Kenelläkään tietoa missä päin maailmaa, mieluiten Euroopassa olisi täysin suomalaisia kouluja jonne voisi hakeutua työharjoitteluun? En ole mistään saannut moista tietoa, vaikka olen hakenut.
Olisiko kenelläkään kokemusta asiasta?
Suomalaisia kouluja jne?
4
3529
Vastaukset
- """
Suomalaiset ulkomaankoulut
Oppilaitosten kotisivuhakemistossa on tällä hetkellä 8 Suomalaiset ulkomaankoulut -ryhmään kuuluvaa oppilaitosta. Oppilaitokset listattu aakkosjärjestyksessä.
Aurinkorannikon suomalainen koulu, Fuengirola, ESPANJA
Suomalainen ulkomaankoulu, peruskoulu
Kotisivu, sähköposti
Brysselin skandinaavinen koulu, Bryssel, BELGIA
Kotisivu, sähköposti
Moskovan suomalainen peruskoulu, Moskova, VENÄJÄ
Kotisivu, sähköposti
Pietarin suomalainen koulu, Pietari, VENÄJÄ
Kotisivu, sähköposti
Tallinnan suomalainen koulu, Tallinna, VIRO
Kotisivu, sähköposti
Tarton suomalainen koulu, Tarto, VIRO
Kotisivu
Thaimaan suomalainen koulu, Bangkok, THAIMAA
Kotisivu, sähköposti
Ukarumpan suomalainen koulu, Ukarumpa, PAPUA-UUSI-GUINEA
Kotisivu, sähköposti - tommerman
www.ulkosuomalainen.com
tuolta löydät joka ikisen suomalaisen koulun tästä maailmasta - Suomalainen koulu
Ainakin täällä Pietarissa toimii hyvä suomalainen koulu. Voit soittaa Suomesta p. 7-812-967-35-48. Rehtori Vesa Lehmonen.
- belgiansuomalainen
Brysselin Eurooppa-koulu 2:sessa on parempi suomalainen osasto kuintossa skadinaavisessa koulussa. Perus-ja yläkoulu suomeks ja lukio puoleksi suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374