Työntekijää ei arvosteta

Mxzzr

Vuosi painettu töitä hikihatussa ja ei kiitoksen sanaa ole kuultu, ei pikkujouluja, ei jouluateriaa, ei jouluna minkäänlaista muistamista. Uudenvuoden alla kysyimme että kait sitä tunti pari aikasemmin päästään näin vuoden lopussa kun on vuosi painettu niin päästiinhän sitä mutta se oli palkasta pois.Koko ajan pitäs vaan tahtia kiristää ja mistään muusta ei sais puhua työpaikalla kuin työstä, työstä, työstä. Pitävät meitä koneina. Palkan korotukset ja ylityö korvaukset ei tule kuuloonkaan kun sanotaan että eikö se ole hyvä että on töitä. Kaikki vieraat työntekijät talossa ovat täysin kypsiä tähän toimintaan. Ei voi sanoa kuin että nihilistien toimintaa. En tiiä kauanko enää jaksaa tuommosta mutta kun ei niitä työpaikkoja oikeen ole mistä valita tällä perällä.

12

3182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhyf

Minulla sama tillanne ja aijon irtisanoutua!

• täysin leipiintynyt

aion lähteä kun joku paikka löytyy

• Arvostus on ilmaista

Ilmeisesti tuota tapahtuu aika monella tyäpaikalla ainakin matalapalkka aloilla.
      Koska olen jo monta kertaa vaihtanut työpaikkaa ja aina vaan sama kohtelu.
      Kiitollinen pitäis olla että saa työtä tehdä.
      Kuka pelkästään työtä pitää kiitoksena, kysyn vaan? Jotain merkillistä on tapahtunut työnantajille, kun millään ei ole enää väliä, tehoa TEHOA vaan lisää, ne taitaa kuvitella että meillä suomessa työolot saataisiin samanlaiseksi kuin kiinassa, jota he tuntuvat ihailevan niin kovasti..
      Meidänkin johtaja oli oikein nähnyt sen vaivan että kävi itse kuvaamassa työntekoa kiinalaisittain ja näytti kuvaelmansa meille.
      Kuvitteli kai että meidän pitäisi sen nähtyämme tuntea olevamme niin hyvässä asemassa ja valittamatta.

• Uusi Suomi

Kyllä Suomessa alkaa puhaltamaan pikku hiljaa uudet tuulet, kun nuoret polvet alkaavat huomaamaan, että on elämässä muutakin kuin työ! Toisin kuin nämä vanhat polvet, jotka kieltämättä ovat eläneet vaikeita aikoja sodan,laman yms. jälkeen ja tottuneet tekemään luumurska suu pielessä töitä aivan kuin mitään muuta ei olisikaan. Nyt nämä työelämästä 5-10 vuoden päästä eläkkeeelle siirtyvät yrittävät ruoskia meitä uuden ajattelumallin onnellisia nuoria samanlaiseen orjuuteen missä itse viettivät elämänsä. Tosin eivät onnistu minun tapauksessa.

Annan henkilökohtaisesti työlle vain sen asrvon minkä se ansaitsee, En koko elämääni!

• Mxzzr

Joo kuulostaa harvinaisen tutulta.

• minä suunnittelen
        Uusi Suomi kirjoitti:

Kyllä Suomessa alkaa puhaltamaan pikku hiljaa uudet tuulet, kun nuoret polvet alkaavat huomaamaan, että on elämässä muutakin kuin työ! Toisin kuin nämä vanhat polvet, jotka kieltämättä ovat eläneet vaikeita aikoja sodan,laman yms. jälkeen ja tottuneet tekemään luumurska suu pielessä töitä aivan kuin mitään muuta ei olisikaan. Nyt nämä työelämästä 5-10 vuoden päästä eläkkeeelle siirtyvät yrittävät ruoskia meitä uuden ajattelumallin onnellisia nuoria samanlaiseen orjuuteen missä itse viettivät elämänsä. Tosin eivät onnistu minun tapauksessa.

Annan henkilökohtaisesti työlle vain sen asrvon minkä se ansaitsee, En koko elämääni!

Olen 25vuotias nainen ja tehnyt 3-9kk pätkätyösuhteita nyt suunnilleen 6v.
        Nyt alkaa riittämään! Olen jo vuoden miettinyt että alan tekemään osa-aika töitä, että voin NAUTTIAKIN elämästä! Kyllä monet tuttunikin ovat sitä mieltä että ei se raha tee onnelliseksi vaan vapaa-aika. Joten olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa siitä että 10v päästä voi olla tiukat ajat kun nuoret ei ryhdykään samaan kiskonnan kohteeksi kun nykyään n.40-50 vuotiaat.

Palkat paremmiksi ja oikeat elämän arvot!!

• ----------
        minä suunnittelen kirjoitti:

Nyt alkaa riittämään! Olen jo vuoden miettinyt että alan tekemään osa-aika töitä, että voin NAUTTIAKIN elämästä! Kyllä monet tuttunikin ovat sitä mieltä että ei se raha tee onnelliseksi vaan vapaa-aika. Joten olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa siitä että 10v päästä voi olla tiukat ajat kun nuoret ei ryhdykään samaan kiskonnan kohteeksi kun nykyään n.40-50 vuotiaat.

Lisään vielä edelliseen, että jos on ollut n.15 työpaikassa 6v aikana, niin vähemmästäkin alkaa mennä henkinen terveys. Toista se oli varmaan ennen kun sai vakipaikan samantien, nyt sitä tuskin saa koskaan. Mutta eipä haittaa, kerään nyt rahaa ja lähen ulkomaille nauttimaan elämästä.

• hahahha
        Mxzzr kirjoitti:

Joo kuulostaa harvinaisen tutulta.

Eipä taida tulevaisuudessa juuri 80-luvulla syntyneet raataa kokopäivä työssä huonolla liksalla! :)

• Anonyymi
        minä suunnittelen kirjoitti:

vapaa-aika tekee hyvää jos kukkarosta löytyy tukea. ja mitä jos koko pelastustoimi, inftapalvelut ja muut yhteiskunnan tarjoamien palveluiden tuottajat menevät osa-aikaiseksi.

• Anonyymi

Ne mulkut pomot haluavat että kilpailette halpatyövoiman kanssa, että voivat kiristää työvauhdin niin kovaksi että lähdette vain jalat edellä sieltä jutkun firmasta ulos.

Vai luuleeko joku pölvästi ettei raskas kuluttava työ tuo kulumia ja vaivoja ja siten sairauslomia, ja kun menette saikulle niin seuraavissa YT:ssä laittavat ulos, siinä kiitos duunareille.

Älä tee liikaa töitä, äläkä tee ylkkyä älä myöskään jousta kun ei se firmakaan mitään jousta eikä sitä kiinnosta paskaakaan sinun hyvinvointisi.

Kun kuormitus on liian kovaa kannattaa sellainen paskatyö lopettaa siihen paikkaan, ei ole sen arvoista.

• Anonyymi

Tekemättä mitään on ilmeisesti elämän tavoit?
      Kyllä se elämä täällä menee siten, että jos et keksi keinoa saada tiliä nukkuessa niin teet töitä kuolemaan saakka!
      Millä perusteella naapurisi sinua elättäisi, omalla työnteollako, vai mitä mietteitä tulee mieleen?

Työ ei ole aina sitä "herkkua", mutta itsenäisyyden se antaa omiin hetkiin ja vapaa-ajan valintoihin selkeän oikeutuksen!

Ihminen elää tällä planeetalla x määrän aikaa, joten on siitä maksettava jotain ja maksuvälineenä se oma työpanos. Voi toki alkaa kalastamaan ja keräilemään metsän antimia ja elää sillä, mutta ei toimi vanhoolliset elämän selviytymiset.
      Meillä on kaikilla yhteiskunnan velvoite, koska niitä etuja käytämme!

Itse koen oman elämäni siten, että olen päällikkö omassa elämässä, koska olen työssä ja omilla rahoillani teen hankinnat jos tarve, saati lomailen oman suunnitelman mukaan minne haluan!

Itkekää kiitosten puutteesta ja pipareista joita ei saanut vaikka tili/ terveyspalvelut/työvaateetus/jne. on ok , aikuistukaa oikeasti tähän maailmaan ja todellisuuteen!

• Anonyymi

Turha kai se on työtä tehdä jos siitä ei edes makseta mitään. Tekee sitten sitä mikä oikeasti kiinnostaa, vaikka venyttelee pippeliä päivät pitkät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe