pankkikortilla ja muutenkin vanha auto muihin taxeihin verrattuna. Onko muilla samoja kokemuksia?
pimeä taxi kemissä????
39
4300
Vastaukset
- yhteyttä
Jo tälläistä epäilet, kysy suoraan Kemin taksista. Jos kyseessä on pimeä taksi, on heidänkin syytä saada tietää.
- Kepa__
Onko tuo nyt maailmanihme, että liikkeellä on "pimeitä" takseja näillä taksien hinnoilla ja jonoilla. Minusta kaikilla joilla on auto ja ajokortti voi ajaa minun puolesta taksia!
- noin sanoo vain
menes kokeilemaan mitä on olla taksiyrittäjä, maksaa verot ja muut maksut! kuunnella kätiseviä asiakkaita, pestä juoppojen oksennuksia ja kusia penkeiltä, sietää naamalle räkimiset, vittuilut ja väkivallalla uhkailu. Kyllä taksiyrittäjänkin pitää ELÄÄ, OSTAA RUOKAA JA MAKSAA LASKUT! Eikä se autonkaan hankkiminen ihan halpaa ole! Juttusi on täysin tietämättömän pölvästin juttuja.
- halppistaksi
en ihan olisi noin jyrkkä.
tarpeellista työtähän nuo taksikuskit tekevät mutta löytyypä siinäkin asiassa kyllä korjattavaa. tälläinen järjestäytyminen on tietysti turvallisuudenkin kannalta tärkeää, mutta haluaisin joka kaupunkiin vähintään kaksi taikka kolme erillistä taksipalvelu-yritystä. näin saataisiin hinntakin kilpailukykyisiksi. voisipa kemissäkin olla toinen taksifima nykyisen vieressä. siellä voisi olla vanhat 80-90 luvun autot ja he voisivat enemän keskittyä tähän yö/juoppo kuskaukseen. eipä tarvitsisi itkeä ku taas joku juokale oksensi auton uudet penkit=)
minä ainakin menisin mieluummin kapakkareissunjälkeen sen pari kilsaa sillä vanhemmalla kärryllä! - Pooli Mono
noin sanoo vain kirjoitti:
menes kokeilemaan mitä on olla taksiyrittäjä, maksaa verot ja muut maksut! kuunnella kätiseviä asiakkaita, pestä juoppojen oksennuksia ja kusia penkeiltä, sietää naamalle räkimiset, vittuilut ja väkivallalla uhkailu. Kyllä taksiyrittäjänkin pitää ELÄÄ, OSTAA RUOKAA JA MAKSAA LASKUT! Eikä se autonkaan hankkiminen ihan halpaa ole! Juttusi on täysin tietämättömän pölvästin juttuja.
paremmin saisivat laskut ja ruoat ja elämisen maksettua ku kelpuuttaisivat halvemman auton!
nykysuomessa alko ja taxi ainoita joilla ei saa olla kilpailua! - kuules se on niin
Pooli Mono kirjoitti:
paremmin saisivat laskut ja ruoat ja elämisen maksettua ku kelpuuttaisivat halvemman auton!
nykysuomessa alko ja taxi ainoita joilla ei saa olla kilpailua!vaativat että tasoa pitää autossa olla KUN HE MAKSAA KYYDISTÄ!! Oletko niin pölvästi että et osaa erottaa tervettä ja epätervettä kilpailua???? Väännetään rautalangasta, että sinäkin ymmärtäisit: Epätervettä kilpailua on jos toinen maksaa verot ja lakisääteiset maksut, mutta toinen ei. meneekö kaaleen?? Sitäpaitsi takseja on jakamassa kakkua kaupungin koosta riippuen kymmenittäin, isommissa satoja! Kemissäkin vaikka on pikku kaupunki, taksien määrä taitaa olla lähellä viittäkymmentä. Kyllä siinä kilpailua on ihan tarpeeksi JA LAILLISTA SELLAISTA.
- olen pölvästi
kuules se on niin kirjoitti:
vaativat että tasoa pitää autossa olla KUN HE MAKSAA KYYDISTÄ!! Oletko niin pölvästi että et osaa erottaa tervettä ja epätervettä kilpailua???? Väännetään rautalangasta, että sinäkin ymmärtäisit: Epätervettä kilpailua on jos toinen maksaa verot ja lakisääteiset maksut, mutta toinen ei. meneekö kaaleen?? Sitäpaitsi takseja on jakamassa kakkua kaupungin koosta riippuen kymmenittäin, isommissa satoja! Kemissäkin vaikka on pikku kaupunki, taksien määrä taitaa olla lähellä viittäkymmentä. Kyllä siinä kilpailua on ihan tarpeeksi JA LAILLISTA SELLAISTA.
sitä sitä tässä minäkin että pitäis saaha sitä rehellistä kilpailua. ja se olis todella hyvä jos laillinen toienn taksiyhtiö perustetttaisiin. minulle kelpaa se halvempi pirssi näihin kaupunki ajoihin. ja tilaisin sen kalliimman sitten jos pitemmälle haluan lähteä! annettais ihmiseille vapaus valita! näin poistuisi nämä pimeät taksit, joita on varmasti vähän kemissä! isommissa kaupungeissahan se on jo ongelma.
tehdään tästä epäterveestä kilpailusta terve kilpailu! - ja tyhmyys sen kun
olen pölvästi kirjoitti:
sitä sitä tässä minäkin että pitäis saaha sitä rehellistä kilpailua. ja se olis todella hyvä jos laillinen toienn taksiyhtiö perustetttaisiin. minulle kelpaa se halvempi pirssi näihin kaupunki ajoihin. ja tilaisin sen kalliimman sitten jos pitemmälle haluan lähteä! annettais ihmiseille vapaus valita! näin poistuisi nämä pimeät taksit, joita on varmasti vähän kemissä! isommissa kaupungeissahan se on jo ongelma.
tehdään tästä epäterveestä kilpailusta terve kilpailu!toinen laillinen taksiyhtiö???? MISTÄ SILLE RIITTÄISI ASIAKKAITA ESIMERKIKSI KEMIN KOKOISESSA PIKKUKAUPUNGISSA??????? Jos 20.000 asukkaan kaupungissa on liki viisikymmentä taksia nyt jo niin mistä sille toiselle yhtiölle riittäisi asiakkaita? Kerroppas se!!
Ja mitä auton tasoon tulee, niin vielä kerran: NE ON ASIAKKAAT, JOTKA VAATIVAT TASOA AUTOLLE, KUN KERRRAN KYYDISTÄ MAKSAVAT!!! Jos menet huonommalla autolla, 100 % VARMASTI SAAT KUUNNELLA KÄTINÄÄ!!!!
Toinen syy: Taksi on TYÖKALU. Se pitää lähteä säällä kuin säällä, siinä pitää istua melkein vuorokaudet ympäriinsä, tavaratilaa pitää löytyä ym. ym. - Heikki Helppo
ja tyhmyys sen kun kirjoitti:
toinen laillinen taksiyhtiö???? MISTÄ SILLE RIITTÄISI ASIAKKAITA ESIMERKIKSI KEMIN KOKOISESSA PIKKUKAUPUNGISSA??????? Jos 20.000 asukkaan kaupungissa on liki viisikymmentä taksia nyt jo niin mistä sille toiselle yhtiölle riittäisi asiakkaita? Kerroppas se!!
Ja mitä auton tasoon tulee, niin vielä kerran: NE ON ASIAKKAAT, JOTKA VAATIVAT TASOA AUTOLLE, KUN KERRRAN KYYDISTÄ MAKSAVAT!!! Jos menet huonommalla autolla, 100 % VARMASTI SAAT KUUNNELLA KÄTINÄÄ!!!!
Toinen syy: Taksi on TYÖKALU. Se pitää lähteä säällä kuin säällä, siinä pitää istua melkein vuorokaudet ympäriinsä, tavaratilaa pitää löytyä ym. ym.kuljen viikottain helsingissä. joten menen omalla autolla lentokentälle. mikäli olisi se halpataksiyhtiö niin käyttäisin sitä. Näillä hinnoilla en käytä. Ajan itse -90 vuoden autolla ja minulle kelpaisi taksikin sitä vuosimallia kunhan vaan se olisi edullisempi vaihtoehto. joka tuotteella ja palvelulla (jopa ALKOssa ja apteekissa) on rinnakkain halpa ja kallis vaihtoehto ja jopa kemin kokoisessa kaupungissa molemmilla on kysyntää.
haluaisinkin että kuvitteellinen -90 vuosimallin autoilla ajava taksifirma olisi täysin erillinen ja kilpailua tuova yritys. asiakkaillahan olisi mahdollisuus käyttää kumpaa palvelua tahansa.
