Kiinteyttävä pilates

dvd..

Sain just Kiinteyttävä Pilates dvd:n. Mitä olette tykänneet, kauanko on pitänyt harjottaa että tulosta syntyy? :) Monilla palstoilla mainitaan Tehokas pilates dvd mutta tästä levykkseestä ei oikeen oo mitään. Onko se toinen sitten parempi dvd?

4

7398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joseph!yourule!

      Minuakin kiinnostaisi tietää tuosta Kiinteyttävä pilates dvd:stä... vai kannattaako ostaa se toinen vai molemmat (onko suuria eroja)?

      Aion koota kotiin kokoelman pilates-dvd:itä, koska minusta dvd-pilates on hyvä tapa harjoittaa pilatesta, helpompi saada hyvä "flow" liikkeisiin kuin kirjan kuvia seuraamalla. Dvd:t ovat minulla aina mukana matkustaessa ja katselen niitä läppäriltä missä vaan. Tunnit ovat SIKAMAISEN kalliita... silti ennen kuin aloittaa kotipilateksen, kannattaa ehdottomasti käydä aluksi tunneilla, muuten tekee liikkeet todennäköisesti huonommin eikä pääse jyvälle siitä mistä on kyse ja liikkeet tuntuvat "helpoilta" kun ei osaa tehdä oikein. Itsekin käyn aina mahdollisuuksien mukaan, tunneilta oppii aina jotain uutta minkä voi soveltaa koti-work-outiin.

      Tähän mennessä olen kokeillut:
      -mtv pilates
      -pilates for dummies
      -mtv pilates mix

      Aloittelijoille paras on pilates for dummies, siinä on sekä alkeis ja keskitason ohjelma, todella selkeä ja rauhallinen opastus. En ole kyllästynyt kymmenien katselukertojenkaan jälkeen.

      mtv pilateskin oli hyvä, mutta vaatii enemmän harjoittelua. lainasin sitä kirjastosta ja haluaisin omaksi, mutta sitä ei näytä enää olevan saatavissa nettikaupoissa??

      mtv pilates mix oli pettymys, en edes tiedä onko se puhtaasti pilatesta... liikkeet tehdään hurjalla tempolla, en pystynyt hallitsemaan kroppaani hyvällä tahdollakaan kun jo revittiin seuraavaan liikkeeseen. varsinkin toisen ohjelman liikkeistä moni oli minulle liian vaikea, vaikka olen jo harrastanut pilatesta jonkin aikaa. Luulin että pilateksessa LAATU on tärkeintä, eikä nopea tempo. En suosittele ainakaan alkajille, tulee vain paha mieli. Ohjelma ärsyttää myös tosi amerikkalaisella meiningillään, ei luo ollenkaan sellaista rauhoittavaa ja keskittymiseen tähtäävää ilmapiiriä mitä pilates vaatii.

      Pitäisiköhän imuttaa nuo windsoritkin..

      • joseph!yourule!

        Kiinteyttävä pilates dvd kokeiltu. EN tykänny. Hidas, ei tarpeeksi tehokas... tai en vain jaksanut tehdä tehokkaasti kun video oli tylsä. en usko että jaksan tehdä montaa kertaa. Tunnilla tämmöinen toimii, kotona ei musta niin hyvin.

        Sen sijaan alan pitää mtv pilates mixistä!


      • n_ano
        joseph!yourule! kirjoitti:

        Kiinteyttävä pilates dvd kokeiltu. EN tykänny. Hidas, ei tarpeeksi tehokas... tai en vain jaksanut tehdä tehokkaasti kun video oli tylsä. en usko että jaksan tehdä montaa kertaa. Tunnilla tämmöinen toimii, kotona ei musta niin hyvin.

        Sen sijaan alan pitää mtv pilates mixistä!

        Kiinteyttävä pilates ja tehokas testattu. Itse taas en tykännyt yhtään tuosta tehokkaasta vaan kiinteyttävä on tosi jees ja olen sitä harjoittanut jo kolme viikkoa ja joka kerta tuntuu entistä paremmalta. Liikkeet on näytetty dvd:ssä hitaasti ja selkeästi sekä kahdella eri tasolla. Itse muistan jo treenin ulkoa, joten teen sitä omaan tahtiini joka vie ohjelman nopeammin läpi. Kuuma tulee, selkä vetreytyy ja vatsa tiukentuu. Ostin kuukausi takaperin tsemppihousut jotka menivät niukin naukin kiinni silloin, nyt menevät kuin vettä vaan. Eli jotakin on tapahtunut vatsanseudulla ja olokin on paljon parempi. Treeni on auttanut myös pahoihin ja pitkään vaivanneisiin selkäkipuihin myönteisesti. Suosittelen siis tuota kiinteyttävää pilatesta. :)


      • neuvonen
        n_ano kirjoitti:

        Kiinteyttävä pilates ja tehokas testattu. Itse taas en tykännyt yhtään tuosta tehokkaasta vaan kiinteyttävä on tosi jees ja olen sitä harjoittanut jo kolme viikkoa ja joka kerta tuntuu entistä paremmalta. Liikkeet on näytetty dvd:ssä hitaasti ja selkeästi sekä kahdella eri tasolla. Itse muistan jo treenin ulkoa, joten teen sitä omaan tahtiini joka vie ohjelman nopeammin läpi. Kuuma tulee, selkä vetreytyy ja vatsa tiukentuu. Ostin kuukausi takaperin tsemppihousut jotka menivät niukin naukin kiinni silloin, nyt menevät kuin vettä vaan. Eli jotakin on tapahtunut vatsanseudulla ja olokin on paljon parempi. Treeni on auttanut myös pahoihin ja pitkään vaivanneisiin selkäkipuihin myönteisesti. Suosittelen siis tuota kiinteyttävää pilatesta. :)

        kiinteyttävä on ohjelmana parempi ja tehokkaampi. Ohjaaja on kuitenkin vähän säälittävä, ammattitaitoinen mutta jotenkin ahdistuneen näköinen. Tehokas on luonnonmaisemassa ja rauhallisen ohjaajan vetämä. Valitse niistä sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      3948
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3509
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2391
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2249
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2051
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      54
      1875
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1781
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1505
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1373
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1280
    Aihe