KULMAKARVOISTA

kulmapuoli

Kulmakarvani kasvavat niin,että alussa on enemmän karvoja,loppupäässä vähemmän. Nypin niitä, ja piirrän & vahvistan kulmakynällä. (joskus siinä hommassa menee hermot) Tai itse asiassa en nypi, vaan yksinkertasesti sheivaan. Ihan typerää? :-D Se on nopeaa ja kivutonta hommaa, karvat kyllä kasvavat nopeesti takaisin. Tekeekö kukaan muu niin??

13

1629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiajdjd

Minullakin on kulmakarvat paksut sisäkulmassa, mutta ulkopäässä lähes olemattomat. Kulmat joutuu käytännössä laittamaan aina ettei näytä Turhapurolta.

Ei se nyppiminenkään niin kauhean hermoillekäypää ole kun nyppii yhden-kahden päivän välein niin nypittävää on vähän. Nyppiminen ja kulmien piirtäminen ei vie päivittäin montaa minuuttia ja on aina siistin näköinen.

• Mimiana

Mäkään en nypi, vaan sheivaan. en vaan jaksa ruveta nyppimään ja sheivaaminen ei satu yhtään. ja muutenkin saan sillä paljon parempaa jälkeä ja ei mee kauan.

• Mimiana

mulla ei ainakaan kun sheivaan niin kasva kulmakarvat takasin, en joudu melkein koskaan tekemään sitä. nyppiessä mulla taas kasvaa karvat heti takasin, hullua...:D

• tietämätön...
        Mimiana kirjoitti:

mulla ei ainakaan kun sheivaan niin kasva kulmakarvat takasin, en joudu melkein koskaan tekemään sitä. nyppiessä mulla taas kasvaa karvat heti takasin, hullua...:D

niin kyselisin vaan että miten onnistutte sheivaamaan kulmat ja millä,voishan sitä kokeilla, on toi nyppiminen hirveetä?

• kulmapuoli
        tietämätön... kirjoitti:

niin kyselisin vaan että miten onnistutte sheivaamaan kulmat ja millä,voishan sitä kokeilla, on toi nyppiminen hirveetä?

sheivaan ihan tavallisella höylällä, millä voi myös kainalokarvoja ym. sheivailla. se homma on kyllä sinänsä aika tarkkaa,mutta itse jo tottunu siihen. :)

• EI EI EI
        kulmapuoli kirjoitti:

sheivaan ihan tavallisella höylällä, millä voi myös kainalokarvoja ym. sheivailla. se homma on kyllä sinänsä aika tarkkaa,mutta itse jo tottunu siihen. :)

Jos kulmiaa sheivaa, niin ne jossain vaiheessa lopettaa kasvun kokonaan ja eivät enää ikinä kasva takaisin!!!!

• .....
        EI EI EI kirjoitti:

Jos kulmiaa sheivaa, niin ne jossain vaiheessa lopettaa kasvun kokonaan ja eivät enää ikinä kasva takaisin!!!!

No sehän on just hyvä, ei tarvii enää nyppiä tai sheivata tai mitään...mulla ainakin on käyny niin kun sheivaan, että enää ei kasva takasin eikä niille tarvii tehä mitään ja ne on täydelliset.

• kulmapuoli
        ..... kirjoitti:

No sehän on just hyvä, ei tarvii enää nyppiä tai sheivata tai mitään...mulla ainakin on käyny niin kun sheivaan, että enää ei kasva takasin eikä niille tarvii tehä mitään ja ne on täydelliset.

ainaki on kulmat tähän mennessä kasvanu normaalisti takas. enkä koskaan edes sheivaa niitä kokonaan pois.

• keittäjätär
        kulmapuoli kirjoitti:

ainaki on kulmat tähän mennessä kasvanu normaalisti takas. enkä koskaan edes sheivaa niitä kokonaan pois.

mä sheivaan kans, mul niin hullun kuriset kulmakarvat, alku tuuhea, keskiosabkapea ja loppupää tuuheeta taas.. itken verta kun niitä nypin niin varovaisesti höylään ne kerran viikossa..ja se piisaa..
        luulin jo et olen ainoa maailmassa joka tekee näin.. on olemassa semmonen pieni kulmakarva veitsi ja se on hyvä kans.

voin myös sanoa että olen kulmakarva addikti, huomaan ihmisessä ekana nämä ja tälleen..

• kokenut.
        keittäjätär kirjoitti:

mä sheivaan kans, mul niin hullun kuriset kulmakarvat, alku tuuhea, keskiosabkapea ja loppupää tuuheeta taas.. itken verta kun niitä nypin niin varovaisesti höylään ne kerran viikossa..ja se piisaa..
        luulin jo et olen ainoa maailmassa joka tekee näin.. on olemassa semmonen pieni kulmakarva veitsi ja se on hyvä kans.

voin myös sanoa että olen kulmakarva addikti, huomaan ihmisessä ekana nämä ja tälleen..

Sheivaaminen ei koskaan häiritse karvankasvua, koska juuri jää koskemattomaksi. Karvat kasvaa aina ennalleen. Nyppiminen voi heikentää karvankasvua, koska juuri kärsii siitä. Tuota toivoisin itsekin ettei aina tarvitsisi nyppiä, mutta kasvu jatkuu yhtä voimakkaana kuin ennenkin.

• kulmapuoli
        kokenut. kirjoitti:

Sheivaaminen ei koskaan häiritse karvankasvua, koska juuri jää koskemattomaksi. Karvat kasvaa aina ennalleen. Nyppiminen voi heikentää karvankasvua, koska juuri kärsii siitä. Tuota toivoisin itsekin ettei aina tarvitsisi nyppiä, mutta kasvu jatkuu yhtä voimakkaana kuin ennenkin.

että muutkin sheivaavat. luulin myös olevani ainoa joka hoitelee kulmakarvat kuriin sillä konstilla :D itse asiassa kaverinikaan eivät varmaan tiedä että sheivaan kulmat.

• karvatietäjä
        EI EI EI kirjoitti:

Karvan katkaiseminen EI pysäytä karvankasvua, sillä karva kasvaa karvatupesta, joka sijaitsee ihon alla.

Nypittäessä ajan myötä karvankasvu heikentyy, jolloin karva kasvaa hitaammin ja hennompana.

Itse suosittelen ehdottomasti hajakarvojen nyppimistä pinseteillä, jos tätä ei hallitse, kannattaa käysä kulmat nypityttämässä kosmetologilla. Kun kulmakarvojen muoto on nypitty halutuksi, niiden muotoa on helppo pitää "koossa" itsekin.

• ...

Mä ostin just sellasen trimmerin, jossa on erikseen ajopää just kulmakarvoille. Ekalla kerralla en oikeen osannu käyttää ja mun kulmille kävi vähän hassusti. :/ niiden kasvua tässä odottelen, että voisin muotoilla uudestaan. Mullakin meni hermot siihen nyppimiseen, ku iho on kamalan herkkä. Aina sattu aivan kamalasti, mut kuitenkin halusin pitää itteni siistin näkösenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      149
      4483
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      3024
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      2740
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      88
      2719
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      127
      2372
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      53
      1976
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      34
      1954
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1815
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      11
      1688
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1089
    Aihe