MIKÄ HELVETTI

ssaatananpalvoja 6666666666...

mikä vitun pakkomielle teillä hevareilla yms yms ihmisillä on mennä joka saatanan räppipalstalle kirjottaa Muna/perse pystyssä et räppi on PASKAA!!!111!1!11 kiihotutteko siitä? oletteko pedofiilejä? pidättekö ruumiiden kanssa seksin harjoittamisesta?

26

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummu123

ja mikä pakkomielle sulla on oikee tulla tänne palstalle touhootamaan meille siitä?
      ja muuten, noi puheet voisit pitää pääsi sisässä, kun ei varmaan ketään kiinnosta kuulla vittuilujasi!

• herrera

muna/perse pystyssä??? ootko nähny vai :D? Pedofiili??? ootko nähny senkin vai? Räppipalstalla vittuilu kuuluu joka hevarin luonteeseen, se on vain luonnon laki, minkä sille voi. Räppi muuten on paskaa, väkisin tehty trendi. On tietenkin muutakin hyvää musaa kuin metalli, mut toi räppi on oikeesti musan raiskausta.

• gothic girl

räppi ON musan raiskausta, ei siinä muuta tehäkkään kun jollotetaan paskaa taustamusiikin päälle!

• pappabetalarpuli
        gothic girl kirjoitti:

räppi ON musan raiskausta, ei siinä muuta tehäkkään kun jollotetaan paskaa taustamusiikin päälle!

ja hevistä se eroaa sillä tavalla että hevissä Huudetaan paskaa taustamusan päälle!!

• musiikin
        pappabetalarpuli kirjoitti:

ja hevistä se eroaa sillä tavalla että hevissä Huudetaan paskaa taustamusan päälle!!

kanssa mitään tekemistä. Pelkkää huutoa metelin säåestyksellä.

• 666666666666666666666666666...

ja mitähän herra hevinvastustaja täällä tekee?

• Shillis
        666666666666666666666666666... kirjoitti:

Kun kävin taannoin vilkaisemassa rap-palstalla kirjoituksia niin en löytänyt yhtään vittuilua. (kenties olen sokea.)
        Ja rappi on huonon kuuloista, ja mitä tulee sanoituksiin, niin aika heikkoa on.Kerran kuulin radiosta erään räpityksen jossa haukutiin omaa äitiä ja likkaystäväänsä. Typerää.
        Tosin, olen kuullut yhden biisin mikä oli siedettävä. Siinä laulettiin musiikista. Ja musiikki tunnetusti on lähellä sydäntäni. Se taisi olla tämä uusi, mikä onkin pyörinyt listoilla jo jonkin aikaa. Siitä pisteet Hänelle !

Ja mitä tulee heviin/metalliin niin nämä nykyajan tunnetuimmat bändit eivät oikein kuulosta hyvältä.
        Vanhempi on aina laadukkaampaa. Sama tosiasia pätee myöskin goottimusiikkiin.

• vastustaja...
        666666666666666666666666666... kirjoitti:

En vain ole erityisen ihastunut kenttäsirkkelin ja raamisahan yhdistelmältä kuulostavaan hautakivenkaatohumppaan.

• juupajaapajoo
        Shillis kirjoitti:

Kun kävin taannoin vilkaisemassa rap-palstalla kirjoituksia niin en löytänyt yhtään vittuilua. (kenties olen sokea.)
        Ja rappi on huonon kuuloista, ja mitä tulee sanoituksiin, niin aika heikkoa on.Kerran kuulin radiosta erään räpityksen jossa haukutiin omaa äitiä ja likkaystäväänsä. Typerää.
        Tosin, olen kuullut yhden biisin mikä oli siedettävä. Siinä laulettiin musiikista. Ja musiikki tunnetusti on lähellä sydäntäni. Se taisi olla tämä uusi, mikä onkin pyörinyt listoilla jo jonkin aikaa. Siitä pisteet Hänelle !

Ja mitä tulee heviin/metalliin niin nämä nykyajan tunnetuimmat bändit eivät oikein kuulosta hyvältä.
        Vanhempi on aina laadukkaampaa. Sama tosiasia pätee myöskin goottimusiikkiin.

Vihjeistä päätellen päätellen olet kuullut eminemiä ja elastisen anna soida :D. Mut asiaan, itse kuuntelen molempia (tarkotan siis heviä ja räppiä en nuita kahta räbbärii) ja ihmisil tulee aina olee oma musiikkinsa ,että eiköhän se ole yksi vitun lysti.

• BubbleGirl

Minäkin kuutelen jazziakin, jos on tarjolla, en pelkkää mättöä, mutta räppiä en laske edes huonoksi musiikiksi. Eihän se ole musiikkia ollenkaan.
        ``Vittu pillu, pimp my ride, vittu, huora, jou!´´
        Damn, kuinka sanomallista lyriikkaa...

• BubbleGirl

...paskan kanssa mitään tekemistä.

• BubbleGirl
        musiikin kirjoitti:

kanssa mitään tekemistä. Pelkkää huutoa metelin säåestyksellä.

Metallimusiikissa löytyy paljon kappaleita, joilla on todella kauniita säveliä. Northerillakin on muutamia tosi söpöjä pianosäveliä kitransoiton lomassa. Ei se aina atarkoita räminää ja pauketta, joka on omasta mielestäni myös rentouttavaa kuunneltavaa. Ja kyllähän kitaralla ja rummuillakin saa somiakin kappaleita aikaan, vaikka ne olisivatkin metallia.

• mora_

siksi että räppi ON paskaa?

• Nimetön

No räppi on PERSEESTÄ! Tästä vois itekki tehä yhden räppi biisin heti tarvitaan vain yksitoikkoista jumputusta ja sanat jotka liittyvät nussimiseen kiroiluun ja solvaamiseen! :D ei ne muusta oikeastaan laula... Ja näin muute kiinnostavan asian uutenavuotena kun joku hoppari ja hevari tappeli torilla ja hevari tiätyste hakkas hopparin ja voin pistää vedoiksi että se tappeu oli lähteny liikkeelle siit'ä että toinen oli haukkunu toisen vaatteita ja toi tpahtu muuten Raumalla. mutta kaikilla on oma makunsa ja mielipiteensä ja mun mielipide on että räppi SUCKS! :D Ja mene sinä puhumaa ja hihittelemään itteksesi sinne "räppi" palstallesi...

• rytmikästä musakkia!

Räppi on itseasiassa erittäin rytmikästä ja tanssittavaa musiikkia, mutta nämä karjuntaa kuuntelevathan eivät sitä ymmärrä. Osaavat vain moshata hiuksensa päästä ja kuunnella sirkkelin melua. Sitten vielä kehuvat olevansa "taiteilijasieluja". Voi anna mun nauraa. :))

• gothstorm

tua äskene viästi oli siis multaääää! No en mä ainakaan moshaa en edes ole koskaan itseasiassa mutta mitää "rytmikästä" en räpissä näe mutta kai sitten joku näkeee tai pikemminki kuulee :'D

• Shillis
        gothstorm kirjoitti:

tua äskene viästi oli siis multaääää! No en mä ainakaan moshaa en edes ole koskaan itseasiassa mutta mitää "rytmikästä" en räpissä näe mutta kai sitten joku näkeee tai pikemminki kuulee :'D

Taidat nytten sekoittaa räpin ja discomusiikin pahasti keskenään.
        Kun tarkkaa kuuntelee räpin rytmiä, niin ei siitä mitään kovin ihailtavaa löydy. Varsinkin, kun musiikki tehdään vielä koneella eikä oikeilla soittimilla. Ja ymmärtääkseni koneella soittaminen ei ole kovinkaan vaikeaa. (Voin toki olla väärässäkin.)

• Shillis

ja goottimusiikkissa ei liiemmin esiinny suoraa karjuntaa tai huutoa. En ainakaan Bauhauksessa taikka Two Witchessä ole moista kuullut.

• gothstorm
        Shillis kirjoitti:

ja goottimusiikkissa ei liiemmin esiinny suoraa karjuntaa tai huutoa. En ainakaan Bauhauksessa taikka Two Witchessä ole moista kuullut.

no yleensä goottimusiikissa ei edes karjuta metallissa karjutaan ainakin black ja death metallissa. mutta mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään goottibändiä missä karjutaan...:D

• Tuonenlintu
        gothstorm kirjoitti:

no yleensä goottimusiikissa ei edes karjuta metallissa karjutaan ainakin black ja death metallissa. mutta mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään goottibändiä missä karjutaan...:D

Hmm..Ehkä kuitenki tänkin keskustelun pointis on se ettei ihmiset arvosta toistensa musiikkimakuja? Mielestäni räpissäkin varmasti on omat vaikeutensa tuottaa sitä, mutta niin on hevissäkin. Jos joku tavallinen pulliainen joutuis mennä lavalle räppäämään ni epäilisin että 70% jopa osais jotenkin onnistuakin. Mutta kokeilkaas ite mennä lavalle pistämää niskaa poikki ja karjumalla vielä sanoakin jotain. Ja Metalli/gootti musiikki, on kaikki kuitenkin haarautunu Heavy metallista. Miettikää sitä.

• BubbleGirl

...mutta minä kyllä osaan tanssiakin ja pidän myös biiseistä, joiden mukana voi tanssia ja jammailla, vaikken kotonani muuta kuin mättöä kuuntelekaan. Ei se, että kuuntelee raskasta musiikkia, tarkoita sitä, etteikö omaisi rytmitajua tai tanssitaitoa. Teckhnon tahdissa on oikeasti ihan pirun kiva hyppiä. Etpä taida tietääkään, miten hastavaa metallistirumpalin työ on. Siihen ei joka jätkä pystykään.

Sirkkeli kuullostaa muuten tosi rumalta, eikä se ole verrattavissa metalliin. Toisaalta, jos annat minun verrata räppiä ujoon pieruun, annan minä sinulle vapauden verrata heviä sirkkeliin.

• ....
        Tuonenlintu kirjoitti:

Hmm..Ehkä kuitenki tänkin keskustelun pointis on se ettei ihmiset arvosta toistensa musiikkimakuja? Mielestäni räpissäkin varmasti on omat vaikeutensa tuottaa sitä, mutta niin on hevissäkin. Jos joku tavallinen pulliainen joutuis mennä lavalle räppäämään ni epäilisin että 70% jopa osais jotenkin onnistuakin. Mutta kokeilkaas ite mennä lavalle pistämää niskaa poikki ja karjumalla vielä sanoakin jotain. Ja Metalli/gootti musiikki, on kaikki kuitenkin haarautunu Heavy metallista. Miettikää sitä.

Kirjoitit: "Ja Metalli/gootti musiikki, on kaikki kuitenkin haarautunu Heavy metallista."

Goottimusiikki on haarautunut aikoinaan punkista, ei heavy metallista.

• joo o
        Tuonenlintu kirjoitti:

Siis mitä sä sössötät 70% onnistus. Siis eihän hevi musiikissa osaa kukaan laulaa ja bändi menestyy vain ja ainoastaan kitaristin taitojen mukaan.

• BubbleGirl

Joo! Minä ainakin pidä siitä!
      On tietynlaista sakkia, joka alentuu tuollaiseen, mutta yhtä lailla käyvät räppärit ja popparit täällä sättimässä aivottomuuksia.

Älä jaksa ottaa hernettä noin pienestä. Maailmassa on muitankin huolenaiheita.

En kyllä ihan ymmärtänyt, miten yhdistit toisiinsa solvaamisen, kiihottumisen, pedofiiliuden sekä vielä ruumisseksin. Looginen ajattelusi ei taida oikein toimia, kuten normaalilla ihmisellä, huomaan ma.

• B-boy

Kysynpähän vaan, että mitä sitten vaikka räp-biisin tekeminen on helppoa? Mulle on ainakin ihan yks ja sama, kuinka kauan artisti on tehnyt biisiä, kunhan se on omasta mielestäni hyvä.

"Viisas pääsee vähemmällä"

• Juokse.

mitä nää tyypit tulloo tänne hevii ja metallii haukkumaan? metallicallakin on nothing else matters, ei huutoa, jahyvä biisi muutenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3846
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3230
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      296
      3205
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2040
    5. 254
      1891
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1838
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1452
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1395
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1204
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe