Kiinteyttävä pilates

dvd..

Sain just Kiinteyttävä Pilates dvd:n. Mitä olette tykänneet, kauanko on pitänyt harjottaa että tulosta syntyy? :) Monilla palstoilla mainitaan Tehokas pilates dvd mutta tästä levykkseestä ei oikeen oo mitään. Onko se toinen sitten parempi dvd?

4

7435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joseph!yourule!

Minuakin kiinnostaisi tietää tuosta Kiinteyttävä pilates dvd:stä... vai kannattaako ostaa se toinen vai molemmat (onko suuria eroja)?

Aion koota kotiin kokoelman pilates-dvd:itä, koska minusta dvd-pilates on hyvä tapa harjoittaa pilatesta, helpompi saada hyvä "flow" liikkeisiin kuin kirjan kuvia seuraamalla. Dvd:t ovat minulla aina mukana matkustaessa ja katselen niitä läppäriltä missä vaan. Tunnit ovat SIKAMAISEN kalliita... silti ennen kuin aloittaa kotipilateksen, kannattaa ehdottomasti käydä aluksi tunneilla, muuten tekee liikkeet todennäköisesti huonommin eikä pääse jyvälle siitä mistä on kyse ja liikkeet tuntuvat "helpoilta" kun ei osaa tehdä oikein. Itsekin käyn aina mahdollisuuksien mukaan, tunneilta oppii aina jotain uutta minkä voi soveltaa koti-work-outiin.

Tähän mennessä olen kokeillut:
      -mtv pilates
      -pilates for dummies
      -mtv pilates mix

Aloittelijoille paras on pilates for dummies, siinä on sekä alkeis ja keskitason ohjelma, todella selkeä ja rauhallinen opastus. En ole kyllästynyt kymmenien katselukertojenkaan jälkeen.

mtv pilateskin oli hyvä, mutta vaatii enemmän harjoittelua. lainasin sitä kirjastosta ja haluaisin omaksi, mutta sitä ei näytä enää olevan saatavissa nettikaupoissa??

mtv pilates mix oli pettymys, en edes tiedä onko se puhtaasti pilatesta... liikkeet tehdään hurjalla tempolla, en pystynyt hallitsemaan kroppaani hyvällä tahdollakaan kun jo revittiin seuraavaan liikkeeseen. varsinkin toisen ohjelman liikkeistä moni oli minulle liian vaikea, vaikka olen jo harrastanut pilatesta jonkin aikaa. Luulin että pilateksessa LAATU on tärkeintä, eikä nopea tempo. En suosittele ainakaan alkajille, tulee vain paha mieli. Ohjelma ärsyttää myös tosi amerikkalaisella meiningillään, ei luo ollenkaan sellaista rauhoittavaa ja keskittymiseen tähtäävää ilmapiiriä mitä pilates vaatii.

Pitäisiköhän imuttaa nuo windsoritkin..

• joseph!yourule!

Kiinteyttävä pilates dvd kokeiltu. EN tykänny. Hidas, ei tarpeeksi tehokas... tai en vain jaksanut tehdä tehokkaasti kun video oli tylsä. en usko että jaksan tehdä montaa kertaa. Tunnilla tämmöinen toimii, kotona ei musta niin hyvin.

Sen sijaan alan pitää mtv pilates mixistä!

• n_ano
        joseph!yourule! kirjoitti:

Kiinteyttävä pilates dvd kokeiltu. EN tykänny. Hidas, ei tarpeeksi tehokas... tai en vain jaksanut tehdä tehokkaasti kun video oli tylsä. en usko että jaksan tehdä montaa kertaa. Tunnilla tämmöinen toimii, kotona ei musta niin hyvin.

Sen sijaan alan pitää mtv pilates mixistä!

Kiinteyttävä pilates ja tehokas testattu. Itse taas en tykännyt yhtään tuosta tehokkaasta vaan kiinteyttävä on tosi jees ja olen sitä harjoittanut jo kolme viikkoa ja joka kerta tuntuu entistä paremmalta. Liikkeet on näytetty dvd:ssä hitaasti ja selkeästi sekä kahdella eri tasolla. Itse muistan jo treenin ulkoa, joten teen sitä omaan tahtiini joka vie ohjelman nopeammin läpi. Kuuma tulee, selkä vetreytyy ja vatsa tiukentuu. Ostin kuukausi takaperin tsemppihousut jotka menivät niukin naukin kiinni silloin, nyt menevät kuin vettä vaan. Eli jotakin on tapahtunut vatsanseudulla ja olokin on paljon parempi. Treeni on auttanut myös pahoihin ja pitkään vaivanneisiin selkäkipuihin myönteisesti. Suosittelen siis tuota kiinteyttävää pilatesta. :)

• neuvonen
        n_ano kirjoitti:

Kiinteyttävä pilates ja tehokas testattu. Itse taas en tykännyt yhtään tuosta tehokkaasta vaan kiinteyttävä on tosi jees ja olen sitä harjoittanut jo kolme viikkoa ja joka kerta tuntuu entistä paremmalta. Liikkeet on näytetty dvd:ssä hitaasti ja selkeästi sekä kahdella eri tasolla. Itse muistan jo treenin ulkoa, joten teen sitä omaan tahtiini joka vie ohjelman nopeammin läpi. Kuuma tulee, selkä vetreytyy ja vatsa tiukentuu. Ostin kuukausi takaperin tsemppihousut jotka menivät niukin naukin kiinni silloin, nyt menevät kuin vettä vaan. Eli jotakin on tapahtunut vatsanseudulla ja olokin on paljon parempi. Treeni on auttanut myös pahoihin ja pitkään vaivanneisiin selkäkipuihin myönteisesti. Suosittelen siis tuota kiinteyttävää pilatesta. :)

kiinteyttävä on ohjelmana parempi ja tehokkaampi. Ohjaaja on kuitenkin vähän säälittävä, ammattitaitoinen mutta jotenkin ahdistuneen näköinen. Tehokas on luonnonmaisemassa ja rauhallisen ohjaajan vetämä. Valitse niistä sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4220
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2141
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1687
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1068
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    Aihe