Ihmemiesten etsijät

Huijattu mies

Pitihän sekin sitten kokea että törmäsin huijarinaiseen netissä. On se kumma ettei uskalleta suoraan sanoa jos ei kiinnosta, ollaan vaan hiljaa ja valehdellaan. Kuitenkin ilmoituksessa kerrotaan ettei pidä valehtelemista tai pettämisestä. Näköjään se valehtelu onnistuu kuitenkin, taitaa jopa pitää siitä! Sopii etsiä sitä uutta supliikkimiestä pettäjäukkoa jos kerran semmoista välttämättä haluaa kun ei kerran rehelliset ja mukavat kelpaa! Tuli taas niin paha mieli että toivottavasti unohdan koko jutun pian!

33

3883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanottaja

Sellaista se on. Tosiaan olisivat sitten vaikka hiljaa mutta kun niiden pitää vielä valehdellakin siihen päälle. Ehkäpä se oli narsisti?

• Huijattu mies

Jaa-a, sen kun tietäisi. Itse kyllä kertoisin jos tuntuu siltä ettei kiinnosta, salailu ja valehtelu on kaikkein pahinta. En elä missään haavemaailmassa, jokaisessa ihmisessä on hyviä ja huonoja puolia, mutta eihän toista voi oppia tuntemaan jos samanaikaisesti on kymmenen muuta heppua kierrossa. En todellakaan halua olla vain "varalla" johon turvaudutaan sitten kun huomataan etteivät muut jutut toimi. Tunnen ja tiedän kuitenkin useita ihmisiä (nuoria ja vanhoja) jotka ovat tavanneet tätä kautta, mutta itku kyllä meinaa välillä tulla tämmöisten juttujen takia vaikka muuten onkin kova ulkokuori. :(

• _nainen_
        Huijattu mies kirjoitti:

Jaa-a, sen kun tietäisi. Itse kyllä kertoisin jos tuntuu siltä ettei kiinnosta, salailu ja valehtelu on kaikkein pahinta. En elä missään haavemaailmassa, jokaisessa ihmisessä on hyviä ja huonoja puolia, mutta eihän toista voi oppia tuntemaan jos samanaikaisesti on kymmenen muuta heppua kierrossa. En todellakaan halua olla vain "varalla" johon turvaudutaan sitten kun huomataan etteivät muut jutut toimi. Tunnen ja tiedän kuitenkin useita ihmisiä (nuoria ja vanhoja) jotka ovat tavanneet tätä kautta, mutta itku kyllä meinaa välillä tulla tämmöisten juttujen takia vaikka muuten onkin kova ulkokuori. :(

No millä tavalla se nainen sit huijas sua? Sanoiko olevansa kiinnostunut? Pakkien antaminen on kyllä pirun hankalaa. Vaikka aina sanotaan, et pitäis olla rehellinen ja sanoa suoraan, niin sit jos sanot, toinen vetää kuitenkin herneet nenäänsä. Sit jos ei sano mitään vaan lopettaa vain viestittelyn, niin sekään ei ole hyvä. Ainoa hyväksyttävä toimintatapa on siis olla antamatta pakkeja!

• paras......
        _nainen_ kirjoitti:

No millä tavalla se nainen sit huijas sua? Sanoiko olevansa kiinnostunut? Pakkien antaminen on kyllä pirun hankalaa. Vaikka aina sanotaan, et pitäis olla rehellinen ja sanoa suoraan, niin sit jos sanot, toinen vetää kuitenkin herneet nenäänsä. Sit jos ei sano mitään vaan lopettaa vain viestittelyn, niin sekään ei ole hyvä. Ainoa hyväksyttävä toimintatapa on siis olla antamatta pakkeja!

Itse ainakin miehenä arvostan, jos nainen suoraan ilmoittaa, ettei kiinnosta. Jos toinen yhtäkkiä lopettaa yhteydenpidon, tuntuu jokseenkin loukkaavalta.

• Huijattu mies
        _nainen_ kirjoitti:

Jos ei ole kiinnostunut ei pidä teeskennellä sitä ja keksiä tekosyitä. Ehkei yhtään pitäisi seurustella jos ei edes uskalla asioista puhua, oli pakkien antaminen sitten miten hankalaa tahansa. Parempi sanoa suoraan kuin leikkiä toisten kanssa, sitten tietää ainakin miten jatkossa toimii eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa.

