Olen työn puolesta käynyt muutaman kerran japanissa, sielä olen saanut tutustua japanin naisiin, olen täysin myyty!mikä kohteliaisuus ja mitkä käytöstavat.Aivan omaa luokkaansa, ja ennenkaikkea mitä sänkykamarin taitureita..nam, pian taas pääsee reissuun ja olen vakavasti harkinnut ottaa japanilaisen vaimon.
Japanilaiset naiset
30
6265
Vastaukset
- varmaankin?
Millä tavalla "sänkykamarin taitureita"? Ammattinsa osaavia kurtisaaneja löytyy aina ja joka puolelta maailmaa, päämääränä tyydyttäminen ja raha. Ehkä se sopii sinulle, mutta harkitse vielä vaimon ottamista Japanista. Ota mieluummin koira, jota voit kouluttaa. Vai haluatko taloudenhoitajan? Japanilaisessa kulttuurissa nainen tekee mitä vaan, jos mies on sen arvoinen. Oletko sinä sen arvoinen?
- tyypillinen
katkeroitunut suomalais nainen herjaa:)kirjoitinko maksullisista naisista vai haluatko vain loukata minua??ja miksi rinnastat japanilaisen naisen ja koiran??koulutusta ei japanilais naisille pidä antaa, heidän kultturinsa on kasvattanut heistä hyväkäytöksisiä ja fiksuja.En halua taloudenhoitajaa vaan kunnollisen vaimon jota arvostan ja jonka kanssa jaan kaiken.ja viimeiseen kysymykseesi ..olen.
Tjaa, että sänkykamarin taitureita oikein monikossa... Jep, Japanissakin on naisia, jotka haluavat naida länkkärin, mutta en nyt menisi ihan ottamisesta puhumaan. Tai riippuu tietenkin, mitä aiot saada.
Vaikkei sukulaisia tarvitsekaan elättää, niin ei japanilainen vaimo aivan ilmaiseksi tule. Toisekseen kohteliaisuus ja käytöstavat ropisevat nopeasti, jos et ole niiden arvoinen.- paljon hänelle
tarjottavaa, enkä tietenkään voi ketään ottaa, sanavalintani oli huono, mutta kun olen vuosia reissanut kysyistä maata on nais tuttavuuksia tullut...Jep.Asiaa minulle on pari kertaa jo varovasti ehdotettu ja olen jo melko varma päätöksestäni:)
- ja hyväkäytöksinen
paljon hänelle kirjoitti:
tarjottavaa, enkä tietenkään voi ketään ottaa, sanavalintani oli huono, mutta kun olen vuosia reissanut kysyistä maata on nais tuttavuuksia tullut...Jep.Asiaa minulle on pari kertaa jo varovasti ehdotettu ja olen jo melko varma päätöksestäni:)
japanitar varmastikin arvostaa miestä joka kirjoittaa hänestä chattipalstalla käyttäen sanaa "nam".
- oletko
ja hyväkäytöksinen kirjoitti:
japanitar varmastikin arvostaa miestä joka kirjoittaa hänestä chattipalstalla käyttäen sanaa "nam".
kades??
- varmasti
Sillä sana "nam" on japaniksi kohtalo:)
- karu totuus.
Itse asiassa sitä sukua TÄYTYY miellyttää. Jostain sain kuulla, että kun suomiboitsu bongasi japskinaisen, niin pelin henki oli tää: Suku osti heille lahjan ja heidän oli "tapojen mukaan" ostettava tuota lahjaa KALLIIMPI lahja.
Sitten taas sama "show" alusta ja usein. Japskittaren isukilla oli rahaa, mutta suomipojan kukkaro ei sitten kestänytkään ja se oli stoorin loppu. - kiribati
No further comments
- hikoile....
... ei se sun muijaasi kai ole ottamassa. On niitä kymmeniä miljoonia muitakin japanilaisia naisia.
"Toisekseen kohteliaisuus ja käytöstavat ropisevat nopeasti, jos et ole niiden arvoinen. "
Kokemusko puhuu? - saattaa Nam
varmasti kirjoitti:
Sillä sana "nam" on japaniksi kohtalo:)
tarkoittaa kohtaloa.
Kirjoitit kuitenkin viestisi suomeksi,
suomalaiselle palstalle. hikoile.... kirjoitti:
... ei se sun muijaasi kai ole ottamassa. On niitä kymmeniä miljoonia muitakin japanilaisia naisia.
"Toisekseen kohteliaisuus ja käytöstavat ropisevat nopeasti, jos et ole niiden arvoinen. "
Kokemusko puhuu?Vaimon tuttavapiirissäkin on jo useampi japanilainen nainen, joka on ottanut eron suomalaisesta miehestään. Minä poika koputan tässä kohtaa puuta. (Ainakin toistaiseksi.)
Monille tuntuu olevan kovin epäselvää, että se sofistikoitunut ulkokuori ei välttämättä ole koko totuus luonteesta. Japanilaiset, kuten muutkin aasialaiset naiset oppivat Euroopassa nopeasti eurooppalaisille tavoille.
- Aiheseen tutustunut
Kohteliasuudesta ja hyvistä käytöstavoista olen periaatteessa samaa mieltä, mutta silläkin voi olla varjopuolensa. Varaudu siihen, että tuon ainaisen kohteliaisuuden ja itsekontrollin vuoksi sinun on vaikeaa saada lähempää yhteyttä japanilaiseen naiseen ja hänen todellisiin ajatuksiinsa ja mielipiteisiinsä. .
Sänkykamarien taitureita olen tavannut lähinnä vain maksullisissa palveluissa, jotka toki ovat yleisiä ja joita opiskelijatytöt usein sivutöinään harjoittavat. Japanilaiset tytöt eivät ole aina niin viattomia kuin miltä he näyttävät ja jos tapaamasi tytöt ovat osaavia ja aktiivisia, epäilisin itse, että he ovat vanhoja ammattilaisia. Eihän siinä tietenkään mitään pahaa ole, jos asia ei vaivaa sinua.
Omien kokemusteni mukaan japanilaiset naiset/tytöt ovat yleensä sängyssä hyvin passiivisia "lahnoja" ainakin suomalaisiin sisariinsa verrattuna.
Kuten jo muut aikaisemmin totesivat, sinun on myös syytä olla varautunut paksulla tilipussilla. Japanilaiset häät maksavat maltaita jos siellä menette naimisiin ja on hyvin todennäköistä, että tyttö on tottunut ostamaan Guzzia, Pradaa ja Luis Vuittonia ja haluaa tehdä niin jatkossakin. Me suomalaiset ollaan usein ryysyisiä keppikerjäläisiä japanilaisten rinnalla.
Itse harkitsisin edellä mainituista syistä ehkä muita Aasia maita. Niiden naisista löytyy usein samat edut, mutta vähemmillä haitoilla.- JapanilaisenMies
Jos menet naimisiin Japanissa on hyvin mahdollista että häät kustantavat itse itsensä. Häävieraat tuovat lahjaksi rahaa, joilla voi sitten aamulla maksaa häät käteisellä.
Brandeihin kannattaa tottua käyttämään rahaa, ja suomalaiset ovat oikeasti köyhiä japanilaisiin verrattuna. Itse vertaisin tätä suhdetta siihen kun suomalainen menee naimisiin portugalilaisen maanviljelijän kanssa. Seurasin sivusta tuollaista suhdetta, joten yhtäläisyydet on helppo löytää (^_^) - shinobi222
itse olen parisen vuotta seurustellut japanilaisen kanssa ja piakkoin naimisiin meno edessä.
kokemuksia:
kohteliaisuus on fakta, ja usein myös eräänlainen "maski", rooli jota vedetään jotta annettaiisiin hyvä vaikutelma ja jolla peitetään oikeat tunnelmat.
tapa päästä japanilaisen tytön sydämmeen ainakin omalla kohdallani oli rehellisyys,ja tunteista puhuminen,romanttisuus.japanin miesväki kun ei puhu sellaisia niin se on tytölle ihan uutta.
sänkyasioista sen verran että jos itse hoitaa asiansa kunnolla niin ainakin minä sain kovastikin "vastakaikua" ja usein menee koko päivä lemmiskellessä :D
ainoat "lahnat" joiden kanssa olen ollut, ovat suomalaisia naisia..maataan kuin tukki ja mies tekee kaiken.
japanilaiset häät varmasti maksavat maltaita, kuulemma morsio vaihtaa hyvin monesti vaatteita häiden aikana kuhunkin tilaisuuteen sopivaksi, onneksi oma tyttöni haluaa yksinkertaiset häät perheen kesken ilman turhuuksia,vaikka olen koittanut tyrkyttää perinteisiä japanilaisia häitä :D
lahjoista sen verran että ainakin työpaikalla kun saat vaikka syntymäpäivälahjan, sinun tulee ostaa noin 10% lahjan arvosta oleva vastalahja sen antajalle.
muoti on tärkeää,ja merkkivaatteet kuuluvat tyyliin,pitänee itse myös päivittää farkut tälle vuosituhannelle :)))
japanissa porukka on suurimman osan ajasta töissä eikä aikaa keskikaljakuppiloissa istumiseen juuri ole, tästä seuraa se että rahaa jää omaan käyttöön paljolti varsinkin kun perinteisesti lapset asuvat kotona ennen naimisiinmenoa.
tästä syystä heillä myös on tosiaan varaa ostaa pradaa ja leiju vuttunia joka kaappi täyteen.
thaimaalainen nainen on taas asia erikseen.jos mielit thaimaalaista naista, mene kauas turistikohteista,vaikka pohjoisthaimaahan, pikkukylään etsiskelemään niin löydät siveän naisen.bangkok on turistirysä ja nämä mainitut "ammattilaiset" ovat siellä.
thaiperinteisiin kuuluu myös raha olennaisena osana.varaudu maksamaan tytön perheen elatus myös, koska se on lapsien tehtävä, pitää perheestä huolta.yleensä vanhin lapsi hoitaa muiden elatuksen ja muut osallistuvat miten voivat.
jos rahaa on, se pitää näkyä,nahkatakki päällä helteessä jos mahdollista koska se on muotia ja rahan merkki.onneksi thaimaassa työttömänkin rahoilla pärjää aika pitkälle. :)
no se siitä thaimaasta.
eiköhän asia ole niin että sitä ei koskaan tiedä keneen rakastuu,oma rakaskin löytyi ihan sattumalta.ihmiset ovat erilaisia,eikä yksikään japanilainen ole samanlainen,itselläni kävi uskomaton tuuri että löysin hänet :)) - että sinulla
shinobi222 kirjoitti:
itse olen parisen vuotta seurustellut japanilaisen kanssa ja piakkoin naimisiin meno edessä.
kokemuksia:
kohteliaisuus on fakta, ja usein myös eräänlainen "maski", rooli jota vedetään jotta annettaiisiin hyvä vaikutelma ja jolla peitetään oikeat tunnelmat.
tapa päästä japanilaisen tytön sydämmeen ainakin omalla kohdallani oli rehellisyys,ja tunteista puhuminen,romanttisuus.japanin miesväki kun ei puhu sellaisia niin se on tytölle ihan uutta.
sänkyasioista sen verran että jos itse hoitaa asiansa kunnolla niin ainakin minä sain kovastikin "vastakaikua" ja usein menee koko päivä lemmiskellessä :D
ainoat "lahnat" joiden kanssa olen ollut, ovat suomalaisia naisia..maataan kuin tukki ja mies tekee kaiken.
japanilaiset häät varmasti maksavat maltaita, kuulemma morsio vaihtaa hyvin monesti vaatteita häiden aikana kuhunkin tilaisuuteen sopivaksi, onneksi oma tyttöni haluaa yksinkertaiset häät perheen kesken ilman turhuuksia,vaikka olen koittanut tyrkyttää perinteisiä japanilaisia häitä :D
lahjoista sen verran että ainakin työpaikalla kun saat vaikka syntymäpäivälahjan, sinun tulee ostaa noin 10% lahjan arvosta oleva vastalahja sen antajalle.
muoti on tärkeää,ja merkkivaatteet kuuluvat tyyliin,pitänee itse myös päivittää farkut tälle vuosituhannelle :)))
japanissa porukka on suurimman osan ajasta töissä eikä aikaa keskikaljakuppiloissa istumiseen juuri ole, tästä seuraa se että rahaa jää omaan käyttöön paljolti varsinkin kun perinteisesti lapset asuvat kotona ennen naimisiinmenoa.
tästä syystä heillä myös on tosiaan varaa ostaa pradaa ja leiju vuttunia joka kaappi täyteen.
thaimaalainen nainen on taas asia erikseen.jos mielit thaimaalaista naista, mene kauas turistikohteista,vaikka pohjoisthaimaahan, pikkukylään etsiskelemään niin löydät siveän naisen.bangkok on turistirysä ja nämä mainitut "ammattilaiset" ovat siellä.
thaiperinteisiin kuuluu myös raha olennaisena osana.varaudu maksamaan tytön perheen elatus myös, koska se on lapsien tehtävä, pitää perheestä huolta.yleensä vanhin lapsi hoitaa muiden elatuksen ja muut osallistuvat miten voivat.
jos rahaa on, se pitää näkyä,nahkatakki päällä helteessä jos mahdollista koska se on muotia ja rahan merkki.onneksi thaimaassa työttömänkin rahoilla pärjää aika pitkälle. :)
no se siitä thaimaasta.
eiköhän asia ole niin että sitä ei koskaan tiedä keneen rakastuu,oma rakaskin löytyi ihan sattumalta.ihmiset ovat erilaisia,eikä yksikään japanilainen ole samanlainen,itselläni kävi uskomaton tuuri että löysin hänet :))on noin positiivisia kokemuksia japanittarista, kuten eilen tänne kirjoitin nämä asiat on kyllä tiedossa ja päätöshän on minun.Ja tiedän myös että pohjimmiltaan myös japanilaiset naiset ovat persoonia, kuten myös kohdalleni se oikea on mitä ilmeisimmin sattunut:)parin kuukauden sisällä se selviää, vaikka kyllä taidan olla jo myytyä miestä:)Sayonara.
- tutustuminen vasta alussa
shinobi222 kirjoitti:
kokemuksia:
no se siitä thaimaasta.
eiköhän asia ole niin että sitä ei koskaan tiedä keneen rakastuu,oma rakaskin löytyi ihan sattumalta.ihmiset ovat erilaisia,eikä yksikään japanilainen ole samanlainen,itselläni kävi uskomaton tuuri että löysin hänet :))siis tytön sukulaiset, omista ei niin väliä :)
Puhkuvatko riemusta vai yrittävätkö saada tytön pakkohoitoon kun 'unelmien satuprinssi' on tulossa sukuun?
Oma hyvin uusi tuttavuuteni on muuten korostanut usein itsenäisyyttään, mahtaakohan tuolla seikalla olla jotain tekemistä asian kanssa.. Välit poikki sukuun tai jotain. No ehkäpä sekin sitten ajallaan selviää. - shinobi13112121
tutustuminen vasta alussa kirjoitti:
siis tytön sukulaiset, omista ei niin väliä :)
Puhkuvatko riemusta vai yrittävätkö saada tytön pakkohoitoon kun 'unelmien satuprinssi' on tulossa sukuun?
Oma hyvin uusi tuttavuuteni on muuten korostanut usein itsenäisyyttään, mahtaakohan tuolla seikalla olla jotain tekemistä asian kanssa.. Välit poikki sukuun tai jotain. No ehkäpä sekin sitten ajallaan selviää.juteltu puhelimessa muutamaan otteeseen vaikka he eivät puhu juurikaan englantia, muutaman sanan korkeintaan, ja minun japaninkieleni on vielä aika soperrusta, tosin äännän onnistuneesti kuulemma.
äiti pitää kovasti minusta kuulemma ja monesti kutsunut minut jo japaniin ja toivoo pian tapaamista.opetteli suomeakin koko päivän yhtä parin minuutin puhelinkeskustelua varten :D.
isä on samoilla linjoilla.tuntuvat hyvin lämpimiltä ihmisiltä ja huumorintajuisilta.isä taiteilija ja äiti sosiaalityöntekijä.
tuleva vaimoni suhteen alussa kertoi eronneensa entisestä vapauden takia, ja itsenäisyyden.huomasi sitten ajan kuluessa että minä en yritä kahlita häntä mitenkään, tai pitää kirjaa hänen menoistaan.yhdessä asioista puhumalla ne selviää hienosti.luottamus ja kaikki toimii hienosti.
itsenäisyys tuntuu olevan tärkeää japanilaiselle naiselle jota on alistettu kauan miehen toimesta.tilaa on hyvä antaa.tosin oma rakkaani ei halua enää tilaa vaan olla kanssani kokoajan :))
kalliiksi saattaa tulla hänen ikävänsä japaniin jos matkustella pitää monesti, mutta sittenpähän lennetään.
