Mikä on paras merkki/tuotesarja vaalennetuille hiuksille? Tarkoitan kampaamotuotteita. Kokemuksia Kerastasesta?
Kerastase
4
1261
Vastaukset
- kirpu
En itse ole käyttänyt, mutta kuulemma hirveen hyvä tuotesarja. Onkos kellään kokemusta kerastasen activeur 7:sta? Mistä näitä kerastase -tuotteita saa? Kampaamoista, mutta täytyykö käydä joka kampaamosta kysymässä että onko teillä....?? Asun kouvolassa.
- kerastasea
salpausselän kadulla löytyy kampaamo Paletti. Siellä pitäis olla kerastasea. (kirjastoa kulmittain vastapäätä) Tuosta activeur 7:sta oli iltalehdessä jotain juttua vähän aikaa sitten. Hyvää kommenttia ainakin siinä.
- sinulle!
kerastasea kirjoitti:
salpausselän kadulla löytyy kampaamo Paletti. Siellä pitäis olla kerastasea. (kirjastoa kulmittain vastapäätä) Tuosta activeur 7:sta oli iltalehdessä jotain juttua vähän aikaa sitten. Hyvää kommenttia ainakin siinä.
Kiitos neuvosta! Kävin kampaamo paletissa tänään ja sain activeur 7. Kiitos vinkistäsi!!! :)
- Anonyymi
Ainakin Nivala pohjois-pohjanmaa Kaupungintalon 2 netti syöttö,Kerastase kelpaa pitkäkyntisille.
Kannattaa ottaa julkinen käyttö esim uimahallit kyseistä ainetta vähän mukaan.
mikäli ei halua hyväsydäminen lahjoittaja ja lahjoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214