Hei
Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta ?
Toimiiko tietokoneohjelmat kunnolla. Onko helppokäyttöinen ? Akun kesto ? Kallis lelu, vai mukava lenkkiseuralainen ja harjoituspäiväkirja ?
Mistä ostit/tilasit ? Mitä maksoi ?
Paaljon kiitoksia vinkeistä !
Terveisin, Kaisa
Garmin Forerunner 305
7
6576
Vastaukset
- weqrgtehyr
http://www.seponkotisivut.com/vb/showthread.php?t=1380
Siinä on suora linkki keskusteluun. Varmasti löytyy kokemuksia tarpeeksi... - Mossaaja
Mun 305 laite otti vedet pesään, kun oli lenkin jälkeen käsienpesualtaassa likoamassa. Ei siis sen syvemmällä. Laite on muistaakseni IPX7 suojattu ja pitäisi kestää hieman enemmän. Tarkempi tutkiskelu osoitti, että kotelon sauma oli auki. Siitä raosta lähti koko kansi irti, kun pikkuisen kynnellä nosti. Liimaus oli pettänyt totaalisesti. Se on sitä Garminin laatua se. Onneksi takuu on 2 vuotta, sillä sitä todella tarvitaan Garminin tuotteissa. Heh! Niin ja onneksi maahantuojalla homma hoituu - enemmin tai myöhemmin joten kuten.
- entinen käyttäjä
Omakohtainen kokemus on neg.Puoli vuotta pelasi loistavasti. Sitten sykemittari sekosi ( näytti mitä sattui kunnes lopetti näyttämisen kokonaan, uusi patteri ei auttanut asiaa), lähetin huoltoon koska takuuta vuosi jäljellä. Ei kuulema mitään vikaa???!!! Maksoi postikuluineen n 50 euroa. Vaikka luulisi takuun korvaavan. Ok. Viikon päästä kone ei suostunut enää tietojen luovuttamiseen tietokoneelle. Vaikka päivitykset oli ajallaan tehty. En enää lähettänyt konetta takuuseen, olisi tullut taas maksamaan ja luultavasti vastaus olisi taas ei mitään vikaa ( ei tartte silloin takuun korvata mitään, vaan voi laskuttaa asiakasta). Siirryin kotimaisiin sykkemittareihin, joissa takuu pelaa paremmin.
- Kari kuntoilija
Moro!
Keväällä vaimolle hankittiin tuollainen 305. On käyttänyt sitä lähes aina lenkeillä ja puoli sekä koko maratoneilla. Hyvä laite, toimii lenkin aikana matkan, vauhdin, sykkeen yms näyttäjänä sekä saa kaikki harjoitukset kirjattua koneelle, ei tarvitse erillistä harjoituspäiväkirjaa pitää. Olen nyt ostamassa itsellekin, kun olen saanut kuulla hieman huonoa (pienempi näyttö johon ei saa kaikkea kerralla näkyviiv)uudesta 405 mallista jota odotin. Kyseessä on siis kuntoilukäyttö vaimolla ja minulla (olen siis aina joskus lainannut...).
Eli positiiviset kokemukset meillä. Olen kokeillut muitakin, mutta kun niissä kaikissa gps mokkula on kannettava erikseen ja ladattava erikiseen, ei niitä ole haluttu.- itsekkin ostaa
mut osaisikohan joku kertoa toimiiko gps sisällä??tai mitenkä tarkkaan mittaa matkan kun luistelen??pääosa urheilustani on sählyä/luistelua/hiihtoa/punttisalia..eli siis toimiikohan minulla
- Tomppa5
itsekkin ostaa kirjoitti:
mut osaisikohan joku kertoa toimiiko gps sisällä??tai mitenkä tarkkaan mittaa matkan kun luistelen??pääosa urheilustani on sählyä/luistelua/hiihtoa/punttisalia..eli siis toimiikohan minulla
Eipä näytä sisätiloissa mitään, sillä satelliitin signaali ei normaaleihin sisätiloihin juuri kantaudu, ehkä joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Sisällä tapahtuvan matkan mittaukseen tarvitset inertia- eli kiihtyvyysmittaukseen perustuvan mittalaitteen, taitaa saada esim. Polarilta.
- abc653
Ostin vekottimen joskus 2010 vuoden touko-kesäkuussa. Heinäkuun lopussa akut ei enää suostuneet ottamaan latausta vastaan ja kone ei käynnistynyt. Lähetin vekottimen huoltoon ja sain ilmeisesti kokonaan uuden laitteen veloituksetta. Nyt pari päivää eli Lokakuun alussa sitten tahtui sama homma. Laite mykkänä eikä ota latausta vastaan. Eli oireet samat kuin aiemmin.
Laite on mulla päivittäisessä käytössä, ja olen siihen tmuuten todella tyytyväinen, mutta tuo akkku-sydeemi nyt harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626