sanat menee näin :sinun kanssas lähtisin vaikka väärinpäin
Vastaukset 5
- ????
Googletin hakusanoilla "sinun kanssas lähtisin vaikka väärinpäin"
hakutulokseksi tuli tämmönen:
….”ensimmäisellä työviikollani laulamme Risto Järvenpään laulun sanoilla
`Mitä mulle vastaat ystäväni, jos sua suoraan silmiin katsoisin?
Minä kierrän pientä ympyrääni.
Lähtisitkö kanssain jonnekin? Tietysti ja totta kai, vastaan sulle näin.
Sinun kanssas mä lähtisin vaikka väärinpäin`.
Halusin ottaa vastaan….”
http://www.osao.fi/file.php?21. PDF-versio
http://209.85.129.104/search?q=cache:GEQsthNTBPIJ:www.osao.fi/file.php?21 sinun kanssas lähtisin vaikka väärinpäin&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a HTML-versio
Lähde: [PDF] Meeri Mantila RAPORTTI 1 (8) Oulun sosiaali- ja terveysalan oppilaitos
Lainaus sivulta 2 - jos sua suoraan silmiin kat...
minä kierrän pientä ympyrääni, lähtisitkö kanssain tanssihin?
Tietysti ja tottakai vastaan sulle näin, sinun kanssas lähtisin mä vaikka väärinpäin.
Risto Järvenpään biisi ja sanoista on versioita laulukirjasta riippuen. Ja säkeistöjä voi vaikka keksiä itsekin. Löytyy Järvenpään omista nuottikirjoista, olisko tatsia ja janssia tai tatsin ja janssin poika. On myös kirjassa vauvojen laulun aika. - Hanna
Kyseinen laulu löytyy kun kirjoitat nuo alkusanat googleen. Laulun on tehnyt Risto Järvenpää.
- Haluaisin tietää!
Mistä löytyis tän laulun nuotit?
- ♥♥♥♥
Se on hyvä laulu!♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3442764
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782194- 361794
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571