Sain tänään tietää, että olen ensikertalaisena meidän koulun sählyturnauksessa kapteeni. Mitkä on kapteenin tehtävät, ja onko vaikeeta? Olen tosiaan vasta-alkaja ja vaikka kuinka vastustin, että haluun vaan puolustaa, niin ne pisti mut kapuks... Pelkään et kaikki nauraa... (oon ylipainoinen tyllerö... Paha, siis tosi paha yhdistelmä!!)
Ps. onks erikoista että muija on sekajoukkueessa kapu?
Kapteenin tehtävät??
4
3221
Vastaukset
- Pexi
Mä ainakin ohjaan muita että mihin mennä ja mihin syöttää , niin ja minä ainakin ku olin koulun turnauksessa kapteeni niin tien ketjut . Ja muista kannustaa muita
- sählääjä
...niin ja jos (ja kun) teillä on siä tuomarit mukana pelissä, niin kapteeni on se henkilö, joka voi tarvittaessa puhutella tuomaria (esim. sekaannusta ajanotossa, jäähysekaannus jne). Jos on aikalisän paikka, voi valmentaja tai sitten kapteeni pyytää tuomarilta sitä aikalisää.
- KLK
kApUn TeHtÄvÄ oN SÖSSÖTTÄÄ TUOMARILLE!
- kapteenistadist
No tää tulee nyt 10 vuotta myöhässä, mutta kaikille ketkä tarrttee apuu nii kapun asioita:
- Kannusta pelaajia
- Juttelle tuomarille jos tarttee
- Nostat ekan pokaalin jos voitatte turnauksen
- Oot asiallinen ja keskityt.
Ja yleensä joukkueen kapteenit valitaan näillä merkeillä: Vanhin, kokenein tai yksi parhaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478