En siis hyväksy tätä nyt vallitsevaa pimeää taksia! haluaisin antaa näille pimeille takseille mahdollisuuden rehelliseen yritystoimintaan! - sun juttusi
Heikki Helppo kirjoitti:
kuljen viikottain helsingissä. joten menen omalla autolla lentokentälle. mikäli olisi se halpataksiyhtiö niin käyttäisin sitä. Näillä hinnoilla en käytä. Ajan itse -90 vuoden autolla ja minulle kelpaisi taksikin sitä vuosimallia kunhan vaan se olisi edullisempi vaihtoehto. joka tuotteella ja palvelulla (jopa ALKOssa ja apteekissa) on rinnakkain halpa ja kallis vaihtoehto ja jopa kemin kokoisessa kaupungissa molemmilla on kysyntää.
haluaisinkin että kuvitteellinen -90 vuosimallin autoilla ajava taksifirma olisi täysin erillinen ja kilpailua tuova yritys. asiakkaillahan olisi mahdollisuus käyttää kumpaa palvelua tahansa.
En siis hyväksy tätä nyt vallitsevaa pimeää taksia! haluaisin antaa näille pimeille takseille mahdollisuuden rehelliseen yritystoimintaan!kuvitteellisia ja niistä huomaa, että sinulla ei ole mitään käsitystä eikä faktoja asioista.
- MONOs
sun juttusi kirjoitti:
kuvitteellisia ja niistä huomaa, että sinulla ei ole mitään käsitystä eikä faktoja asioista.
faktaa on vain se että TAKSI on ainoa firma jolla on monopoli suomessa.
- XXXXXXXX
ja tyhmyys sen kun kirjoitti:
toinen laillinen taksiyhtiö???? MISTÄ SILLE RIITTÄISI ASIAKKAITA ESIMERKIKSI KEMIN KOKOISESSA PIKKUKAUPUNGISSA??????? Jos 20.000 asukkaan kaupungissa on liki viisikymmentä taksia nyt jo niin mistä sille toiselle yhtiölle riittäisi asiakkaita? Kerroppas se!!
Toinen syy: Taksi on TYÖKALU. Se pitää lähteä säällä kuin säällä, siinä pitää istua melkein vuorokaudet ympäriinsä, tavaratilaa pitää löytyä ym. ym.äänestetään.luulen että enemän on halvempien kassahintojen kannattajia joille kelpaa vanhemmat autot! on meitä jotka emme tarvitse taksikyyteihin tavaratilaa ja johan sitä löytyy tarvittaessa niistä vanhoistakin autoista.
oletko muuten työhäsi kyllästynyt taksikuski. - en ole työhön kyllästynyt
XXXXXXXX kirjoitti:
äänestetään.luulen että enemän on halvempien kassahintojen kannattajia joille kelpaa vanhemmat autot! on meitä jotka emme tarvitse taksikyyteihin tavaratilaa ja johan sitä löytyy tarvittaessa niistä vanhoistakin autoista.
oletko muuten työhäsi kyllästynyt taksikuski.vaan sivusta seuraaja, jota huvittaa teidäb jutut, joista näkee että mitään tietoa ei asioista ole, kunhan mutu-tuntumalla joristaan. Huvittavaa.
- Heikki Helppo
sun juttusi kirjoitti:
kuvitteellisia ja niistä huomaa, että sinulla ei ole mitään käsitystä eikä faktoja asioista.
ei ole mulla faktaa. on vain oma mielipiteeni ja sen verran viisas jätkä olen että osaan laskea 1 1. eli tiedän että 50000€:n auto on kalliimpi kuin 5000€:n auto!
- mikä sua sitten
Heikki Helppo kirjoitti:
ei ole mulla faktaa. on vain oma mielipiteeni ja sen verran viisas jätkä olen että osaan laskea 1 1. eli tiedän että 50000€:n auto on kalliimpi kuin 5000€:n auto!
menemästä yrittäjäkursseille, ostamasta halvempaa autoa ja ryhtymästä taksiyrittäjäksi. Sähän voit periä asiakkaalta niin halvan hinnan kuin haluat ja kuunnella niiden kätinät "huonosta" autosta ja kun ensimmäinen laskupino tulee postiluukustasi niin voi olla että viimein tajuat pointin. Tai sitten et.
- miksi sinä olet
Heikki Helppo kirjoitti:
naama punaisena huutamassa ja menemässä lakkoon, kun itänaapurista tullaan tekemään miltei puolet pienemmällä tuntipalkalla sinun hommia?
- hottitotti
en ole työhön kyllästynyt kirjoitti:
vaan sivusta seuraaja, jota huvittaa teidäb jutut, joista näkee että mitään tietoa ei asioista ole, kunhan mutu-tuntumalla joristaan. Huvittavaa.
sellaista se keskustelu on. tule mukaan porisemmaan, sitä vartenhan me täälä olema
- SANOITPA SEN HIENOSTI
halppistaksi kirjoitti:
tarpeellista työtähän nuo taksikuskit tekevät mutta löytyypä siinäkin asiassa kyllä korjattavaa. tälläinen järjestäytyminen on tietysti turvallisuudenkin kannalta tärkeää, mutta haluaisin joka kaupunkiin vähintään kaksi taikka kolme erillistä taksipalvelu-yritystä. näin saataisiin hinntakin kilpailukykyisiksi. voisipa kemissäkin olla toinen taksifima nykyisen vieressä. siellä voisi olla vanhat 80-90 luvun autot ja he voisivat enemän keskittyä tähän yö/juoppo kuskaukseen. eipä tarvitsisi itkeä ku taas joku juokale oksensi auton uudet penkit=)
minä ainakin menisin mieluummin kapakkareissunjälkeen sen pari kilsaa sillä vanhemmalla kärryllä!JUURI NÄIN
- ajatus sinulta
XXXXXXXX kirjoitti:
äänestetään.luulen että enemän on halvempien kassahintojen kannattajia joille kelpaa vanhemmat autot! on meitä jotka emme tarvitse taksikyyteihin tavaratilaa ja johan sitä löytyy tarvittaessa niistä vanhoistakin autoista.
oletko muuten työhäsi kyllästynyt taksikuski.Voi että kiinnostaa äänestys Suoli24:n höpöpalstalla. Pidä ennemmin huutoäänestys siellä kirjaston koneella.
- siitä vaan perustamaan
halppistaksi kirjoitti:
minä ainakin menisin mieluummin kapakkareissunjälkeen sen pari kilsaa sillä vanhemmalla kärryllä!mene yrittäjäkursseille ja pane halpistaksifirma pystyyn. Katsotaan montako asiakasta sinulla on jotka ovat valmiita maksamaan ja miten selviät kaikista laskuista. Veikkaan että firmasi ei ole kahta viikkoa kauempaa pystyssä ; -))) Siitä vaan kokeilemaan. Yrittäkurssi ei maksa "kuin" muutaman sata euroa ja kun satsaat vielä muutaman tuhat euroa halpaan autoon niin autuus alkaa : -)) Mene kokeilemaan. Sitten voi tulla höpöttelemään palstalle.
Ps. täydellistä tyhmyyttä osoittaa lauseesi: saataisiin hintakin kilpailukykyisiksi. EI NE TAKSIYRITTÄJÄT SITÄ HINTAA ITSE KEKSI. Sen määrää IHAN OMAN SUUREMPI INSTANSSI. - nomex
Ja onhan tämä Suomen maa muuteski niin pimeä ettei täälä nyt 1 pimeä suhari haittaa varmasti enempi haittaa tekee Suomen hallitus kansalle suunnitellessaan kaikenmnaailman typeriä tie ja kilometri maksuja että antaa pimeiden jyrätä vaan! tuskin tämä maa niihin kaatuu:)
- AnonyymiUUSI
Pooli Mono kirjoitti:
nykysuomessa alko ja taxi ainoita joilla ei saa olla kilpailua!Alko ja taksi. Hyvin sanottu, peukkua
- AnonyymiUUSI
hottitotti kirjoitti:
sellaista se keskustelu on. tule mukaan porisemmaan, sitä vartenhan me täälä olema
Hyvä että täältä löytyy älykkäitäkin ihmisiä. Mikä se niin saa ihmisillä tunteet kuumenemaan. Hei, ollaan elossa, asutaan asunnossa, syödään ruokaa... Itse ajan pimeää taxia Kemissä ja viis veisaan luvista ja veroista. Hyvin menee.. Satku pimeetä päivässä. Plus eläke. Jos se Virallinen taksi on niin vaikeeta, niin pitäiskö hakea yhtiön hommiin, ei rasitu aivo!
- AnonyymiUUSI
siitä vaan perustamaan kirjoitti:
mene yrittäjäkursseille ja pane halpistaksifirma pystyyn. Katsotaan montako asiakasta sinulla on jotka ovat valmiita maksamaan ja miten selviät kaikista laskuista. Veikkaan että firmasi ei ole kahta viikkoa kauempaa pystyssä ; -))) Siitä vaan kokeilemaan. Yrittäkurssi ei maksa "kuin" muutaman sata euroa ja kun satsaat vielä muutaman tuhat euroa halpaan autoon niin autuus alkaa : -)) Mene kokeilemaan. Sitten voi tulla höpöttelemään palstalle.
Ps. täydellistä tyhmyyttä osoittaa lauseesi: saataisiin hintakin kilpailukykyisiksi. EI NE TAKSIYRITTÄJÄT SITÄ HINTAA ITSE KEKSI. Sen määrää IHAN OMAN SUUREMPI INSTANSSI.Mene raksalle töihin, ei ole hermot niin pinnassa.
- AnonyymiUUSI
siitä vaan perustamaan kirjoitti:
mene yrittäjäkursseille ja pane halpistaksifirma pystyyn. Katsotaan montako asiakasta sinulla on jotka ovat valmiita maksamaan ja miten selviät kaikista laskuista. Veikkaan että firmasi ei ole kahta viikkoa kauempaa pystyssä ; -))) Siitä vaan kokeilemaan. Yrittäkurssi ei maksa "kuin" muutaman sata euroa ja kun satsaat vielä muutaman tuhat euroa halpaan autoon niin autuus alkaa : -)) Mene kokeilemaan. Sitten voi tulla höpöttelemään palstalle.
Ps. täydellistä tyhmyyttä osoittaa lauseesi: saataisiin hintakin kilpailukykyisiksi. EI NE TAKSIYRITTÄJÄT SITÄ HINTAA ITSE KEKSI. Sen määrää IHAN OMAN SUUREMPI INSTANSSI.Crime is king.
- pirssi
Onkos tuo sellainen vanha seiten-nelikymppinen Volvo? Ite joskus nähny sellaisen liikenteessä, "juusto" katolla. Kovasti poikkeaa massasta ainakin.
Mut vois olettaa, että ainakin jos tulee taksikeskuksen välittämänä, niin olisi ihan oikea taksi. Jos ottaa vain "lennosta", niin vois haiskahtaa varsinkin jos vain käteismaksu käy...- muualta tullut
Kemissä on taxeja asukasmäärään nähden ja ainakin yksi tuttu on vielä omaisuudestaan ylpeäkin.
Oletteko nähneet köyhää taxi kuskia, siis kaupungeissa ajavia.
Miksi sinne on erittäin vaikea päässä yrittäjäksi. Pitää saada hyväksyntä muilta kuskeilta. Outoa sanon minä. - -kuskiko-?
muualta tullut kirjoitti:
Kemissä on taxeja asukasmäärään nähden ja ainakin yksi tuttu on vielä omaisuudestaan ylpeäkin.
Oletteko nähneet köyhää taxi kuskia, siis kaupungeissa ajavia.
Miksi sinne on erittäin vaikea päässä yrittäjäksi. Pitää saada hyväksyntä muilta kuskeilta. Outoa sanon minä."Omistajat ajattavat rengeillään viikonloput ja illat. Ei monellakaan yksityisellä yrittäjällä, muilta aloilta, ole siihen varaa, vaan tekevät itse kalliit tunnit.
Asuvat omatkotitaloissaan, omistavat veneet ja mökit ja lapsiakin ovat vielä kehdanneet tehdä."
