vihreänruskeat silmät

+meikki?

Yleensä noissa meikkiohjeissa on sävyt, vihreille, ruskeille ja sinisille silmille.. Oon ilmeisen tumpelo näissä meikkausasioissa, vaikka ikää jo 21, mutta mitähän sävyjä silmämeikkiin kannattaa käyttää, kun mulla on vihreänruskeat silmät? Tällä hetkellä käytössä on ruskea, mutta joskus tuntuu, että se näyttää tunkkaiselta ja itkuiselta, kun mulla on kylmän ja kalpean sävyinen iho. Hiukset on tumman ruskeat. Kulmakarvat luonnostaan sellaiset keskiruskeat, ei tarvitse yleensä laittaa niihin mitään kulmaväriä, sillä ovat luonnostaan ihan ok ja "erottuvat". Kaikki vinkit erityisen tervetulleita :)

7

2181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulle

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut :) Olen saman ikäinen, myöskin hyvin tummahiuksinen tyttö, kalpea iho ja vihreän ruskeat silmät :)

En meikkaa mitenkään erityisen paljon, lähinnä ripsaria ja kajalia, mutta luomiväreistä olen kyllä oppinut löytämään omat sävyt. Käytän ja olen aina käyttänyt ainostaan liilan ja violetin sävyisiä luomivärejä. Vihreät luomivärit eivät käy vihreäsilmäisille, eikä myöskään ruskeat luomivärit (muistaakseni). Toisaalta ruskeasilmäisille sopivat ruskeat, liilat ja siniset sävyt. Näin olen lukenut hyvinkin monesta lehdestä ja kuullut asiantuntijoilta.

On vaikea sanoa kumpi väri on dominoiva silmissä, koska itsellä se ainakin vaihtelee. Aamuisin on melkein täysin vihreät silmät. Kokeilemalla löydät kyllä parhaimman, mutta se on joko ruskea tai liila. Olen itse kokeillut kaikkia värejä ja todennut kaikki paitsi liilat sävyt huonoiksi. Ruskea tekee juurikin tunkkaiseksi kuten sanoit, sininen oli kamala. Vihreästä en oikein muista, mutta kai se kertoo jotain, kun en ole sitä väriä ostanut :)

Olet luultavasti talvi kuten minäkin, kylmät sävyt sopivat. Syksyllä ostin MaxFactorin luomivärin, jossa oli vaalean punaista ja pinkkiä. Se oli myös todella upean näköinen silmissä. Joskus hyvin harvoin laitan tumman harmaata luomiväriä, sillä saa suttuisen seksikkäät silmät :)

Toivottavasti minusta oli apua :)

• alkuperäinen..

Hei! Kiitos vinkeistäsi.. :) Täytyy ensi töikseen alkaa meikkausharjoituksiin ;) Olisin kysellyt vielä, että mitä värejä käytät rajaukseen, mustaa vai ruskeaa, vai kenties jotain värillistä..?

• vastauksia
        alkuperäinen.. kirjoitti:

Hei! Kiitos vinkeistäsi.. :) Täytyy ensi töikseen alkaa meikkausharjoituksiin ;) Olisin kysellyt vielä, että mitä värejä käytät rajaukseen, mustaa vai ruskeaa, vai kenties jotain värillistä..?

Kiva jos vinkeistäni on apua :) Rajauksiin käytän mustaa ja myös ripsari on musta. Kun omat kulmat ja ripset on muutenkin niin tummat niin enhän halua peittää niitä ruskealla. En ole tainnut ikinä kokeilla ruskeaa kajalia, mutta en usko, että se sopii. Sehän on enemmänkin lämmin sävy, joka ei sovi talvi-ihmiselle. Lopputulos on ehkä samantapainen, kuin ruskealla luomivärillä. Tosin ruskea kajal ei ehkä anna yhtä tuimaa vaikutusta. Toivottavasti kukaan ei takerru termeihin, onko se nyt kajal vai rajauskynä vai ovatko ne eri asioita :)

• tyylilyyyli
        vastauksia kirjoitti:

Kiva jos vinkeistäni on apua :) Rajauksiin käytän mustaa ja myös ripsari on musta. Kun omat kulmat ja ripset on muutenkin niin tummat niin enhän halua peittää niitä ruskealla. En ole tainnut ikinä kokeilla ruskeaa kajalia, mutta en usko, että se sopii. Sehän on enemmänkin lämmin sävy, joka ei sovi talvi-ihmiselle. Lopputulos on ehkä samantapainen, kuin ruskealla luomivärillä. Tosin ruskea kajal ei ehkä anna yhtä tuimaa vaikutusta. Toivottavasti kukaan ei takerru termeihin, onko se nyt kajal vai rajauskynä vai ovatko ne eri asioita :)

Minulla on vihertävät silmät, ja juuri tuo violetti/luumu tuo sitä vihreyttä esille. Ruskeaa tuo mielestäni taas sininen väri hyvin esille.
        Minullakin on kalpea ja punertava iho, ja kaikki ns. kylmät sävyt sopii parhaiten. (kuten esim tuo violetti/luumu).
        Kokeilepa muuten harmaata rajausta, ei ole niin voimakas kuin musta, mutta sopii paremmin kuin ruskea sävyltään.

• täälläkin
        tyylilyyyli kirjoitti:

Minulla on vihertävät silmät, ja juuri tuo violetti/luumu tuo sitä vihreyttä esille. Ruskeaa tuo mielestäni taas sininen väri hyvin esille.
        Minullakin on kalpea ja punertava iho, ja kaikki ns. kylmät sävyt sopii parhaiten. (kuten esim tuo violetti/luumu).
        Kokeilepa muuten harmaata rajausta, ei ole niin voimakas kuin musta, mutta sopii paremmin kuin ruskea sävyltään.

Mulla on vihreät silmät, joiden keskustassa on vähän ruskeaa. En ole mitenkään huomioinut ruskeaa meikkauksessa vaan yritän korostaa vihreää.
        Harmaa rajaus on ollut paras, luomiväri on vähän hakusessa, mutta harmaaseen taittuvia olen siinäkin käyttänyt. Myös jotain violentin tapaista käytän, mutta jotain uutta pitäisi saada.

• alkuperäinen..

Kiitoksia vinkeistä! Kaivoin laatikoiden kätköistä meikkipaletit ja rajauskynät esille ja pidin kunnon meikkaussession ja kokeilin noita vinkkejä.. :) Violetti ja luumu luomiväri sopi kyllä erinomaisesti..! Ihanan raikkaita värejä.. Olen jotenkin aiemmin arastellut kyseistä väriä, mutta nyt otan sen kyllä jatkuvaan käyttöön.. Kokeilin myös mustaa ja harmaata rajausta, molemmat kävi kivasti.. :) Kiitoksia paljon vinkeistä, ilme piristy kertaheitolla :)

• täti30v.

Hei, mulla myös ruskeanvihreät silmät, ja tumma tukka, ihokin aika tumma. Itse olen käyttänyt jo vuosia lähinnä kuultavia luomivärejä; sävyinä kullanoranssi, valkoinen, kullanruskea. Ja myös mattavärinä vaalea lila ja tumma lila käyvät hyvin. Silmänurkkaan ripaus valkoista, niin silmät on hurmaavan näköiset, ja kerää kyllä katseet.. Rajaus ehdottomasti mustalla. Sinistä en ole opppinut käyttämään, vaikka se kuulemma sopisikin ruskeille silmille.. Vinkkinä Janina Frostellilla on usein kuvissa mahtavat silmämeikit..Katsokaapa mallia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17143
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4932
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2768
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1627
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      18
      1588
    7. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      26
      1567
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1303
    Aihe