Olen menossa ryhmähaastatteluun, onko kellään kokemuksia? Miten valmistautua?
Ryhmähaastattelusta kokemuksia?
3
2866
Vastaukset
- PERSE
Saatanan ryhmähaastattelu?, onko jotain sukurutsaa ryhmäseksille?.No näitä termejähän riittää varmaan vielä senkin jälkeen kun aurinko on nielaissut maapallon,...niin...saatana.
- asiallisesti
Olen kerran ollut ryhmähaastattelussa. Siellä oli kolme haastattelijaa ja kolme haastateltavaa(kyseessä oli koulutukseen hakeutuminen). Kysymykset olivat niitä tyypillisiä, miksi juuri sinut pitäisi valita/hyvät ja huonot puolesi/opiskelutapasi yms.
Eli ryhmähaastatteluun kannattaa miettiä tietenkin vastauksia samantyylisiin kysymyksiin kuin normaaliinkin haastatteluun.
Ryhmähaastattelussa vastausvuorot meillä ainakin vaihteli eli vuorotellen "joutui" vastaamaan johonkin kysymykseen ensimmäiseksi. Hyvää ryhmähaastattelussa koin olevan sen, että toiset hakijat saattavat esittää koulutus/työpaikkaa koskien sellaisia tärkeitä kysymyksiä , joita et itse ole tullut ajattelleeksi. Ryhmähaastattelussa sinulla on aikaa pohtia omaa vastaustasi sillä aikaa kun toiset vastaavat ja muutenkin jotenkin rennompaa (omasta mielestäni), koska huomio ei kiinnity joka sekunti täysillä sinuun. - Sarbaleon
Olen itsekin ollut ryhmähaastattelussa. Ryhmähaastattelussa voi olla useampi haastattelija tai vain yksi. Haatateltavia voi olla 2-15. Haastattelussa kysytään samoja asioita kuin tavallisessa, mutta saatatte joutua tekemään ryhmätehtäviä, jossa katsotaan yhteistyökykyä, johtamistaitoja ja avoimuuttasi. Muista, että mietit omat vastaukset yleisimpiin kysymyksiin, jotta erotut joukosta, älä missään nimessä siteeraa edellistä haastateltavaa... Ryhmähaastattelussa moni sortuu kilpailemaan toisten hakijoiden kanssa, mikä ei loppujen lopuksi ole omaksi parhaaksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658