lemmikkieläinhoitola kanervanmetsä??

Hauveliiiii

Voisiko joku kertoa onko kokemusta lemmikkieläinhoitola kanervanmetsästä? Millainen paikka on jne.? Olen menossa katsomaan paikan ennen kuin varaan paikan koiralleni, mutta haluaisin tietää millaisia kokemuksia,onko paikka luotettava ja siisti? Puhelimessa henkilö jolle soitin kuulosti aika töykeältä, joten aloin ajattelemaan onko paikka hyvä ja uskallanko koirani heille antaa hoitoon..

21

8894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan vain hyvää ajatellen

soitteleppa sinne kieppiin.. se on sielä pöykkölän lähellä, sielä tosi kiva se niina rissanen ja muutenki hyvä paikka. jos omani joudun joskus laittamaan hoitoon niin ehdottomasti sinne vien. googleta kieppi niin löytyy sivutkin.

• koira hoidossa

ja en kyllä sinne enää vie! tilat oli hirveät, pimeät betoniloukot. koira oli paniikissa monta tuntia hakemisen jälkeen. pe-illalla vein ja su-aamuna hain.

• vielä lisää

kun vein koiran sinne, niin sillä muijalla ei kiinnostanu pätkääkään se koira vaan sillä oli kiire kuskaamaan poikiaan. kehottasin kyllä minäki kääntymään tuon kiepin puoleen.

• hauveliiiii
        vielä lisää kirjoitti:

kun vein koiran sinne, niin sillä muijalla ei kiinnostanu pätkääkään se koira vaan sillä oli kiire kuskaamaan poikiaan. kehottasin kyllä minäki kääntymään tuon kiepin puoleen.

Kiitos vastanneille, juuri sellaisen käsityksen sainkin että ei oikeen kiinnosta, sen olen poistanut vaihtoehdoista pois. Soitin ensimmäisenä kieppiin, koska olen kuullut että siellä homma osataan ja täällä kaikki kehuu sitä ja siellä kuulostaa olevan hyvät oltavat eläimille, mutta siellä oli täyttä juuri sinä viikonloppuna kun olisin tarvinut :(
        Sitten löysin Louesta hurttahotellin Internetistä ja varasin paikan sieltä, joskin sinne on matkaa 60km. Toisaalta se onkin matkan varrella minne ollaan menossa että matka ei haittaa.
        Jos siitä kokemuksia niin kaivataan. Ainakin itse sain positiivisen mielikuvan paikasta ja henkilökunnasta puhelimen välityksellä. Kerta on ensimmäinen kun koiran hoitoon vien.

• *mjau*
        hauveliiiii kirjoitti:

Kiitos vastanneille, juuri sellaisen käsityksen sainkin että ei oikeen kiinnosta, sen olen poistanut vaihtoehdoista pois. Soitin ensimmäisenä kieppiin, koska olen kuullut että siellä homma osataan ja täällä kaikki kehuu sitä ja siellä kuulostaa olevan hyvät oltavat eläimille, mutta siellä oli täyttä juuri sinä viikonloppuna kun olisin tarvinut :(
        Sitten löysin Louesta hurttahotellin Internetistä ja varasin paikan sieltä, joskin sinne on matkaa 60km. Toisaalta se onkin matkan varrella minne ollaan menossa että matka ei haittaa.
        Jos siitä kokemuksia niin kaivataan. Ainakin itse sain positiivisen mielikuvan paikasta ja henkilökunnasta puhelimen välityksellä. Kerta on ensimmäinen kun koiran hoitoon vien.

...olen käynyt tutustumassa ja oli ihan viihtyisän oloinen paikka ja mukavia ihmisiä.

• On mullakin kaksi

Ei lähe reisuille.
      Hoida ite kun olet hommannut.

• kaikki kotona?

sitäpä joskus joutuu pakosti käymään kun voipi olla vaikka perhetapahtumia........

• Luulempa..

Otetaanko koiria yleensä häihin tai hautajaisiin mukaan??Hei haloo!!

• ne kaks koiraa
        Luulempa.. kirjoitti:

Otetaanko koiria yleensä häihin tai hautajaisiin mukaan??Hei haloo!!

No vie hoitoon, tämähän se luotettava foorumi onkin kysellä, käy kattomassa, jos et saa tulla tai jos tulee pahoja viboja, niin ei varmaan kannata koiraansakaan sinne viedä. Tuosta kun jaksaa kahlata viestit vuoteen nolla saakka niin löytyy kaikista hoitoloista vaikka minkälaista tarinaa ja tapausta.

Sori yksioikoinen ja tylysti kirjoittamani 1. vastaukseni.

• Kieppi parempi!

Minulla on ollut eläin hoidossa Kanervametsässä sekä eläinhoitola Kiepissä( Pöykkölässä ). Kieppi on paljon parempi. Kanervametsään en veisi enää kuin pakon edessä.

• sally.spectra

sellaista pakkoa tulekaan, että veisin sinne Kanervametsään enää. Yhden vkonlopun koira ollut siellä ja se oli enemmän kuin tarpeeksi.

• Anonyymi
        sally.spectra kirjoitti:

sellaista pakkoa tulekaan, että veisin sinne Kanervametsään enää. Yhden vkonlopun koira ollut siellä ja se oli enemmän kuin tarpeeksi.

Sama kokemus. Veimme kissat hoitoon. Pääsivät pimeään loukkoon häkkiin johon päivän valoa ei ollenkaan. Ei ikinä enään.

• rem

juu siellä mua on hoidettu monta kertaa ja hyvin kun isäntä on ollut ....milloin missäkin ,tosi hyvä paikka

• rem

juu teidän puudelin omistajien koirat on lälläreitä siis se parin neliön häkki oli kuin hotelli siihen nähden kun viettää päivät 30 asteen pakkasella häkissä ja kopissa minä sen kyllä kestän kun isäntä tulee hakeen töiden jälkeen sisälle ja antaa hyvää ruokaa ja saan löhötä tyytyväisenä seuraavaan aamuun, olen viettänyt kolme vuorokautta äkäskerolla isukin kans 15 asteen pakkasessa syötiin mitä syötiin ja hauskaa oli,mutta kaikki hauska loppuu aikanaan
      remu

• Ei enää Kieppiä

Itselläni oli kissa hoidossa kesän ruuhka-aikaan Kiepissä ja en tule viemään toista kertaa. Koirilla oli ihan passelit tilat mutta kissoilla hyvin pienet komeron tyyliset. Kissani ei päässyt ulkoilemaan vaikka olimme sopineet että on tottunut käymään päivittäin, koirilla tietty eri asia kun ulkoilevat muutenkin. Kissani oli sähissyt kopissaan lomalla ollessani ja kotona kissa oksenteli, ripuloi, huusi ja kaipasi syliä (normaalisti karttaa sitä). Suosittelen siis käymään tutustumassa ennenkuin eläintä sinne vie, omistaja on mukava mutta hoito ei omalle kissalleni sopinut. Kissat tarvisivat mielestäni enemmän tilaa ja seuraa, parhaimmillaan saman perheen kissoja oli kopissa kaksi ja huutomekkala oli aikamoista kun siellä kävi.

• Haukkuhaavanteki

Mulla on koirat olleet molemmissa eivätkä ole valittaneet.

• juupsistajoo

Itse olen pari kertaa käyttänyt koiran trimmattavana siellä. Viime kerralla nainen päivitteli hoidossa ollutta koiraa, että "ompa rasittava, toista kertaa nyt hoidossa täällä ja NIIN rasittava".. kertoi myös, että hän ei voisi kuvitellakaan omaa koiraa, kun mitta tulee täyteen hoidettavista. Taisi olla viimeinen kerta kun siellä asioin, jos asenne on tuo =/

• Kokemusta on

Olen joskus taannoin jo 10-15 vuotta sitten käyttänyt koiria hoidossa Kanervametsässä. En ollut siihen tyytyväinen ja lopetinkin sen. Koirat olivat joutuneet tekemään tarpeensa sisälle ja lisäksi toisen koirani pannan metallilevy oli vääntynyt jostakin kumman syystä, mikä ei koskaan selvinnyt.

Kiepissä olen käyttänyt, en ole siihenkään täysin tyytyväinen. Mielestän siellä käytettiinn koiria aiemmin pienellä lenkillä, mutta taitaa olla nykyisin niin, että koiria käytetään pissalla vain tarhassa. Se ei ole hyvä vaihtoehto, koska arvaan kyllä että kaikki eivät suostu tarhaan tekemään eikä aikaa yhden koiran pitoon tarhassa ole riittävästi. Olen myös sitä mieltä, että aina esim. luvatut asiat eivät pidä paikkaansa. Esimerkkinä vain, että vaikka olisin varannut paikan hyvissä ajoin niin voi olla, että silti koira joutuu jollekin tilapäispaikalle. Joskus paikkaa ei ole ollutkaan ja koira on laitettukin ulkotarhaan esim. päivähoidon ajaksi vaikka on ollut melko kova pakkanen.

Kieppi olisi hyvä paikka, mikäli koiria ulkoilutettaisiin riittävästi eikä paikkaa buukattaisi liian täyteen. Jokaisessa häkissä pitäisi olla myös lattiasta irti oleva sänky. Voin vain kuvitella kuinka vetoisa betonilattia on talvella.

• Kyllästynyttt

Minä kun vein sinne mopsini muutama vuosi sitten hoitoon. nainen sanoi että ei ikinä haluaisi koiraa itselleen ja että hänen ei enää tarvitse ottaa kaikkia koiria vastaan jos ei lystää. Koirani oli joutunut muutaman kerran pissata lattialle

• Anonyymi

Eikös eläinsuojelu ja valvonta pelaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe