ToPV - Botnia 16-0
ToPV - JPS 14-0
ToPV - Vastus 21-2
Tässä on kolmen viime pelin saalis. 6 pistettä maalierolla 51-2! Onko mestarista epäselvyyttä?
Vastauksia?! ;)
ToPV:n vkl 30-0
5
992
Vastaukset
- Kurri 17
Kertoo varmaan jotakin lajista..no onneks katsojia riittää,kun on noin hyvät kelitki..:)
- rille rille
jääpallossa valitettavasti luvut paremman ja huonomman välillä tahtovat kasvaa suuriksi.Tämä johtuu kentän koosta, jolloin huonompi ei voi rikkomalla ja puolustamalla / lyömällä kiekkoa punaviivalta päätyyn, pitää lukuja tasaisina niin kuin esim kiekossa. Tosin jalkapallon 8-0 ja 7-1 ovat suhteessa huomattavasti suuremmat kuin jääpallon 19-0 tai 14-0 (vertaa pelin nopeus). Ja kyllä yleisöä kauniit maalit kiinnostavat, kunhan vaan löytävät lajin, jossa on muutakin kuin "kovaa vääntöä".
- Ekitalo
..sillä nuo ei vielä ratkaise mitään vaikka toivon tietenkin,että maaliskuussa saadaan finaali ja mestaruus Tornioon.
- ..mutta..
.. on ToPV silti aivan ylivoimainen mestarisuosikki, mutta kaikkea voi vielä tapahtua. Yllätyksiä nähdään :)
- Stahanov
Tänään se yllätys(?) sitten nähtiin, kun HIFK voitti 6-5... Hyvätasoinen peli, kyllä tässä oli kaksi parasta selvästi vastakkain. Toivottavasti punanutut saivat henkisen yliotteen. Finaalista tulee tiukka vääntö, huippujääpalloa varmasti siinäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249