Hyvä kampaaja kemissä

pettynyt edellisiin

Olen lyhyt hiuksinen nainen ja aina kun käyn kampaajalla on saksen jälkiä hiuksissa kun mulla on niin ohuet hiukset. Auttakaa, minne seuraavaksi vai pitääkö kasvattaa pitkä tukka????

58

10830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenki

      Me miehet tykätään pitkähiuksisista naisista.

      • Mies 69

        No en minä ainakaan tykkää pitkistä hiuksista. Ne menevät hengityksen mukana kurkkuun ja rupeavat yskityttämään.


      • Bold Headed

        Minä kyllä tykkään naisista, jotka ovat leikanneet karvat tykkänään pois kummastakin päästä.


      • Ande53

        Kyllä! Akka ku leikkauttaa hiukset lyhyeks, ni peli o menetetty.


      • hohhoijakkaa

        Ja maailman jokainen nainen laittaa tukkansa ja meikkaa tietyllä tavalla vain miehiä miellyttääkseen. Hohhoijaa.


      • Kemin_MIES

        "Me miehet tykätään pitkähiuksisista naisista."
        Me MIEHET pidämme kaljuiksi leikatuista naisista. Ei mene hiukset suuhun eikä silmille kovassakaan vauhdissa. Leikkaa hiukset pois.


      • mestafaktari

        Älkää nyt helvetissä leikatko, jos ei ole pakko. Miehellä pitkä tukka nam, mutta urheillessa huono...kunhan on pesty!! Ratkaisuna kiinalainen poninhäntä keskelle takaraivoa, muotia taas kerran.


    • lumihiutale**

      kemissä casanova ja kampaaja anne - tarkka ja tekee hyvää jälkeä:) suosittelen..

      • tähti

        Ehdottomasti Casanovaan ja Annelle!Olen käynyt jo vuosia ja muualle en mene!


      • PPPPPPP
        tähti kirjoitti:

        Ehdottomasti Casanovaan ja Annelle!Olen käynyt jo vuosia ja muualle en mene!

        casanovassa osataan leikata mutta sosiaaliset taidot ovat hukassa!


      • wjfheksgfkjb
        PPPPPPP kirjoitti:

        casanovassa osataan leikata mutta sosiaaliset taidot ovat hukassa!

        Siis tarkoitatko että koko kampaamossa puuttuu kyseinen taito?


      • bella88
        PPPPPPP kirjoitti:

        casanovassa osataan leikata mutta sosiaaliset taidot ovat hukassa!

        Eihän niillä kaikilla oo vai onko sun mielestä? Mun mielestä ne on kaikki kivoja!Tykkään käydä casanovassa myös sen takia ko sinne on kiva mennä. Ja oon käyny kaikilla asikkaana, osaavat laittaa koko meidän perheen hiukset kuntoon.


      • Mun Mielestä
        wjfheksgfkjb kirjoitti:

        Siis tarkoitatko että koko kampaamossa puuttuu kyseinen taito?

        niin se tarkoittaa sitä että MUN MIELESTÄ puuttuu. käyn kampaamossa jossa on kiva käydä MUN MIELESTÄ!


      • entinen asiakas

        Voi olla hyvä kampaamo,mutta rahastuksen makua.Hinnat n.kaksinkertaiset verrattuna Esim. Kaivokadulla sijaitsevaan alan laitokseen verrattuna.


      • lissua tukasta
        entinen asiakas kirjoitti:

        Voi olla hyvä kampaamo,mutta rahastuksen makua.Hinnat n.kaksinkertaiset verrattuna Esim. Kaivokadulla sijaitsevaan alan laitokseen verrattuna.

        Mikä tilanne, nyt miltei kuudenvuoden vanhaan ketjuun vastanneella?
        Onko hinnat ja tekijät samassa suhteessa kehittyneet? Vaiko vain hinnat?


      • Anonyymi

        Mielestäni ei tee hyvää jälkeä
        Hyvin pettynyt


    • Pääpiste Poppi

      Itsekin kampaajana käyn Riitalla. Ihan ehdoton silmä käsitellä erilaisia hiuksia -myös ohuita!

    • kampaajat

      Syytä kasvattaa pitkät eikä pitää sellaista kynittyä k...p...ä. Miesten mieleen pitkät.

    • Ohuet hiukset

      Jos hyvän kampaajan haluat mene PULSEEN ja Mikolle.

      • minnieM

        Samaa mieltä!! Mikolla on homma hanskassa. En mene muualle kuin pakosta, hätätilanteessa.


      • se on?
        minnieM kirjoitti:

        Samaa mieltä!! Mikolla on homma hanskassa. En mene muualle kuin pakosta, hätätilanteessa.

        Missä se Pulse on?


      • siellä
        se on? kirjoitti:

        Missä se Pulse on?

        Kemissä, torin laidalla, kemin röntgenin vieressä,


      • ...
        minnieM kirjoitti:

        Samaa mieltä!! Mikolla on homma hanskassa. En mene muualle kuin pakosta, hätätilanteessa.

        paula hoitaa ainakin hommansa.itse olen kiertänyt myös koko kemin läpi. löysin tämän ja enää ei luovuta vuoden päivät olen nyt käynyt:)


      • radiologi
        siellä kirjoitti:

        Kemissä, torin laidalla, kemin röntgenin vieressä,

        Kemin Röntgeniä ei ole ollut enää aikoihin torin laidassa.


      • Tseesus
        radiologi kirjoitti:

        Kemin Röntgeniä ei ole ollut enää aikoihin torin laidassa.

        Älä ole hölmö, juttu on 2007 vuodelta.


    • kanta-asiakas

      GRAZYHAIR
      KESKUSPUISTONKATU 13
      94100 KEMI
      Puh. 045-2650811

      * Asiantunteva ja aidosti asiakkaaseen panostava yksilökohtainen palvelu
      * Koko perheen täyden palvelun kampaamo-parturi
      * Mukavuuden takaavat, modernit puitteet
      * Keskeinen sijainti
      * Erinomainen hinta-laatu suhde
      * Jatkuvasti uusiutuvia tarjouksia

      • Tyytyväinen asiakas

        Eliteen, ehdottomasti Anulle! SE on torin laidassa. Tosi ammatitaitoinen ja minun lirut ja ohuet hiukset on nyt ryhdikkäät ja kivat. Suosittelen lämpimästi. Tosi iloinen persoona!


      • munallatukkaojoon
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Eliteen, ehdottomasti Anulle! SE on torin laidassa. Tosi ammatitaitoinen ja minun lirut ja ohuet hiukset on nyt ryhdikkäät ja kivat. Suosittelen lämpimästi. Tosi iloinen persoona!

        kaikki parturit on huoria,mutta kaikki huorat ei ole partureita vai miten se oli?


      • Äitisi
        munallatukkaojoon kirjoitti:

        kaikki parturit on huoria,mutta kaikki huorat ei ole partureita vai miten se oli?

        Ei ole huoria.... vai miten se meni


      • Helkku68

        Grazy Hair on kyllä hyvä kampaamo ja suosittelen kyllä kaikille,Heli tullut liikeeseen Helsingstä ja tuo uusia tuulia liikeeseen etelästä;) on kyllä kemin paras kampaamo! ;)


      • Tiina68

        Grazy Hairia minäkin suosittelen,aina tyytyväinen lopputulokseen ja mahtavaan palveluun ja liikeessä työskentelee kyllä mahtavat tukkataiturit jotaka kyllä osaavat hommansa ;))kiitos Helille ja Mariannelle mahtavasta palvelusta!


    • frisöör

      Mulla sattu kerran Peukun pikaparturissa(siellä muuten ei tarvinu edes ottaa lakkia pois)seuraavaa: Sillä kertaa olin kerenny ottaa lakin pois. Poislähtiessä en saanu sitten lakkia päähän ja sitä siinä ihmettelin. Perskutarallaa parturilla oli jääny sakset pystyyn mun takaraivoon, ei ihme ettei meinannu pipo mennä päähän.
      Hiuksista sen verran että kasvata pitkä ja siihen sitten kikkaraa tai vetase kaljuksi...

    • eijaeka

      Ehottomasti Pääpiste Poppi ja Riitta.Siellä pelaa kaikki.Osaa neuvoa uutta ja erilaista.Erittäin taitava ja mukava...

    • kdck0wc

      mioritan yläkerrassa on sellainen kuin pieni hiushuone, kampaaja on mukava ja osaa asiansa :) sinne on aina ilo mennä.

    • Koivuharjun poika

      Kokeile Hepo-ojan kampaamoa Koivuharjulla. Oli ainakin ennen luotettava ja suosittu. On lähellä Multimäen kauppaa.

      • Orvokki A

        Suosittelen Hepo-Ojan Kampaamoa. En tiedä ketään, joka olisi ollut tyytymätön palveluun.


      • Kemin_Elvis

        Olikos tämä Vuokko Hepo-oja se sama nainen, joka vuonna 1961 teki pari singleä ja olisi halunnut laulajaksi? Leikkasi todella hienosti minullekin Elvis-tukan 70-luvun lopulla. Ei tarvinnut saksia. En todellakaan tiedä ketään, joka olisi ollut tyytymätön palveluun. Vaikka tuskin Vuokko enää siellä leikkaa?


    • Pehmokameli

      Mitkä ovat hyvän parturin / kampaajan tuntomerkit? Pitäisikö katsoa tämän hiustenleikkaajan omaa kuontaloa ensin? Entä hinnasto, hyvä veloittaa enemmän kuin huono? Vai onko sittenkin niin että huono veloittaa enemmän, koska vähemmän asiakkaita...
      Entä täytyykö parturilla / kampaajalla olla alan tutkinto, vai voiko kuka tahansa ryhtyä kynijäksi?

    • Kettinkilapio

      Nahkurinkadulla Parturi-Kammpaamo MISKA ehdottomasti. Kampaaja ammattitaitoinen ja ei ole liian utelias. Tämä ei ole kylläkään halvin

    • Arla Apetiina

      Lyhyt ja hiukset, kuulostat aika hyvältä.

    • Arla Apetiina

      olen kyllä nyt kasvattanu pitemmiksi

    • tyylitaju

      Aleksandra on ehottomasti paras ja halvin jonka tiedän! Miesten ja naisten hiusten leikkuu vain 17€. Suosittelen!

      • fgh678

        Ainut ja oikea LIISAN KAMPAAMO SYVITSYLLÄ !!!!


    • Curling

      Kokeile Hepo-ojan kampaamoa Koivuharjulla!

      • tiitu8

        Ei ole enää Hepo-ojan kampaamoa.Omistaja kuollut jo ainakin 6.si vuotta sitten.


    • se on poika tosi

      Ei muutako Tervolaan kampaajalle. Tervolan keskustasta löytyy pari hyvää tekijää. Toinen Osuuspankin talosta ja toinen Löökintieltä.

    • 15+13=28

      Joo. Ämpäri vaan päähän ja ylimääräiset veks.

    • patu ja tatu

      Kampaajatko täällä itseään kehuu?Ilmaista mainontaa, heh, heh...

    • .........

      Pari tuossa ehdotteli Hepo-ojan kampaamoa..Itse Vuokko Hepo-oja on kuollut vuosia sitten ja kampaamoakaan ei siinä paikalla enää ole. Oli hyvä ja mukava kampaaja..

      Itse suosittelen Pieni Hiushuonetta.Heidi on huippu!

      • Karhuntalja

        Hiustenykkösessä tehtiin aikamoinen tuho 12-vuotiaalle, kun paksu tasapitkä tukka pätkittiin ylhäältä 5 cm mittaiseksi kerrostaen. Järkyttävä karhuntalja. Lapselle ehdoteltiin kaikkea ja tämä ei kokemattomana osannut kieltäytyä. Äitillä meni yöunet ja itku pääsi.


    • naisellinen_lady

      Semmoinen lesbian haircut ei ole kyllä kaunis naisella

    • Tuula_H

      Parturi-kampaamo Tuula leikkaa sekä naisten että miesten hiukset vankalla ammattitaidolla. Ei sorra kumpaakaan sukupuolta. Minä olen käynyt siellä niin kauan kun liike on ollut olemassa. Osoite on muistaakseni Koivuharjunkatu 44, Kemi. Ydinkeskustan (jos Kemillä ylipäätään sellainen on) kampaamoihin ja partureihin ei kannata mennä. Hinnat ovat aivan pilvessä. Joskus olen käynyt Helsingissä kampaajalla, kun on ollut muutakin asiaa sinne. Hinnat ovat huomattavasti halvempia kuin Kemin ydinkeskustassa. Parturi-Kampaamo Tuulalla on kuitenkin kohtuulliset hinnat.

      • verottajaaaaaa

        Kai osaa antaa kuitin? Stadis voi mennä suoraan lähimpään parturiin ilman ajanvarausta. Suosittuihin saa aina jonottaa ja soitella etukäteen. Monesti edullisemmin saa paremman, jos tietää kontaktit. Jokaisella oma suosikki.


      • M_Partala
        verottajaaaaaa kirjoitti:

        Kai osaa antaa kuitin? Stadis voi mennä suoraan lähimpään parturiin ilman ajanvarausta. Suosittuihin saa aina jonottaa ja soitella etukäteen. Monesti edullisemmin saa paremman, jos tietää kontaktit. Jokaisella oma suosikki.

        "Kai osaa antaa"
        Jos unohtaa antaa, aina voi pyytää kuitin. Se voi olla aivan inhimillinen erehdys. No sattuipa tänään, että kävin huoltoasemalla kahvilla. Maksoin 5 euron setelillä. Myyjä antoi vaihtorahan ja suorastaan lensi toiselle kassalle. Siinä sitten meikäläinen jäi odottamaan kuittia. Aivan yllättäen tulikin toinen myyjä juuri sille kassalle, jossa odottelin kuittia. No hänhän tokaisi ensimmäiseksi, että jaha kahvi ja pasteija, 3 euroa 50 senttiä. Siinä minä sitten yritin selittää, että kuittia tässä odottelen. Tilanne oli kannaltani aika hankala, koska en pystynyt esittämään kuittia juuri maksamastani ostoksesta. No aika helposti pääsimme kuitenkin yhteisymmärrykseen. Hän uskoi, että olin jo maksanut. Sain kuittini eikä tarvinnut maksaa toiseen kertaan.


      • reinari111

        Kummin kaiman isän serkulla (asuu kemissä!) on alzhaimerin tauti ja dementia. Hän olisi maksanut varmaan saman kahvin kyseisessä tilanteessa 10 kertaa ilman kuittia... Onneksi nuoret reippaat miehet huomasivat tilanteen ja potkivat kusetus myyjästä paskat pihalle!!!1


    • kemistä

      Pieni hiushuone

      • Hiukset_ovat_elämä

        "Pieni hiuhuone"
        Kyllä. Koska parturiin joutuu tilaamaan ajan etukäteen ja hinnat ovat aivan käsittämättömän korkeat, tilasin Verkkokauppa.com:sta oman parturin tai siis oikeastaan koneen, jolla voi näppärästi itse leikata hiuksensa. Ei tarvitse enää elää parturien määräämää aikataulua. Pienenä hiushuoneenani käytän yhdistettyä WC-suihku-parturi-huonetta. Hiukset valuvat lavuaariin. Jos hiuksia tai täitä putoaa lattialle, ne voi helposti huuhdella pois. Nyt eivät parturit määrää aikatauluani ja voin milloin tahansa itse siistiä hiuksiani aikaa varaamatta.


    • Anonyymi

      Purralla on terävät sakset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe