Hei
olen 17 vuotias poika. Onko minulla enää minkäänlaisia mahdollisuuksia ryhtyä taitoluistelijaksi? Että pääsisin esiintymään jossain esityksessä esim. Holiday On Icessa tai Disney On Icessa. Se olisi unelmien täyttymys. Olisiko mahdollisuuksia? Jos alkaisin harrastamaan heti ja treenaamaan ihan urakalla. Joka päivä, henki hievärissä. Onko minulla mitään mahdollisuuksia? Hemmetti kun vituttaa kun en aloittanut jo pentuna...:(
Taitoluistelusta
7
852
Vastaukset
- ja just do it
yritä ja mene ja tee se kaikki. It depends on YOU!
- epätodennäköistä, mutta kok...
sörgen, taitaa poju olla liian myöhästä.. normaalisti kestää n. 8-10 vuotta ennen kuin oppii yksöis akselin. ja semmoset jotka on disney on icessa taitaapi osata suurinosa 2-3 akselin. Ellet oo joku luonnonlahjakkuus ni tuskinpa onnistuu. mutta aina kannattaa yrittää.
- taitoluistelija.
no jooo yksöis axelin oppimisee ei tosiaa mee 8-10 vuotta. koska meijän ryhmää tuli yks poika ja se oppi sen kahes vuodes.
- Perehdy lajiin
Hassu ajatus, että "haluan taitoluistelijaksi ja päästä esiintymään jääshowhon". Jos et ole ennen harrastanut taitoluistelua, mistä edes tiedät että pitäisit koko lajista? Jos haluat luistella, niin menet tietysti aikuisryhmään tai taitajaryhmään lähimpään seuraan ja alat perehtyä lajiin. Voi olla olla että innostut, muttta voi myös olla että et.
Taitoluistelu vaatii vuosien päivittäistä harjoittelua "henki hieverissä" vaikka sen aloittaakin lapsena, joten sinä olet kovasti myöhässä. Tuskinpa koskaan olet suuresssa jääshowssa, mutta oman seurasi näytöksiin pääset todennäköisesti heti mukaan, jos haluat.- kova tahto
vie läpi harmaankin kiven. Ihmisellä pitää olla unelmia ja niitä kohden on siltaa pitkin hyvä aina lähteä.
Mene vaan kohti unelmaasi ja aloita se HETI!
Ne ykköset hypyt opit parissa vuodessa!
Olen itse aloittanut aikuisena ja pari v sitten ja osaan jo jotenkin kaikki tarvittavat. Akseli aloitettaneen pian.Joten palturia puhutte. - kun tulee
kova tahto kirjoitti:
vie läpi harmaankin kiven. Ihmisellä pitää olla unelmia ja niitä kohden on siltaa pitkin hyvä aina lähteä.
Mene vaan kohti unelmaasi ja aloita se HETI!
Ne ykköset hypyt opit parissa vuodessa!
Olen itse aloittanut aikuisena ja pari v sitten ja osaan jo jotenkin kaikki tarvittavat. Akseli aloitettaneen pian.Joten palturia puhutte.sen aika. Ja aloita venytysharkat heti kotona , mene seurojen sivuille siellä ovat ohjeet kaikkeen!
- Alladin
kun tulee kirjoitti:
sen aika. Ja aloita venytysharkat heti kotona , mene seurojen sivuille siellä ovat ohjeet kaikkeen!
hyppää kaksoisakselin ja hän on harrastanut vasta 3v... Aloitti 8 vuotiaana ja on TOSI taitava. Seuransa parhaiten menestyvä, mennyt ohi monien jotka harrastaneet ihan pienestä. Arvatkaapa aiheuttaako kateutta.. =(
Eli harrastamaan vaan, poika!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156