Taitoluistelusta

I'm wishing

Hei

olen 17 vuotias poika. Onko minulla enää minkäänlaisia mahdollisuuksia ryhtyä taitoluistelijaksi? Että pääsisin esiintymään jossain esityksessä esim. Holiday On Icessa tai Disney On Icessa. Se olisi unelmien täyttymys. Olisiko mahdollisuuksia? Jos alkaisin harrastamaan heti ja treenaamaan ihan urakalla. Joka päivä, henki hievärissä. Onko minulla mitään mahdollisuuksia? Hemmetti kun vituttaa kun en aloittanut jo pentuna...:(

7

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja just do it

      yritä ja mene ja tee se kaikki. It depends on YOU!

    • epätodennäköistä, mutta kok...

      sörgen, taitaa poju olla liian myöhästä.. normaalisti kestää n. 8-10 vuotta ennen kuin oppii yksöis akselin. ja semmoset jotka on disney on icessa taitaapi osata suurinosa 2-3 akselin. Ellet oo joku luonnonlahjakkuus ni tuskinpa onnistuu. mutta aina kannattaa yrittää.

      • taitoluistelija.

        no jooo yksöis axelin oppimisee ei tosiaa mee 8-10 vuotta. koska meijän ryhmää tuli yks poika ja se oppi sen kahes vuodes.


    • Perehdy lajiin

      Hassu ajatus, että "haluan taitoluistelijaksi ja päästä esiintymään jääshowhon". Jos et ole ennen harrastanut taitoluistelua, mistä edes tiedät että pitäisit koko lajista? Jos haluat luistella, niin menet tietysti aikuisryhmään tai taitajaryhmään lähimpään seuraan ja alat perehtyä lajiin. Voi olla olla että innostut, muttta voi myös olla että et.

      Taitoluistelu vaatii vuosien päivittäistä harjoittelua "henki hieverissä" vaikka sen aloittaakin lapsena, joten sinä olet kovasti myöhässä. Tuskinpa koskaan olet suuresssa jääshowssa, mutta oman seurasi näytöksiin pääset todennäköisesti heti mukaan, jos haluat.

      • kova tahto

        vie läpi harmaankin kiven. Ihmisellä pitää olla unelmia ja niitä kohden on siltaa pitkin hyvä aina lähteä.

        Mene vaan kohti unelmaasi ja aloita se HETI!

        Ne ykköset hypyt opit parissa vuodessa!

        Olen itse aloittanut aikuisena ja pari v sitten ja osaan jo jotenkin kaikki tarvittavat. Akseli aloitettaneen pian.Joten palturia puhutte.


      • kun tulee
        kova tahto kirjoitti:

        vie läpi harmaankin kiven. Ihmisellä pitää olla unelmia ja niitä kohden on siltaa pitkin hyvä aina lähteä.

        Mene vaan kohti unelmaasi ja aloita se HETI!

        Ne ykköset hypyt opit parissa vuodessa!

        Olen itse aloittanut aikuisena ja pari v sitten ja osaan jo jotenkin kaikki tarvittavat. Akseli aloitettaneen pian.Joten palturia puhutte.

        sen aika. Ja aloita venytysharkat heti kotona , mene seurojen sivuille siellä ovat ohjeet kaikkeen!


      • Alladin
        kun tulee kirjoitti:

        sen aika. Ja aloita venytysharkat heti kotona , mene seurojen sivuille siellä ovat ohjeet kaikkeen!

        hyppää kaksoisakselin ja hän on harrastanut vasta 3v... Aloitti 8 vuotiaana ja on TOSI taitava. Seuransa parhaiten menestyvä, mennyt ohi monien jotka harrastaneet ihan pienestä. Arvatkaapa aiheuttaako kateutta.. =(

        Eli harrastamaan vaan, poika!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe