Ahdistaako aloitteellinen nainen?

Aloitteentekijä

Löysin miehen jonka todella halusin itselleni ja tuntuikin että meillä synkkasi ihan hyvin. Mies ei kuitenkaan tehnyt aloitetta mihinkään suuntaan joten minähän sitten kysyin numeroa ja myöhemmin pyysin ulos. Ollaan muutamia päiviä vietetty yhdessä lähinnä minun aloitteellisuuteni ansiosta. Mies vaikutti olevansa kiinnostunut minusta, mutta sitten yhtäkkiä ei mitään: ei vastauksia edes tekstiviesteihin.
Ahdistaako teitä miehet aloitteellinen nainen?

23

3305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymyksenasettelusi on nyt vähän pielessä. Ei ole kyse siitä, onko nainen aloitteellinen. Kyse on siitä, kiinnostaako nainen ylipäätään. Jos kiinnostaa, niin aloitteellisuushan on hieno juttu.

En usko, että vika on aloitteellisuudessa vaan siinä, että mies on muutaman tapailukerran jälkeen tullut lopputulokseen, ettei tapailua enää kannata jatkaa.

Vai miten itse kokisit asian, jos se olisi toisin päin? Tokkopa naiset ja miehet tässä asiassa niin erilaisia ovat, vaikka pakit saaneet naiset mielellään itselleen muuta uskottelevat.

• öööööööh---

Kun ne luulee meidän naisten olevan joitain selvännäkijöitä eivätkä voi kertoa, että ei kiinnosta. Sekin tässä ihmetyttää mikä siinä voi olla niin hankalaa sanoa.

• öööööööh--- kirjoitti:

Kun ne luulee meidän naisten olevan joitain selvännäkijöitä eivätkä voi kertoa, että ei kiinnosta. Sekin tässä ihmetyttää mikä siinä voi olla niin hankalaa sanoa.

Taitaa nyt pata soimata kattilaa. Vai luuletko, etteivät naiset odota miesten olevan selvännäkijöitä? Luuletko, että naiset aina "muistavat" hienotunteisesti ilmoittaa, kun ei enää kiinnostakaan? Hoh-hoijaa...

• Mutta, mutta
        öööööööh--- kirjoitti:

Jos olet aloitteellinen niin kysy suoraan mieheltä kiinnostaako?

• naisen hoksottimia(kin)
        öööööööh--- kirjoitti:

niin korkealle, että kuvittelee naisen osaavan lukea miehen käyttäytymisestä jotakin suhteen tulevaisuudesta.

• Mutta, mutta

Ahdistaa ainoastaan silloin kun kiinnostut selvästi yksipuolista, eikä tiedä miten asiasta hienovaraisesti vihjaisi.

• on niin vaikea...

Hei!

Miksi miesten on niin vaikea suoraan sanoa, että ei kiinnosta.

Onko se naisen vedättäminen oikeasti niin hirveän kivaa? Kyllä sellainen nainen sitten aikanaan oppii itsekin vedättämään miehiä ja sitten poru syntyy.

Eli eikö olisi hyvä aikaisin ilmaista, että kiinnostusta ei ole. Sen voi oikeasti tehdä ihan niinkin, että ei vastaa niihin toisen yhteydenottoihin.

• nainennnn
        on niin vaikea... kirjoitti:

Hei!

Miksi miesten on niin vaikea suoraan sanoa, että ei kiinnosta.

Onko se naisen vedättäminen oikeasti niin hirveän kivaa? Kyllä sellainen nainen sitten aikanaan oppii itsekin vedättämään miehiä ja sitten poru syntyy.

Eli eikö olisi hyvä aikaisin ilmaista, että kiinnostusta ei ole. Sen voi oikeasti tehdä ihan niinkin, että ei vastaa niihin toisen yhteydenottoihin.

juuri tuo, että jätetään vastaamatta on niiiiiin idiootin käytöstä. minulle tulee ainakin jopa parempi olo, jos mies olikin niin v*tun nysvä ettei saanut sanoja "ei kiinnosta" suustaan. eipähän harmita ettei sellaiseen tutustunut ;) ja varsinkin, kun kysymys on joku tosi neutraali "nähdäänkö vielä?" tai "olemmeko nyt kavereita vaan?" ehkä se on niin paroille sitten hienoa ja tulee hyvä mieli oikeen!!! kiitos.

• tuplavarmistaja
        nainennnn kirjoitti:

juuri tuo, että jätetään vastaamatta on niiiiiin idiootin käytöstä. minulle tulee ainakin jopa parempi olo, jos mies olikin niin v*tun nysvä ettei saanut sanoja "ei kiinnosta" suustaan. eipähän harmita ettei sellaiseen tutustunut ;) ja varsinkin, kun kysymys on joku tosi neutraali "nähdäänkö vielä?" tai "olemmeko nyt kavereita vaan?" ehkä se on niin paroille sitten hienoa ja tulee hyvä mieli oikeen!!! kiitos.

NIIN SIIS ONHAN SE NAINEN NYT SITTEN TEHNYT SEN KIINNOSTUKSENSA SELVÄKSI, ETTÄ ON JOTAKIN MIHIN SANOA "EI KIINNOSTA"? KOSKA PAHA SANOA JOKAISELLE NAISELLE JOKA SATTUU KIINNOSTUSTA JOSKUS OSOITTAMAAN.