Näinhän sitä ajattelis....mutta töitä ne tekevät elantonsa eteen, vai kuinka moni meistä olis siihen alkava. Annetaan kaikkien vaan tehdä ja toimia niinkuin parhaaksi näkevät....kade on kade sielläkin. - työtänsä
-kuskiko-? kirjoitti:
"Omistajat ajattavat rengeillään viikonloput ja illat. Ei monellakaan yksityisellä yrittäjällä, muilta aloilta, ole siihen varaa, vaan tekevät itse kalliit tunnit.
Asuvat omatkotitaloissaan, omistavat veneet ja mökit ja lapsiakin ovat vielä kehdanneet tehdä."
Näinhän sitä ajattelis....mutta töitä ne tekevät elantonsa eteen, vai kuinka moni meistä olis siihen alkava. Annetaan kaikkien vaan tehdä ja toimia niinkuin parhaaksi näkevät....kade on kade sielläkin.tekevät mutta samoihin töihin et pääse muutakuin suhteilla. Kyllä siinä kilpailutus on kaukana.
Miksi siellä vielä täytyy taxeilla olla tämä kallis saksalainen autona kun muualla on jo siirrytty halvempiin autoihin. Eikö pisteestä A pisteeseen B voi siirtyä hieman halvemmallakin autolla. Yön tunteina on paljon asiakkaita joita voisi viedä kuorma-autolla. Taisi joku kirjoittaa että maksavat niin paljon autosta. Et taida tietää mistä puhut.
Ja muistetaan nyt kuitenkin että se on myös ammatinvalinta kysymys.
- sillä on
pimeitä ne on kemisä asiakkaatkin!
- on sellainen'shevy van*
tummansininen, ennen kai oli tällä henkilöllä se valkea ruostunut volvo ja todellakin sillä on se taksi kyltti katolla. Ajaa kapakoiden edustoja yö aikaan ja kun joku on tilannut taksin niin sanoo vaan että joo teidän nimellä tilattu.
- lululu
on sellainen'shevy van* kirjoitti:
tummansininen, ennen kai oli tällä henkilöllä se valkea ruostunut volvo ja todellakin sillä on se taksi kyltti katolla. Ajaa kapakoiden edustoja yö aikaan ja kun joku on tilannut taksin niin sanoo vaan että joo teidän nimellä tilattu.
ei se mikään pimee taksi oo....oikeesti..ei ainakaan ennen ollut,jolléi sitten oo myyny taksiansa ja joku muua ajelee nyt sillä pimeenä.
ei se missään priimakunnossa ole, mut kotia oln sillä aian perile asti päässy. - teille Takseista
lululu kirjoitti:
ei se mikään pimee taksi oo....oikeesti..ei ainakaan ennen ollut,jolléi sitten oo myyny taksiansa ja joku muua ajelee nyt sillä pimeenä.
ei se missään priimakunnossa ole, mut kotia oln sillä aian perile asti päässy.Se seitenneliskanttivolvo on vara-auto, eli siis jos jollain on auto huollossa tai jossain, silloin ajetaan tällä "pimeällä" pirssillä. Ja mitä eroa noilla 1000-30000 autoilla on se, että vaikka ajaisit taksia 90 luvun toyotalla, maksat bensat ja vakuutukset samalla lailla niinkuin siitä uuesta bemaristakin. Asiakkaat valittaa jopa siitä uudemmastakin autosta, niin mitä se olis jos ajettan 20 vuotta vanhalla autolla? Auto on työkalu, sen pitää toimia moitteettomasti, koska usein taksi on liikenteessä 24/7 ja se siis vanheneekin jo kahdessa vuodessa.
- AnonyymiUUSI
Novoivoi
- AnonyymiUUSI
lululu kirjoitti:
ei se missään priimakunnossa ole, mut kotia oln sillä aian perile asti päässy.Auto vai kuski pimeenä?
- AnonyymiUUSI
Pimeä häh?
- AnonyymiUUSI
Novoivoi
- AnonyymiUUSI
800e.vw caddyllä heitän pimeetä taksia. Vanha postin auto, 2 paikkanen. Takana 3 säkkittuolia ja rottwailer... Karaoke moodi, saa laulaa. Egen kilometri, 10 minimi. Ei ole kukaan valittanut. Turvallista ja reilua tillin tallin ravintolasta kotiin kuljetusta. 0504932966
- AnonyymiUUSI
Voivoi kun on ihmisillä niin paha mieli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1553542Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t202963Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412901Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112834HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1262733Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1081818Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k851553Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271386Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211355