tuskin tuttavuutesi on välejä poikki sukuun laittanut, oman asunnon ehkä hankkinut ja sillä haluaa näyttää itsenäisyyttään?
suku on tärkeä japanissa.
itseä oiken kuumottaa se sukulaisten määrä keiden nimet pitää opetella jossain vaiheessa :D - tutustuminen vasta alussa
shinobi13112121 kirjoitti:
juteltu puhelimessa muutamaan otteeseen vaikka he eivät puhu juurikaan englantia, muutaman sanan korkeintaan, ja minun japaninkieleni on vielä aika soperrusta, tosin äännän onnistuneesti kuulemma.
äiti pitää kovasti minusta kuulemma ja monesti kutsunut minut jo japaniin ja toivoo pian tapaamista.opetteli suomeakin koko päivän yhtä parin minuutin puhelinkeskustelua varten :D.
isä on samoilla linjoilla.tuntuvat hyvin lämpimiltä ihmisiltä ja huumorintajuisilta.isä taiteilija ja äiti sosiaalityöntekijä.
tuleva vaimoni suhteen alussa kertoi eronneensa entisestä vapauden takia, ja itsenäisyyden.huomasi sitten ajan kuluessa että minä en yritä kahlita häntä mitenkään, tai pitää kirjaa hänen menoistaan.yhdessä asioista puhumalla ne selviää hienosti.luottamus ja kaikki toimii hienosti.
itsenäisyys tuntuu olevan tärkeää japanilaiselle naiselle jota on alistettu kauan miehen toimesta.tilaa on hyvä antaa.tosin oma rakkaani ei halua enää tilaa vaan olla kanssani kokoajan :))
kalliiksi saattaa tulla hänen ikävänsä japaniin jos matkustella pitää monesti, mutta sittenpähän lennetään.
tuskin tuttavuutesi on välejä poikki sukuun laittanut, oman asunnon ehkä hankkinut ja sillä haluaa näyttää itsenäisyyttään?
suku on tärkeä japanissa.
itseä oiken kuumottaa se sukulaisten määrä keiden nimet pitää opetella jossain vaiheessa :Ditsestään selvästi, etteivät ulkomaalaiset ole järin suosiossa Japanissa. Tai miksei asiakkaana tai sitten jonain kaikkia huvittavana kummajaisena kuten meidän Marutei Tsurusemme.
Ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä mutta tuota yleisintä linjaa ajattelinkin. Olen keskustellut muutaman kerran aiemmin japanilaisen kanssa, eikä kommunikointi ole tuottanut ongelmia, mutta keskustelu on ollut aina melko pinnallista.
Ei välien mahdollinen poikkimeneminen liity taatusti minuun, olemme vasta mailien valokuvien lähettelyasteella :) Seuraavaksi siirrymme meseasteelle, lol, kun saan webbikameran ostettua ensi viikolla - shinobi112121
tutustuminen vasta alussa kirjoitti:
itsestään selvästi, etteivät ulkomaalaiset ole järin suosiossa Japanissa. Tai miksei asiakkaana tai sitten jonain kaikkia huvittavana kummajaisena kuten meidän Marutei Tsurusemme.
Ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä mutta tuota yleisintä linjaa ajattelinkin. Olen keskustellut muutaman kerran aiemmin japanilaisen kanssa, eikä kommunikointi ole tuottanut ongelmia, mutta keskustelu on ollut aina melko pinnallista.
Ei välien mahdollinen poikkimeneminen liity taatusti minuun, olemme vasta mailien valokuvien lähettelyasteella :) Seuraavaksi siirrymme meseasteelle, lol, kun saan webbikameran ostettua ensi viikollaalunperin kihlattuni tuumi juttelevansa jonkin aikaa suomalaisen kanssa koska häntä kiinnosti asiat suomesta,kieli ja kulttuuri, sitten olisi lopettanut mailailun.mutta kävikin näin :)
hänen mummonsa kuulemma inhoaa valkoihoisia,koska menetti miehensä sodassa.
tämä seikka tietysti ei liity minuun mitenkään muuten kuin ihonvärini kautta joten en usko siitä tulevan isompaa ongelmaa.
aikaisemmin erään ravintolanpitäjän kanssa tullut juteltua japanista paljonkin, ja asiat ovat kyllä olleet aika pinnallista aluksi, mutta kun opittu tuntemaan paremmin on jutut hieman muuttuneet :)
samalla tavalla ihan minkä värisen ihmisen kanssa varmasti, kunhan jää murtuu niin jutut helpottuu, tsemppiä teille ja toivottavasti teillä menee kaikki hienosti :D - tutustuminen vasta alussa
shinobi112121 kirjoitti:
alunperin kihlattuni tuumi juttelevansa jonkin aikaa suomalaisen kanssa koska häntä kiinnosti asiat suomesta,kieli ja kulttuuri, sitten olisi lopettanut mailailun.mutta kävikin näin :)
hänen mummonsa kuulemma inhoaa valkoihoisia,koska menetti miehensä sodassa.
tämä seikka tietysti ei liity minuun mitenkään muuten kuin ihonvärini kautta joten en usko siitä tulevan isompaa ongelmaa.
aikaisemmin erään ravintolanpitäjän kanssa tullut juteltua japanista paljonkin, ja asiat ovat kyllä olleet aika pinnallista aluksi, mutta kun opittu tuntemaan paremmin on jutut hieman muuttuneet :)
samalla tavalla ihan minkä värisen ihmisen kanssa varmasti, kunhan jää murtuu niin jutut helpottuu, tsemppiä teille ja toivottavasti teillä menee kaikki hienosti :Djoku kirjoittaa asiaakin. Harvoin täällä ja suomi24 yleensäkin on tullut käväistyä, mutta tälläkin kokemuksella tämä on kyllä aivan huippufoorumi :) Ensin nuo lähiövalas-rasvasampi-haiseva-juoppo jutut naurattaa, mutta sitten alkaa ajatella millaista katkeruutta joidenkin ihmisten mielissä on. Tästä syystä en tule enää tänne kirjoittamaan, ainakaan omasta moku-"suhteestani". Tai no ehkä jotain puppua joskus. Noiden häiriintyneiden rasistien tai niiden muiden häiriintyneiden / katkeroituneiden neuvoilla saadaan tuskin mitään suhdetta paremmaksi tai mitään muutakaan asiaa.
Joo, alku näyttää meilläkin samalta, tyttöä tosin olisi kiinnostanut esittelystä päätellen myös muut pohjoiseuroopan ja -amerikan kulttuurit :) mutta kulttuurin nälkähän kertoo vain sivistyksestä. Koskapa sain äsken 8. pitkän mailin tällä viikolla ja tytön profiilikin on poistunut bittien avaruuteen, niin olen taipuvainen jo itsekin uskomaan että me olemme löytäneet maailmassa liian harvinaista ystävyyttä pitkästä etäisyydestä huolimatta.
Omien kokemuksieni mukaan nuo raha asiat ja odotukset elämältä yleensäkin kyllä kannattaisi, etenkin näin aikuisien ihmisten kesken, kyllä keskustella selviksi edes jollain tasolla jopa jo ennen 'yhteensopivuuden' tutkimista. Sen jälkeen kun ainakin minulle ne ovat jossain määrin sivuseikka. No nythän tässä olisi aikaa siihenkin.
Sen verran vielä tuohon maalliseen puoleen että jokaisen Haloslantian 'kovatuloisen', siis sellaisen jolla ennakkopidätys on yli 50 %, kannattaisi vilkaista minkä tahansa oikeasti rikkaan maan senssipalstoja. Jos siellä on esimerkiksi jokin rasti ruutuun valikko tulotason mukaan niin ne alkaa 25 kilosta ylöspäin. Hyvinkin suuri osa esim. japanilaisista naisista ilmoittaa tienaavansa yli 100 000 tai 200 000 tai .. taalaa vuodessa. Ei niillä kaikilla ole mennyt jenit ja taalat sekaisin. Äijien palkkoja en viitsinyt edes vilkaista. Se siitä Suomen rikkaudesta, muitakin mittareita kannattaa toki vilkaista näin kun vaalitkin ovat taas tulossa. Mites nyt näin lipsahti..
Vaan nyt väsäämään mailia ja onnea vielä teillekin, vaikkette sitä varmasti ihmeemmin edes tarvitse! tutustuminen vasta alussa kirjoitti:
joku kirjoittaa asiaakin. Harvoin täällä ja suomi24 yleensäkin on tullut käväistyä, mutta tälläkin kokemuksella tämä on kyllä aivan huippufoorumi :) Ensin nuo lähiövalas-rasvasampi-haiseva-juoppo jutut naurattaa, mutta sitten alkaa ajatella millaista katkeruutta joidenkin ihmisten mielissä on. Tästä syystä en tule enää tänne kirjoittamaan, ainakaan omasta moku-"suhteestani". Tai no ehkä jotain puppua joskus. Noiden häiriintyneiden rasistien tai niiden muiden häiriintyneiden / katkeroituneiden neuvoilla saadaan tuskin mitään suhdetta paremmaksi tai mitään muutakaan asiaa.
Joo, alku näyttää meilläkin samalta, tyttöä tosin olisi kiinnostanut esittelystä päätellen myös muut pohjoiseuroopan ja -amerikan kulttuurit :) mutta kulttuurin nälkähän kertoo vain sivistyksestä. Koskapa sain äsken 8. pitkän mailin tällä viikolla ja tytön profiilikin on poistunut bittien avaruuteen, niin olen taipuvainen jo itsekin uskomaan että me olemme löytäneet maailmassa liian harvinaista ystävyyttä pitkästä etäisyydestä huolimatta.
Omien kokemuksieni mukaan nuo raha asiat ja odotukset elämältä yleensäkin kyllä kannattaisi, etenkin näin aikuisien ihmisten kesken, kyllä keskustella selviksi edes jollain tasolla jopa jo ennen 'yhteensopivuuden' tutkimista. Sen jälkeen kun ainakin minulle ne ovat jossain määrin sivuseikka. No nythän tässä olisi aikaa siihenkin.
Sen verran vielä tuohon maalliseen puoleen että jokaisen Haloslantian 'kovatuloisen', siis sellaisen jolla ennakkopidätys on yli 50 %, kannattaisi vilkaista minkä tahansa oikeasti rikkaan maan senssipalstoja. Jos siellä on esimerkiksi jokin rasti ruutuun valikko tulotason mukaan niin ne alkaa 25 kilosta ylöspäin. Hyvinkin suuri osa esim. japanilaisista naisista ilmoittaa tienaavansa yli 100 000 tai 200 000 tai .. taalaa vuodessa. Ei niillä kaikilla ole mennyt jenit ja taalat sekaisin. Äijien palkkoja en viitsinyt edes vilkaista. Se siitä Suomen rikkaudesta, muitakin mittareita kannattaa toki vilkaista näin kun vaalitkin ovat taas tulossa. Mites nyt näin lipsahti..
Vaan nyt väsäämään mailia ja onnea vielä teillekin, vaikkette sitä varmasti ihmeemmin edes tarvitse!Vaikka Japani onkin maailman toiseksi suurin kansantalous ja siellä elää toiseksi eniten miljonäärejä maailmassa, ei siellä järin monia satojatuhansia taaloja vuodessa ansaitsevia naisia ole. Ettei olisi mennyt rasti väärään ruutuun ja toivoisivat miehen ansaitsevan ne sadattuhannet. Semminkin kun naiset ylensä mentyään naimisiin lopettavat työt ja alkavat kotirouviksi.
- tutustuminen vasta alussa
willewallaton kirjoitti:
Vaikka Japani onkin maailman toiseksi suurin kansantalous ja siellä elää toiseksi eniten miljonäärejä maailmassa, ei siellä järin monia satojatuhansia taaloja vuodessa ansaitsevia naisia ole. Ettei olisi mennyt rasti väärään ruutuun ja toivoisivat miehen ansaitsevan ne sadattuhannet. Semminkin kun naiset ylensä mentyään naimisiin lopettavat työt ja alkavat kotirouviksi.
sille paljonko miehen tulisi tienata.. Monilla oli toiveena > 250 000 $... Katso itse vaikka match.comista. Erinomaisesta englannista ja muusta päätellen kysymyksessä ei yleensä ollut ns. vähätyttö.
Minä mitään tiedä mutta arvelen että esim. menestyvä liikkeenharjoittajar tai vaikka juristi saattaa hyvinkin tienata mainittuja summia. Mutta kysypäs asiaa emännältäsi..
- sinulle........
valintasi johdosta! Muista kuitenkin että oli ihminen mistä tahansa kotoisin, tulee se arki vastaan.
Silloin ei aina kumppani tunnukaan niin mukavalta, mutta täähän on vaan elämää.- on kalliita
Menin itse Tokiossa naimisiin ja vieraat tosiaan tuovat rahaa häälahjaksi. Nämä eivät kuitenkaan kata mitenkään hääkustannuksia. Häät ovat japanilaisille erittäin tärkeät ja niitä varten on yleensä säästetty rahaa jo pidemmän aikaa. Monesti pienet häät eivät tule kysymykseen. No meidän häissä oli 150 vierasta, loppulasku reippaasti päälle 100.000 euroa, tästä about puolet katettiin lahjaksi saaduilla rahoilla. Tähän vielä honeymoon päälle eli kyllä maksettavaa vielä varmasti jää.
Muuten on kyllä ollut tosi hauskaa, ollaan tosin tunnettu jo yli 10 vuotta. Japanilaisissa avioliitoissa pätee ihan sama kuin kaikkialla: kaikki parit ovat yksilöitä, joillakin onnistuu ja jotkut eroaa. Tsemppiä vaan... - tutustuminen vasta alussa
on kalliita kirjoitti:
Menin itse Tokiossa naimisiin ja vieraat tosiaan tuovat rahaa häälahjaksi. Nämä eivät kuitenkaan kata mitenkään hääkustannuksia. Häät ovat japanilaisille erittäin tärkeät ja niitä varten on yleensä säästetty rahaa jo pidemmän aikaa. Monesti pienet häät eivät tule kysymykseen. No meidän häissä oli 150 vierasta, loppulasku reippaasti päälle 100.000 euroa, tästä about puolet katettiin lahjaksi saaduilla rahoilla. Tähän vielä honeymoon päälle eli kyllä maksettavaa vielä varmasti jää.
Muuten on kyllä ollut tosi hauskaa, ollaan tosin tunnettu jo yli 10 vuotta. Japanilaisissa avioliitoissa pätee ihan sama kuin kaikkialla: kaikki parit ovat yksilöitä, joillakin onnistuu ja jotkut eroaa. Tsemppiä vaan...eksoottinen hanimuuni järvenrantamökissä? Jopa sähkötkin on. Mun uskonto kieltää muun kuin maistraattivihkimisen Suomessa, hyvien ystävien seurassa ja ilman sukulaisia.
Kiesus, 50 kilon tappiolla maksaisin talolainani pois. Me emme tule toimimaan noin.
- kiinalaisille
Älä unohda japanittaresi kanssa, että Kiinan ja Japanin välit ovat yhä selvittämättä. Oma sekalaiseni ukkoni on sukuaan juuri Japani-Kiinan sodalle, näin ihan kauniisti sanottuna, suoraan sanottuna raiskauksesta syntynyt lapsenlapsi.
- tiipitipitiipet
kiinalaiset eivät oikein voi asettua uhrin asemaan ja toimia samalla kertaa itse väärin sortaen pienenpäänsä,tiibetiä.
näin esimerkiksi.
en kiellä sitä mitä japani teki kiinalaisille, mutta viatonta kansaa ei ole ja kiinakin joutuu joskus varmasti vastaamaan omista teoistaan. Yksilötasolla on aivan turha kantaa kahden sukupolven takaisten hirmutekojen taakkaa harteillaan. Kunhan nyt ei mene niitä kieltämäänkään.
Sitäpaitsi kiinalaiset ovat tappaneet omia kansalaisiaan moninverroin enemmän kuin japanilaiset ehtivät sinänsä tuomittavassa miehityksessään. Toisekseen Kiina miehittää Tiibetiä edelleen ja uhkailee Taiwania sodalla. Että ei sympatiapisteitä tällä kertaa.
- Anonyymi
Afrikkalaiset (nigerialaiset) ja japanilaiset ja muut samanlaiset (filippiiniläiset, thaimaalaiset, kiinalaiset, vietnamilaiset, mongolialaiset, siperialaiset, kazakstanilaiset jne jne) ovat ihan samaa geeneiltä ja sen näkee niiden naamoistakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426