bilyl naiset on sikarumia!
billu naiset rumia!
11
1290
Vastaukset
- Fair Lane
Sehän on elvää että hevihomoja ei naiset kiinnosta, munatkin on kuihtunu olemattomiin haisevien kumihousujen sisällä. Käypä mutsiltas kysymässä jos se näyttäs sulle oikeen kunnon funk-römpsän. Mulle se ainakin näytti ja velaks vielä.
hahahahah - the original heavy guitar
En ymmärrä tätä. kun kerran kävin sanomassa pari valittua sanaa billyjen kitaransoittotaidosta, niin heti joku feikkaa nimissäni. kun alkuperäinen aiheeni poistettiin, niin voisiko joku nyt kertoa miksi elvis ei koskaan soittanut sähkökitaraa ja miksi sen akustisia ei koskaan mikitetty?
- okwaho rab soldier hero
eipä siinä juuri mikkejä tarvi kun kaikukin haettiin rappu käytävistä, ja soitto oli miltei akustista
- roku-N
Elvis soitti sähkistäkin..
- heavy guitar
roku-N kirjoitti:
Elvis soitti sähkistäkin..
Elvis soittamassa sähkistä? Joo..jossain elokuvassako? Elvis soittamassa muovista kitaraa pahvista maisemascreeniä vasten?
- roku-N
heavy guitar kirjoitti:
Elvis soittamassa sähkistä? Joo..jossain elokuvassako? Elvis soittamassa muovista kitaraa pahvista maisemascreeniä vasten?
mm.'68 Comebackissa
nii että sillein..
googleta vaikka jos et usko.
- viimeksi
oot naista saanu ? Hä ?
on olemassa hyvän näkösiä naisia ja huonon näkösiä. sä oot yks niistä huonon näkösistä pitkän lettis kaa.- geezer 69
Ja olet myös homon näköinen siinä liimaletissäsi,
naiset NAURAVAT sulle, et saa pillua edes rahalla. olet onneton vällykkä. jos sulla olis elämä tai edes yks kaveri sun ei tarttis täällä notkua provoilemassa.pane koiraas, näätä.
r u n k k a r i - jööti
geezer 69 kirjoitti:
Ja olet myös homon näköinen siinä liimaletissäsi,
naiset NAURAVAT sulle, et saa pillua edes rahalla. olet onneton vällykkä. jos sulla olis elämä tai edes yks kaveri sun ei tarttis täällä notkua provoilemassa.pane koiraas, näätä.
r u n k k a r itukkas kasva tanan vauva, mitä vikaa pikissä hiuksissa on?
jööti kirjoitti:
tukkas kasva tanan vauva, mitä vikaa pikissä hiuksissa on?
On se tukka mullakin pitkä ollut... Mutta jööti kuules jos opettelis kirjoittaa ja sitten tulisit laukoon.
- Gibson Gal
Sarvikuonojen mielestä sarvikuonot ovat kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962