Kiimainen nainen

Pieniaseinen mies

Myönnetään, olen tällänen naisiin pelokkaasti suhtautuva herrashenkilö ja pahaksi onnekseni löysin uudeksi naisystäväkseni hyökkäävän naaraan. Myönnän myös, että olen aika tumpelo seksuaalisessa kosketuksessa vastakkaiseen sukupuoleen (olen myös kokematon) Minua aika paljon ärsyttää tämän uuden ystäväni seksuaalikeskeisyys ja miesmäinen käytös= tekee aloitteen aina. Miksi naiset pyrkivät miehen paikalle tässäkin asiassa?


"Hiirulainen"

15

2228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on erilaiset

      seksuaaliset tarpeet, ja kun ne eivät kohtaa, niin on turha puhua mistään naisten halusta pyrkiä miehen paikalle. Nythän oli kyse pelkästään siitä, että naisella on haluja enemmän kuin sinulla.

    • vaikeaa joskus

      Jos toinen on kokenut tai muuten rohkeampi tekemään aloitteita, voi hiljainen ja kokematon jäädä jyrätyksi, oli mies tai nainen. Parasta etsiä tasapaino pian.

      Nainen voi olla aktiivisempi siinä kuin mies, ja puhua avoimesti seksuaalisista toiveistaan, kun taas kumpi tahansa voi niissä asioissa olla vähän estynyt ja häpeilevä. Jos kaksi yhdessä hengaa, sukupuolinen kiinnostus täytyy tunnustaa siinä taustalla hyvin merkittäväksi, ja hyvä jos asiat selvitetään ajoissa.

    • NevilleR

      mieli kysyä että mikähän se tumpelon pieniaseisen miehen paikka sitten olisi tässä tapauksessa. Mutta ehkäpä parasta jättää asia sikseen.
      /Nev

    • Tasapaino rulettaa

      Eivät ne naiset mihinkään miehen paikalle pyri. Kyllä naisillakin
      voi olla enemmän himoja kuin miehellä. Minä luulin että minulla
      on kova seksivietti, mutta yksi entinen naisystävä kyllä
      vei voiton kirkkaasti. Häntä halutti vieläkin useammin.
      Kyllähän sen tavallaan otti kohteliaisuutena kun kelpasi,
      mutta on se kyllä rankkaakin, jos seksivietit ovat täysin eri
      tasoa.

    • g-mies_jerry_cotton

      Mihin vitun miehen paikalle? Eikö se tee alotteen jota panettaa?

      Mitään ei saa jos ei älyä pyytää.

      • Anonyymi

        Täytyy kysyä että neiti tahdotko nussia


    • kysymyksen...

      niin mikä oli se ongelma????

    • auts.

      No kun nämä "Lady Dominat" aina oikein ETSIVÄTKIN HIIRTÄ parikseen, jonka voivat sitten murskata ja alistaa, heheee...!

      • o... :)

        LadyDominat kyttää kadunkulmassa *iskeäkseen* viattoman uhrin... :)


      • ollukka
        o... :) kirjoitti:

        LadyDominat kyttää kadunkulmassa *iskeäkseen* viattoman uhrin... :)

        ..kadunkulmassa, ihan vaan uteliaisuudesta...
        ..jos vaikka lenkille tästä lähtisi ;-)


    • miehen elo

      Se on niin väärin, kun mies joutuu tekemään aina alotteen ja naiset vaan odottavat. Mutta se se vasta onkin väärin, kun nainen tekee alotteen ja yrittää miehen paikalle. :D

    • Anonyymi

      Jos suuri kalu ja naise tietää että on suuri kaluinen herra ei mitään hätää

    • Anonyymi

      Ensin vikistään, ettei naiset tee alotteita ja kun tekee, itketään taas.

      • Anonyymi

        Minulle yksi nainen levitti vitun Hotellissa ja pyysi naimaan. Oli ollu sukupuoli tauti en uskaltanut join viinaa siinä tuolilla ja katselin vittua vuoteella. Hän sano tule ja nai se on kuiva jo ei ole tautia...en uskaltanut.


    • Anonyymi

      Jos on iso kulli niin naiset haluaa sellaista äijää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe