Oletteko käyneet Turun Boosmanissa? uudessa paikassakin nykyään! sieltä ostin ravinteet ja lihasta kasvoi ja vatsa kapeni ja pyllystä tuli kiinteä:) miesystävä tykkää ;) http://www.boosman.fi/catalog/
Turussa mahtava lisäravinnekauppa!!
2
686
Vastaukset
- anrikki
Olen tosiaan käynyt kyseisessä liikkeessä, ravinteet ovat kivasti esillä ja olen myös saavuttanut kiinteämpää lihasmassaa niiden avulla. Olet siis itse turusta? en ole vielä käynyt uudessa paikassa, mutta kohta taas loppuu proteiini jauheet ja aminohapot. Käytkö kuinka usein salilla ja missä salilla käyt? Ole kiltti ja vastaa.
- treenarimies
Puhutteko nyt siitä samaisesta liikkeeestä, joka juuri muutti turun keskustaan päin? Kunhan selailin keskusteluja läpi ja mieleni teki kommentoida että olen samaa mieltä kanssanne. Miehenä voin sanoa että kyllä sieltä löytyy yhtä sun toista jauhetta lihasten kasvuun. Olen itse ollut kisailija:) onhan siellä turussa myös muitakin treenikauppoja, nimiä ei vain tule juuri nyt mieleen. Tyttöystävällenikin ostelen yleensä kivoja urheilutoppeja ja housuja urheiluliikkeistä mm. juuri boosmanilta ostin. Mitä mieltä olette urheiluliikkeiden urheilutopeista ja housuista? onko laadukkaita? nykyään en edes osta itsellenikään muualta kuin laadukkaista urheilukaupoista jotka ovat keskittyneeet juuri urheiluvaatteisiin. Mitä muut kuntoilijat ovat mieltä urheiluvaatteiden laadusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876