itkettää

goottityttönen

miks ihmiset on nii julmii?
mun kaverit painostaa ja jopa kiristää mua vaihtamaan tyyliä, ja ne sano et mun ei pitäis olla gootti koska gootit ei oo "muodissa". ihan ku mä haluisin olla joku pikkuteinimassan mukana kulkia! en IKINÄ!
ne sano et mulle sopis hip hop tyyli, ja et mulle pitäis värjätä blondit hiukset.
mä en haluu vittu olla mikään ihQteini, vaan gootti! mä rakastan mun goottityyliä, ja mä rakastan gootteja. en haluis vaihtaa tyylii, kaverit silti vaa painostaa!
mitä teen, mitä sanon niille?

7

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikukaan

      Vaihda kaveri porukkaa jos nii kipeitä päästään ettei ymmärrä kunnioittaa toisen tyyliä.

    • BubbleGirl

      Millaisia kavereita he ovat, kun eivät hyväksy sinua sellaisena kuin olet? Eivät minkäänlaisia, sanon minä. Oma bestikseni ei ikinä itse laittaisi mitään goottia päälle, mutta ihastelee tyyliäni silti (ainakin valkoisena valheena).
      Pidä oma tyylisi ja pääsi. Ei kukaan voi pakottaa sinua muuttumaan. Et tuntisi itseäsi itseksesi, jos tekisit toisten pillin mukaan. Sitäpaitsi hopparit ovat perseestä. Ei niitä kukaan arvosta, eivätkä he osaa käyttäytyä.
      Jos kaverisi pistävät jopa välit poikki, uskon, että löydät vielä paljon uusia, kunnon ystäviä, jotka ovat joko itse gootteja tai sitten vain hyväksyvät tyylivalintasi.
      Muodilla ei myöskään ole mitään tekemistä minkään kanssa. Tällä hetkellä 80-luku on taas pop. Oh, grose! Muoti on oikeasti niin tyhmä juttu, ettei sen mukana nyt ainakaan kanata kulkea, elle muuten vain tykkää sen hetkisestä muodista.

      Mutta tosiaan: pukeudu ja käyttäydy, kuten sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä. Koska kavereidesi elämäntapa ei tunnu sinusta hyvältä, miksi ryhtyist samaan pelleilyyn? Sano suoraan, mitä mieltä olet. Asiallisesti, mutta päättäväisesti. Jos he eivät ymmärrä mielipidettäsi, he ovat vain kypsymättömiä teinejä, eivät ystäviä.

      • x6x6

        toi "muoti on oikeesti niin tyhmä juttu, ettei sen mukaka kannata kulkea"
        miellytti korvaani, itse olen nimittäin täsmälleen samaa mieltä!


    • x6x6

      arvaas mitä, mul oli ihan sama juttu vähä aikaa sitte, ja sanoin niille suorasti(mutta hienotunteisesti) et "sanokaa mitä hyvänsä, niin mie oon tällänen, ja tulen aina olemaan!"
      katsos, sun kaverit ei taida olla ystävyyden arvosia, kun ne ei hyväksy sua sellasena ku olet!
      tee niille selväks, että oot gootti, etkä mikään muu! niil ei nimittäin oo mitään asiaa puuttuu sun elämääs, ja tyyliis.
      oma tyyli on jokaisen oma asia!
      sano niille, et "anteeks nyt, jos oon gootti, mut tällänen aijon olla, ja tulen aina olemaankin, sanottepa mitä hyvänsä, niin pidän pääni!"

    • hevi tyttö

      no mäki rakastan omaa tyyliä ja goottieja ja munki kamut sanoo mulle sulle sopii pinkki ja blondit hiukset sä olisit kuuma mut en mä välitä mä oon laittanu sellasten kavereitten kanssa välit poikki en mä sellasta kattele kun päivän.

      • RAMONES AINA!

        mul on suunnillee sama juttu, paitsi että olen punkkari. nahkatakilleni nauretaan, sou, wot evö.(toi saatto kuulostaa joltai teinipissikseltä.)
        Olen ALA-ASTEELLA, eli olen pentu. yläasteen ihQdaahh pissikset nauraa aina ku ne näkee mut. ne aina sanoo että mun täytyis kuunnella jotain Räppii. onneks mul on pari kaverii, ne ei oo oikeestaan punkkareita, mutta ne ei ainakaa hauku mua niinku kaikki muut. eli jos joku käy kimppuuni, kaveri ovat tukenani. Anteeksi kirjoitusvirheeni, ja se että en ole jaksanut jakaa jaksoja.


    • Rokkari69

      Niin munkin kaveri valittaa koko ajan "Vaihda nyt jo noita vaatteitas. Laita jotain mikä on muotia päälles!" Mua ei kiinosta yhtään mikä on muotia ja mikä ei. Mun luokal kaikki on ihQteinejä. Yäk! Sanot vaan niille suorat sanat ja jos ne on niin idiootteja ettei anna sun olla oma ittes niin haistakoon sit. Niil ei oo mitään oikeutta sanoo vastaan henkilökohtaisiin mielipiteisiis.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe