisuhteessa ja hyvin menee.

      Aurinko paistaa pilvien takana, joskus pitää vain odottaa että tuuli puhaltaa ukkospilvet pois..

      • andesileee

        Jos ihminen haluaa lähteä niin sillä on siihen mielestäni täysivaltainen oikeus.


    • kaukana siitä

      kerron sulle että mielisairaala on olemassa. Käy tutustumassa

      • hopohophop

        ei o ihan noin helppoo- "ne" voi vaik sanoo et sähän vaikutat ihan hauskalt tyypilt.....


    • nappisimmu .

      minä yritin itsaria ekan eroni jälkeen. No se epäonnistui ja olin vuosia yksin, mutta voin luvata että MIKÄÄN MURHE ei ole niin valtava, etteikö se ajan mittaan helpottuisi!
      Minua auttoi, kun ajattelin koko ajan, että parin vuoden päästä on jo paljon parempi olla..ja niin olikin=)
      Anna siis ajan kulua, niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, niin aika ihan oikeasti parantaa haavat.
      Tietty jokin arpi jää, mutta niistä arvista me sitten kasvetaan=)

      • kympin oppilas

        Tuo on totta. Aika parantaa. Aallonpohjia tulee elämässä ja niihin voi koittaa hukuttautua tai sit vaan jatkaa eloa siitä tilanteesta. Oma aikansa menee, mutta kun tilanteen hyväksyy, niin voi alkaa taas elää niin kuin normaalisti.


    • Kuolemaan Hakattu

      Hei! olen 13v poika ja haluan tappaa itseni. Iskäni lyö mua ja muukaan ei onnistu. Pelkään olla kotona ja parast ois et tapan itseni niin ei tarvitse murehtia enää. :(

      • hei...

        oletko kertonut kenellekään pahoinpitelevästäsi isästäsi?!!!!! Oot kouluikäinen, erittäin tärkeää, että kerrot hakkaamisesta!!!! Joohan? Mee koulus vaik kertoo terveydenhoitajalle, sulla on vielä elämä edessä, ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista! Etsi oikeesti apua tilanteeseesi.


      • Laki on puolellasi
        hei... kirjoitti:

        oletko kertonut kenellekään pahoinpitelevästäsi isästäsi?!!!!! Oot kouluikäinen, erittäin tärkeää, että kerrot hakkaamisesta!!!! Joohan? Mee koulus vaik kertoo terveydenhoitajalle, sulla on vielä elämä edessä, ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista! Etsi oikeesti apua tilanteeseesi.

        Oikeasti ei kenelläkään aikuisella ole oikeus lyödä, ei yhtään mistään syytä.

        Sen kieltää Suomen laki.

        Siksi sinun "kuolemaan hakattu " täytyy ehdottomasti kertoa tuosta lyömisestä jollekkin,ota myös valokuvia lyöntijäljistä jos sellaisia jää, ja näytä ne kuvat jollekin turvalliselle luotettavalle aikuiselle, joka uskoo sinua.

        Terveydenhoitajalle kertominen koulussa on hyvä ratkaisu.
        Silloin isäsi lopettaa väkivallan, koska taatusti ei enää uskalla koskea sinuun kun siitä tietää ulkopuoliset.

        Aivan varmasti hän silloin lopettaa.
        Hänet nimittäin määrättäisiin maksamaan sinulle kivusta ja särystä isot rahat, jos joutuisi oikeuteen lapsensa lyömisestä.


      • Kuolemaan Hakattu
        Laki on puolellasi kirjoitti:

        Oikeasti ei kenelläkään aikuisella ole oikeus lyödä, ei yhtään mistään syytä.

        Sen kieltää Suomen laki.

        Siksi sinun "kuolemaan hakattu " täytyy ehdottomasti kertoa tuosta lyömisestä jollekkin,ota myös valokuvia lyöntijäljistä jos sellaisia jää, ja näytä ne kuvat jollekin turvalliselle luotettavalle aikuiselle, joka uskoo sinua.

        Terveydenhoitajalle kertominen koulussa on hyvä ratkaisu.
        Silloin isäsi lopettaa väkivallan, koska taatusti ei enää uskalla koskea sinuun kun siitä tietää ulkopuoliset.

        Aivan varmasti hän silloin lopettaa.
        Hänet nimittäin määrättäisiin maksamaan sinulle kivusta ja särystä isot rahat, jos joutuisi oikeuteen lapsensa lyömisestä.

        läppä läppä hahahahah xd


      • nbvcc
        Kuolemaan Hakattu kirjoitti:

        läppä läppä hahahahah xd

        tyhmää!!!!


      • isätön n
        nbvcc kirjoitti:

        tyhmää!!!!

        Aivan.
        Mun isä teki itsemurhan vajaa kuukausi takaperin.
        En näe asialla pelleilemisellä yhtään mitään hauskaa.


      • qwerty
        isätön n kirjoitti:

        Aivan.
        Mun isä teki itsemurhan vajaa kuukausi takaperin.
        En näe asialla pelleilemisellä yhtään mitään hauskaa.

        Jeesus haluaa pelastaa


      • qwerty

    • lifemocker

      tarpeeks korkealle menet ja hyppäät alas.

      myöskin vesi sähkö toimii yleisesti aika hyvin.

      autolla voi ajaa 180 kallioon.... nyt jäät alkaa heiketä niin siinä on mahis mennä hyppimään keskelle järveä vähissä vaatteissa ja mulahtaa avantoon

    • Kaput.

      Varmin tapa: syö pääsi!

    • Anonyymi

      hei parasta varma on häkä
      ja kaikki asiat selväksi lähipiirin kansaa
      ,

    • Anonyymi

      Turha syy päättää päivänsä. Voit löytää uuden kumppanin ja olla tosi onnellinen vielä. Ihmisyyteen kuuluu kipu. Sen kestettyäsi voit olla vahvempi jatkossa. Minäkin olen käynyt läpi petetyksi tulemisen. Sattui ihan hirveästi. Selvisin siitä kuitenkin ja nyt se haalea muisto vain. Hae apua ajatuksiisi mielenterveyspalveluista, älä tee mitään itsellesi.

    • Anonyymi

      Allu! Nyt pullo pois ja nukkumaan!

    • Anonyymi

      Tiedän myös yhen 3 pillerin kompon mut empä jaksa kertoa. On liikaa täällä noita mieliala lääkkeiden käyttäjiä. Lääkefirmat jäis tyhji käsi😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2435
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      271
      2058
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1767
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe