Oletteko huomannut tämän yksinkertaisen säännön? vakka kantensa valitsee eli "samantasoiset" suuntautuvat toistensa luokse. olen itse hyväänköinen ja siksi minua v..tuttaa suunnattomasti jos joku vaatimattoman näköinen lähestyy minua. Eikö se prkle tajua, että eri tasoa ollaan, hoh hoijaa!! Mitä muut ootte mieltä?
Vakka kantensa valitsee
19
3725
Vastaukset
- fögöfög
Tuskin kenenkään kannattaa lähestyä sinua.
- jeespoks.
Itse olen niin kovatasoinen että vituttaisi jos sinä tai joku muu lähestyisi minua.
- Buha-mies
En epäile hetkeäkään. Olet taatusti yhtä edustava ulkoisesti kuin henkisestikin.
- gekko-
Kyllä ajatusmaailma näkyy ulkoisestikin, eleissä ja sanomisissa ja asenteissa.
Ihan rehellisesti sanottuna kiertäisin tuon vakan kaukaa, vaikka olisi minkä näköinen.
- huolissasi :)
sillä jo viiden vuoden sisällä rupsahdat ja saat olla täysin rauhassa
- lilly58
mikä taso!!!!
- öööööööööööööö
Mulkku
- luulla
itestäs vähän liikaa
- puoliskoksi
semmoinen joka mittailee sua jatkuvasti että oletko tarpeeksi hyvä hänelle - ja jos pääset jostain kohtaa repsahtamaan niin sut vaihdetaan ja vastaavasti sun pitää etsiä repsahdustasi vastaava malli?
Toisin sanoen teillä olisi jatkuva kilpavarustelu, ei ainoastaan ulkopuolisia, vaan myös toisanne kohtaan siitä että pysytte vähintään sillä omalla tasollanne?
Onnea teille - kyllä vakka kantensa valitsee. - kusipäitä...
oikein sikiää?
- Serpico
Kyllä se varmaan usein niin menee. Jotain yhteisthän on pakko olla. Ajattele, ne vaatimattoman näköiset miehet pitävät sinua yhtä vaatimattoman näköisenä. Ehkä oletkin. Olet vain valehdellut itsellesi! Tai sitten ne pitävät sinua itsensä kaltaisena jonkin muun ominaisuuden perusteella. Ja eivät tiedä, että sinä vain ajattelet pintatasolla.
- gekko-
Siis sitähän on tutkittukin, että pareilla on yhteistä mitä tulee koulutuksen tasoon, älykkyyteen, arvoimaailmaan, uskontoon ja niin edelleen. Ei välttämättä pidä puhua tasosta vaan samankaltaisuudesta.
Mutta kyse ei siis ole pelkästä ulkonäöstä. Eikä ulkonäöllä pääse kipuamaan millekään "tasolle".
Mutta joo, tässä on yksi vakka ilman kantta, koska ei sopivaa kantta ole. Ja se vielä, että ei vain vakka valitse kantta, vaan myös kansi vakkaa. - nainen kysyy
Mielenkiinnolla haluaisin kuulla, miksi haluat, että sinua lähestyttäisiin "omalla tasollasi" varustetulta suunnalta? Eli siis miksi yleensä haluat tutustua miehiin...
- görgög
päättelet, että ap on nainen?
- Cerebral
Kuva tänne, niin tietää rumemmat väistää. Hei! Toimintaa, nainen!!
mikäs sen tason sit määrittelee, oiskohan kysyntä. Jos kysyntä ei sun mielestä kohtaa tarjontaa tässä tapauksessa niin onks se kysynnän vai tarjonnan vika. Jos 2 kaupaa myy appelisiineja, toinen 3e kilo, toinen 5e kilo ja suurin osa ihmisistä ostaa sieltä halvemmasta ja näin ollen paremmasta kaupasta niin onks se niitten ihmisten vika ettei kallimmalla hinnalla myyvällä kauppiaalla kauppa käy?? Sangen omituista markkina-ajattelua.
- DilledongisBillebongis
Kai sun otsassas lukee jotain ja ne tulee tiiraileen lähempää mitä siin lukee;)...:S
- totuutta :=)
siinähän se totuus jo tulikin! :=)
"samantasoiset suuntautuvat toistensa luokse. minua v..tuttaa suunnattomasti jos joku vaatimattoman näköinen lähestyy minua"- T o t u u s
tuli jo siinä. Ei siihen sen enempää syitä tarvi hakea, joten ihan turha alotus kun kysyjä vastasi jo itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181