• Emmanuele
        Huijattu mies kirjoitti:

Jos ei ole kiinnostunut ei pidä teeskennellä sitä ja keksiä tekosyitä. Ehkei yhtään pitäisi seurustella jos ei edes uskalla asioista puhua, oli pakkien antaminen sitten miten hankalaa tahansa. Parempi sanoa suoraan kuin leikkiä toisten kanssa, sitten tietää ainakin miten jatkossa toimii eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa.

sä olit sille vakipano. Monet naiset olettaa että miehet haluaa olla vain sellasia ja kohtelevat sitten miehiä sen mukaisesti.

• naisen kaa
        Emmanuele kirjoitti:

sä olit sille vakipano. Monet naiset olettaa että miehet haluaa olla vain sellasia ja kohtelevat sitten miehiä sen mukaisesti.

Erään naisen kanssa. Oli jo tehty treffitkin, kun
        ilmeisesti mänkin toisen kaa, vähä loukkaavast
        vielä ilmoittikin asian, mut jälkeenpäin ymmärsin
        et oli yksi pieni ratas isossa mies ruletissa mitä
        hän pyöritti. Et sillei jäi tosi paskanmaku hommasta.

• Suksikaa
        Emmanuele kirjoitti:

Vaihtakaa jo ihmeessä ulkomaalaiseen naiseen tai
        yrittäkää edes. Suomalainen fiksu kundi kelpa sekä
        länsi että itärajan toisellakin puolella.
        Turha loukata itseään tollasten naikkosten vuoksi.
        Cheers,

• _nainen_
        Huijattu mies kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni. Millä tavalla nainen valehteli sulle? Jospa ei valehdellutkaan, mutta itse vain käsitit väärin. Niin käy helposti silloin, jos on itse tosi kiinnostunut. Tapasitteko edes, vai olitteko vasta viestittelyasteella?

• perusteluina
        Emmanuele kirjoitti:

Hienoa logiikkaa. Monet miehet olettavat, että naiset haluavat nyrkkiä ja kohtelevat sitten naisia sen mukaisesti. Monet ihmiset olettavat, että toiset haluavat antaa rahansa heille ja sen vuoksi ottavat rahat oletuksensa mukaisesti. Jos alkaa olettamaan asioita, voi perustella minkä tahansa asian.

Jos olettaa, että heinäkuussa voi kävellä järven jäällä, kannattaa varalta olettaa olevansa Jeesus.

• mitämitämitä
        _nainen_ kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni. Millä tavalla nainen valehteli sulle? Jospa ei valehdellutkaan, mutta itse vain käsitit väärin. Niin käy helposti silloin, jos on itse tosi kiinnostunut. Tapasitteko edes, vai olitteko vasta viestittelyasteella?

Nainen ei vastannut suoraan kysymykseen totuudenmukaisesti. Päinvastoin valehteli silmät päästään.

Mies: "Onko sinulla muita miehiä tällä hetkellä?"
        Nainen: "Ei hani, olet ainoa ;)"
        M: "Tiedät tunteeni sinua kohtaan..."
        N: "Kyllä. Katellaan, ehkä tästä jotain kehittyy ;)"
        M: "Toivon niin. Koska voisimme tavata?"
        N: "Katellaan. Mikäs kiire tässä on? Ei minulla ole ketään ;)"

Jnejne... Kärjistetysti, mutta kuitenkin. Olisiko ollut liikaa vaadittu naiselta sanoa suoraan mikä on homman nimi, eikä alkaa vedättämään?

• toteudu
        paras...... kirjoitti:

Itse ainakin miehenä arvostan, jos nainen suoraan ilmoittaa, ettei kiinnosta. Jos toinen yhtäkkiä lopettaa yhteydenpidon, tuntuu jokseenkin loukkaavalta.

Ihan samaa arvostaisin naisena, mutta useampien kokemusten jälkeen olen havainnut, että tyypillinen miesten toimintatapa on vaan "kadota". Ei vastata viestieihin, ei puheluihin jne., vaikka vasta äsken kaikki vaikutti lupaavalta. On tullut monta kertaa mietittyä, että mitä tein väärin, mitä sanoin väärin jne. Kai se on sitten helpompaa vastuuttomasti jättää toinen ihmettelemään, kun sanoa suoraan. Mielestäni toinen osapuoli, olipa se mies tai nainen, on kyllä selityksen velkaa, jos aikoo "kadota".

• ..vain onko..
        toteudu kirjoitti:

Ihan samaa arvostaisin naisena, mutta useampien kokemusten jälkeen olen havainnut, että tyypillinen miesten toimintatapa on vaan "kadota". Ei vastata viestieihin, ei puheluihin jne., vaikka vasta äsken kaikki vaikutti lupaavalta. On tullut monta kertaa mietittyä, että mitä tein väärin, mitä sanoin väärin jne. Kai se on sitten helpompaa vastuuttomasti jättää toinen ihmettelemään, kun sanoa suoraan. Mielestäni toinen osapuoli, olipa se mies tai nainen, on kyllä selityksen velkaa, jos aikoo "kadota".

Tämä ketju oikeastaan teki nyt sen päätöksen itselleni, että niille jotka ovat "kadonneet". Niin laitanpa omasta puolestani kiitos ja kuulemiin. Kun ei kuulu eikä näy niin voihan sen sitten itsekin hoitaa..
        ..Viikon odotusaika omasta viestistäni, ja kun sen näkee koska tämä vastapuoli käynyt treffipalvelussa vai ei..

Perhana, kiitos!
        Näin minä sen jatkossa teen, lopetus tulee sitten ainakin joltakin osapuolelta.. :-)

Terveisiä vaan entisille tutuille.. :-D

• niistä asioista
        ..vain onko.. kirjoitti:

Tämä ketju oikeastaan teki nyt sen päätöksen itselleni, että niille jotka ovat "kadonneet". Niin laitanpa omasta puolestani kiitos ja kuulemiin. Kun ei kuulu eikä näy niin voihan sen sitten itsekin hoitaa..
        ..Viikon odotusaika omasta viestistäni, ja kun sen näkee koska tämä vastapuoli käynyt treffipalvelussa vai ei..

Perhana, kiitos!
        Näin minä sen jatkossa teen, lopetus tulee sitten ainakin joltakin osapuolelta.. :-)

Puhukaa älkääkä arvuutelko...

• kuin tehty
        niistä asioista kirjoitti:

Puhukaa älkääkä arvuutelko...

Juurihan oli puhetta siitä, että toinen vaan "katoaa", eikä enää vastaile viesteihin tai puheluihin. Eli oletatko, että keskustelu käydään monologina?:)

• ..vain onko.. kirjoitti:

Perhana, kiitos!

Viikko toki on pitkä aika ja siinä varmaan on käynyt juuri niin, että nainen ei ole enää kiinnostunut. On kuitenkin muutamia seikkoja, jotka on otettava huomioon kun odottaa viestiinsä vastausta; Suomi24 pätkii harva se päivä. Vaikka on päässyt kirjautumaan sisään, ei välttämättä pääse vastaamaan.. kone sanoo, että "palvelu ruuhkautunut" ja hävittää viestit taivaan tuuliin. Voi tulla myös omia esteitä; moni käyttää palvelua työpaikalla ja vaikka kirjautuu sisään, voi tulla työtehtäviä ennen kuin pääsee vastaamaan. Kotona voi tietenkin myös tulla esteitä kirjauduttuaan. Itsellä kävi vastaavasti töissä yksi ilta.. mies, jolle piti vastata veti herneen nenään 2 tunnin päästä siitä kun olin kirjautunut sisään, lähetti törkeän haukkumakirjeen ja esti pääsyni vastaamaan hänelle enää. Tässä tapauksessa oli toki hyvä, että näki miehen todellisen luonteen ennen kuin edes tapasi häntä.

Aikanaan kun laitoin ilmoituksen tänne ilman kiloja ja ruumiinrakenteeseen "normaali" (olin silloin kevyempi), vastauksia tuli niin paljon, etten olisi ikinä kerennyt vastaamaan kaikille kiltisti ja kohteliaasti "kiitos ei". Ensin yritin, mutta sitten alkoi tulla niitä "miksi ei" viestejä postilaatikko täyteen.

Nämä esimerkit nyt ei välttämättä siis päde tässä tapauksessa kun aikaa on kulunut jo se viikko. Oli vaan sellainen olo, että piti nämäkin seikat tuoda esille.

• mitämitämitä kirjoitti:

Nainen ei vastannut suoraan kysymykseen totuudenmukaisesti. Päinvastoin valehteli silmät päästään.

Mies: "Onko sinulla muita miehiä tällä hetkellä?"
        Nainen: "Ei hani, olet ainoa ;)"
        M: "Tiedät tunteeni sinua kohtaan..."
        N: "Kyllä. Katellaan, ehkä tästä jotain kehittyy ;)"
        M: "Toivon niin. Koska voisimme tavata?"
        N: "Katellaan. Mikäs kiire tässä on? Ei minulla ole ketään ;)"

Jnejne... Kärjistetysti, mutta kuitenkin. Olisiko ollut liikaa vaadittu naiselta sanoa suoraan mikä on homman nimi, eikä alkaa vedättämään?

No tuo "katellaan" on ihan sama asia kuin satunnaisen yhden illan jutun jälkeen kun sanotaan "soitellaan" eikä edes numeroita vaihdeta. Sama pätee sanaan "nähdään". Ympäripyöreyksiä, joilla oletetaan toisen osapuolen tajuavan, että tämä oli jotakuinkin tässä.

• epämääräisyyksien perään...
        UmaT kirjoitti:

No tuo "katellaan" on ihan sama asia kuin satunnaisen yhden illan jutun jälkeen kun sanotaan "soitellaan" eikä edes numeroita vaihdeta. Sama pätee sanaan "nähdään". Ympäripyöreyksiä, joilla oletetaan toisen osapuolen tajuavan, että tämä oli jotakuinkin tässä.

Vaan, kuinka toimii mies tai nainen joka on kiinnostunut katselemaan, soittelemaan tai näkemään. Miten se ilmaistaan niin, että jotain on oikeasti odotettavissa?

• .......
        kuin tehty kirjoitti:

Juurihan oli puhetta siitä, että toinen vaan "katoaa", eikä enää vastaile viesteihin tai puheluihin. Eli oletatko, että keskustelu käydään monologina?:)

...

• ..vai onko..
        kuin tehty kirjoitti:

..ajattelin kommenttini sellaisena, että tuli lopetus kummalla puolelta tahansa (monologi tai ei) niin finaali on tullut.
        Ehkä olen yksinkertainen, mutta tuo lopetus-viesti selkeyttäisi itselle tilanteen ja tekisi toiselle selväksi myös, kun kerran ei osaa sitä sanoa/kirjoittaa..

Minä lopetan nyt, kiitos viestittelystä!
        :-) Hymyillään kun tavataan!! :-)

• epämääräisyyksien perään... kirjoitti:

Vaan, kuinka toimii mies tai nainen joka on kiinnostunut katselemaan, soittelemaan tai näkemään. Miten se ilmaistaan niin, että jotain on oikeasti odotettavissa?

No ensinnäkin, ei sanota "soitellaan" vaan "voisko sulta saada puhelinnumeron ja saako sulle soittaa" tms. Ja sitten se soittaa myös! Se ei myöskään sano "nähdään" vaan "koska nähtäis" tai "voitaisko nähdä ens viikonloppuna uusiks" tms. Toi "katsellaan " nyt on tosi ympäripyöreä ja tarkoittaa jotakuinkin "oot varalla, otan yhteyttä jos vielä tarviin sua".

Eli yhteenvetona: yksityiskohtaisempia ja tarkempia tietoja annetaan siinä kohtaa kun oikeesti halutaan jatkoa suhteelle; numero, ajankohtia yms.

Tämä on siis vain oma (ja tyttöjen kanssa todettu) kokemus miesten käytöksestä ja olettaisin, että toimii molemmin päin. Itse en moista epämääräisyyttä harrasta.. itsellä on tapana sanoa asiat suoraan.

• ..vain onko.. kirjoitti:

Perhana, kiitos!

Mulle on menneen vuoden aikana käynyt monasti niin, että miehet lupaa soittaa, viestitellä tms. ja sitten täydellinen hiljaisuus.

Monta kertaa tämä on käynyt sen jälkeen kun on tavattu. Minusta olisi reilumpaa laittaa viesti, että en olekaan kiinnostunut, en lähdekään tähän leikkiin...

Olen itse laittanut viestin, että koska sinusta ei kuulu mitään, niin käsitän sen niin, ettei sinua kiinnostakaan. Olen poistanut nimesi, puhelinnumerosi ja tee sinä samoin. Jotakin tämän tapaista tapauskohtaisesti.

Onhan se selvää, etteivät kaikki miellytä kaikkia. Eivät he kaikki minuakaan.

• Pakit pitää antaa perkele
        _nainen_ kirjoitti:

"Vaikka aina sanotaan, et pitäis olla rehellinen ja sanoa suoraan, niin sit jos sanot, toinen vetää kuitenkin herneet nenäänsä. Sit jos ei sano mitään vaan lopettaa vain viestittelyn, niin sekään ei ole hyvä."

Luulenpa, että suurin osa kaikista ihmisistä osaa ottaa pakit niinkuin ne pitää ottaa. Jos joku tyyppi suuttuu pakeista niin se kyllä suuttuu tuplaten siitä että kylmästi katkaistaan yhteydenpito.

Itse soitin juuri aamulla eräälle treffaamalleni naiselle että seuraavat treffit on peruttu, löysin todellisesta elämästä itselleni heilan. Siis soitin, en pistänyt tekstaria. Nainen sanoi vain että hyvä sulle, onnea vaan. Juteltiin siinä sitten vielä tovi meidän treffeistämme. Oli hyvillään että ilmoitin asiasta enkä pitkittänyt.

• pointteja siellä takana
        UmaT kirjoitti:

No ensinnäkin, ei sanota "soitellaan" vaan "voisko sulta saada puhelinnumeron ja saako sulle soittaa" tms. Ja sitten se soittaa myös! Se ei myöskään sano "nähdään" vaan "koska nähtäis" tai "voitaisko nähdä ens viikonloppuna uusiks" tms. Toi "katsellaan " nyt on tosi ympäripyöreä ja tarkoittaa jotakuinkin "oot varalla, otan yhteyttä jos vielä tarviin sua".

Eli yhteenvetona: yksityiskohtaisempia ja tarkempia tietoja annetaan siinä kohtaa kun oikeesti halutaan jatkoa suhteelle; numero, ajankohtia yms.

Tämä on siis vain oma (ja tyttöjen kanssa todettu) kokemus miesten käytöksestä ja olettaisin, että toimii molemmin päin. Itse en moista epämääräisyyttä harrasta.. itsellä on tapana sanoa asiat suoraan.

"No ensinnäkin, ei sanota "soitellaan" vaan "voisko sulta saada puhelinnumeron ja saako sulle soittaa" tms. Ja sitten se soittaa myös! Se ei myöskään sano "nähdään" vaan "koska nähtäis" tai "voitaisko nähdä ens viikonloppuna uusiks" tms. Toi "katsellaan " nyt on tosi ympäripyöreä ja tarkoittaa jotakuinkin "oot varalla, otan yhteyttä jos vielä tarviin sua"."

Asiaa. Jos tapaan tytön baarissa, mutta sitten erotaan teillemme ja vaihdetaan puhelinnumerot, niin sanon että soitan huomenna. Sanon sen siksi että ensinnäkin tahdon viestiä että oikeasti kiinnostaa ja toiseksi en jaksa pelleillä "monentenako päivänä soittaa"-peleillä.

Sovittujen treffien lopuksi, jos nainen vielä kiinnostaa, kysyn suoraan että haluatko vielä tavata. Jos ei kiinnosta, luonnollisesti en kysy mitään.

Nuo aiesopimukset eli "nähdään ensi viikolla" tai "soitan ensi viikolla" ovat nekin kyllä melkein yhtä tyhjän kanssa kuin fraasi palataan/katsellaan/soitellaan. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että mitään ei ole sovittu ennenkuin treffeistä on sovittu vähintään päivän tarkkuudella.

Lisäksi siedän yksien treffien siirtämisen/perumisen, mutta toisten peruminen tarkoittaa kyllä kaikkia verkkoja vesiin ja kirvoittaa vähintään kitkerän huomautuksen siitä, että on paljon helpompi sanoa suoraan kuin sopia treffejä ja perua niitä.

• hienosti
        Pakit pitää antaa perkele kirjoitti:

"Vaikka aina sanotaan, et pitäis olla rehellinen ja sanoa suoraan, niin sit jos sanot, toinen vetää kuitenkin herneet nenäänsä. Sit jos ei sano mitään vaan lopettaa vain viestittelyn, niin sekään ei ole hyvä."

Luulenpa, että suurin osa kaikista ihmisistä osaa ottaa pakit niinkuin ne pitää ottaa. Jos joku tyyppi suuttuu pakeista niin se kyllä suuttuu tuplaten siitä että kylmästi katkaistaan yhteydenpito.

Itse soitin juuri aamulla eräälle treffaamalleni naiselle että seuraavat treffit on peruttu, löysin todellisesta elämästä itselleni heilan. Siis soitin, en pistänyt tekstaria. Nainen sanoi vain että hyvä sulle, onnea vaan. Juteltiin siinä sitten vielä tovi meidän treffeistämme. Oli hyvillään että ilmoitin asiasta enkä pitkittänyt.

Hoidettu juttu!

• saman useasti kokenut mies

Ikävä kyllä noin ne naiset tekee myös reaalielämässä eipä ruoho oo sen vihreämpää täällä netissäkään. Naiset on naisia ja miehet on miehiä.

• vedättäminen...

verissä eikä edes koe tekevänsä mitään sikamaista

• sitten
        vedättäminen... kirjoitti:

verissä eikä edes koe tekevänsä mitään sikamaista

Miehillä?

• kuriin

Ei nettideittailua kannata alkuun liian vakavasti ottaa. Kun on livenä tapailtu jonkin aikaa säännöllisesti, niin sitten voi harkita vakevampaa jatkoa. Näin välttyy turhilta murheilta. T: tyytyväinen sinkkumies 28v

• kuriin?
        kuriin kirjoitti:

Ei nettideittailua kannata alkuun liian vakavasti ottaa. Kun on livenä tapailtu jonkin aikaa säännöllisesti, niin sitten voi harkita vakevampaa jatkoa. Näin välttyy turhilta murheilta. T: tyytyväinen sinkkumies 28v

Kuules, ei tunteilleen oikein mitään mahda. Jos ihastuu niin on aika vaikea saada niitä tunteita muutettua, paitsi ehkä lääkityksen tai lobotomian voimin.

• ei onnistu
        kuriin kirjoitti:

Kyllä minua ainakin nyppii, jos olen nähnyt jonkun kivan tyypin muutaman kerran, ja heti treffien jälkeen palaa vihreä valo profiilissa. Ei siinä juuri luottamuksen syntyminen pääse vakiintumaan.

• kahtelija
        ei onnistu kirjoitti:

Kyllä minua ainakin nyppii, jos olen nähnyt jonkun kivan tyypin muutaman kerran, ja heti treffien jälkeen palaa vihreä valo profiilissa. Ei siinä juuri luottamuksen syntyminen pääse vakiintumaan.

"heti treffien jälkeen palaa vihreä valo profiilissa."

Ja mitä sellaista sinä olet siellä tekemässä, mitä hänkin ei voisi tehdä?

• käydä vakoilemassa
        kahtelija kirjoitti:

"heti treffien jälkeen palaa vihreä valo profiilissa."

Ja mitä sellaista sinä olet siellä tekemässä, mitä hänkin ei voisi tehdä?

kirjautumatta sisälle. Silloin ei voi tietysti vastailla eikä lähetellä viestejä. Mutta ei pala vihreä valokaan profiilissa. Minusta se on ihan eri juttu. Vähän niinkuin elokuvien katselua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      142
      8018
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2091
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2020
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      838
    Aihe