minkä takii kaikki vaa riitelee siitä et mitä musiikkii kenenkäki on kuunneltava, ja et mikä musa taas on perseestä?
miks ei voi aatella jotain muutaki vaihteeks?
mikäs riita tääl on meneillään?
4
370
Vastaukset
- BubbleGirl
Minulle on yksi lysti, mitä kukainenkin kuuntelee. Räppi on minusta silti anti-musiikkia, se ei muutu mihinkään. Minä puolestani kuuntelen mättöä, eikä kukaan voi sitä minulta kieltää. Muahaha!
- Shillis
Suomi24:n sivustoilla pyörii hyvin paljon nuoria,feikkejä ja niitä onnettomia jotka yrittävät parantaa Suomi24:n laatua (unohtamatta tietenkään meitä iänikuisia paskiaisia jotka puuttuvat toisten ihmisten elämään) ja tämä on goottimusiikkipalsta, joten on aika ymmärrettävää, kun nämä kolme osapuolta sekotetaan keskenään,niin tällaista syntyy.
Asia on siis pihvi. - hevi tyttö
Siis mulle on yx ja haille mitä musaa kaikki kuuntelee.Mä ite kuuntelin ehkä teijän mielestä naurettavaa musaa kun marilyn manson ei sitä saa pois multa ilveelläkään.Oon tavannu narettavenpia ihmisiä mut ei se mua hetkauta jos mulle sanotaan ei marilyn manson oo hevii ei se haittaa.Okei oon hevari kuuntelen esim: AFI, Marilyn Manson,Cradle of filth,Deathstars, the 69 eyes, Nightwis (missä oli tarja turunen)nii voitte nauraa ei haittaa mulle nauretaan joka päivä ja oon pilannu itteni sillä vanhemmat haukkuu mua sykopaatix kun kuuntelen hevii ja kuljen mustissa ei haittaa NAURAKAA VAAN ja mulla ei oo ees kamuui kun yx enää ja seki on lissu ei sekää oo enää mun kaveri.
- gothstorm
hei hevityttö ei tossa oo mitään nauramista ja mä kuuntelen itsekkin kaikkea noista bändeistä mitä mainitsit paitsi tota AFIa mitä en oo koskaan kuullu :D mutta tota X ks:än tilalla en ymmärrä ja mun äiti on myös iha homo ku se valittaa et miks kuljen kaikis mustis vaatteissa ja kui pitää olla kaikkia hakaneuloja ja ketjuja ja noita hirveitä paitoja :o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3093365Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112499Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152315- 2562023
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2871598- 881541
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441306Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153