• Ja jos...

...tapaus ei kiinnosta, niin se ei tunnu yhtään miltään. Tuntuu samalta kuin huoneilman hengittäminen.

• mies on

lähinnä vaivaantunut siitä, ettei nainen tajua olevansa idiootti. Naisen on syytä varoa, ettei miestä ala oikeasti v*tuttamaan.

• orang_utan

Voihan se olla että alkaisikin ahdistaa jos tuntuisi että toinen tunkeutuu minun henkilökohtaiselle alueelleni. Mutta aika mielenkiintoista kun yleensä aivan täysin vastaavia tilityksiä, melkein sanasta sanaan, saa kuulla miehiltä...

• sgsrggh

.. naisen olevan aloitteellinen ja sopivasti suorasukainen. Naisen täytyy saada minut tuntemaan itseni halutuksi ja seksikkääksi ja siihen ei passiiviset ja liian kiltit naiset kykene.

• jenna.

Taidat olla kaappihomo.

• kaappihomo
        jenna. kirjoitti:

Taidat olla kaappihomo.

Sinäkin olet kaunis ja haluttava, usko pois :)

• Heh! :D
        jenna. kirjoitti:

Taidat olla kaappihomo.

Kirpaiseeko liikaa oma passiivisuus? Se nyt vaan on niin, että passiivinen nainen ei kykene tyydyttämään mua sängyssä. Passiivinen nainen on tylsintä ja mielenkiinnottominta mitä tiedän. Säälittävä vastaus sulta joka tapauksessa. :D

• Heh :)
        jenna. kirjoitti:

Taidat olla kaappihomo.

tuosta passiivisuudesta, etten ymmärrä mitä hienoa on tuollaisten naisten monotonisessa seksielämässä, eli naiset on siellä sängyssäkin vaan "minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä" ...

• Mies 44v

miehen, jonka todella halusit itsellesi. Tuo kuulostaa roikkumiselta !
      Eipä aloitteellinen nainen ahdista, mutta vaikuttaa hyvinkin yksipuoliselta tuo kiinnostus. Ja tuo sinun kirjoitus herättää todella epäilyksen että mies ei taida olla yhtä kiinnostus sinusta kuin sinä hänestä. Toista ei voi noin vaan valita, muista se. Toisen täytyy valloittaa. Ja useimmille miehille nainen onnistuu valloittamaan ihan olemalla oma itsensä, mies huomaa kyllä sen, joka kiinnostaa.

Joskus on aika luovuttaa...muista myös se tosiasia, tai tulet hyvin onnettomaksi ja seuraavaksi haukut miestä täällä...ja muitakin miehiä.

• no way

Nää tapaukset vaikuttaa liikaa yh:lta tai sellaiseksi haluavalta..

• LiimanHaistaja

Aloitteellisuus on ihan jees kiinnostavalta mimmiltä mutta valitettavasti sitä löytyy useimmin joko vittumaisilta ämmiltä taikka sotanorsun näkösiltä oksetuskoneilta...

• göhmi

Ei ahdista, paitsi jos tosiaan otetaan sitä yhteyttä koko ajan. Maalaisjärjen käyttäö on sallittua.

• Mies___

Ei haittaa, saapahan pillua, eikä tarvitse vongata.

• Anonyymi

Eihän kaikki miehet ole samanlaisia. Mä luulen, että jokaisen pitäisi olla vain omanlaisensa. Jos on aloitteellinen, niin on. Lopulta löytää miehen, joka arvostaa juuri sitä ominaisuutta naisessa. Jos tykkää aloitteellisesta miehestä, niin kyllä sellainenkin löytyy.

Tapailin yhtä hyvin vahvasti "haluan olla aloitteellinen" miestä. Mä luulen, että jos häntä olisi lähestynyt aloitteellinen nainen, niin hän olisi järkyttynyt. Hänelle se metsästys oli se juttu. Mä itse olen mukautuvainen, joten annoin hänen metsästää. Se kiihkon määrä sitten, kun sai saaliinsa kiinni, oli kyllä jotenkin suloista. Tunsi olonsa oikein tosimieheksi ja kyllä siinä sitten testoa oli, mikä taas sai minut tuntemaan oloni kuningattareksi.

Mä itse olen kyllä jotenkin perinteinen nainen, eli tykkään miehen aloitteellisuudesta. Voin rohkaista, mutta jos mies ei ole yhtään aloitteellinen, niin kyllä mun kiinnostus lopahtaa, koska kiinnostun vain miehistä, jotka on kiinnostuneita minusta, eli joku selvä signaali kiinnostuksesta pitää kyllä olla, että annan yhtään mitään merkkiä.

Olen kyllä joskus mennyt suoraan puhumaan miehelle, eikä kukaan ole koskaan mitään pakkeja antanut, mutta tarvii siinä nyt edes katsekontakti olla. Jos mies on enemmän kiinnostunut, vaikka kännykästä, niin poistun kohteliaasti paikalta. Yleensä voin mennä jutulle ja näyttää, että tässä olen.... kyllä mies siinä kohtaa yleensä alkaa jo toimimaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe