A poem of mine

BubbleGirl

Through bloody tears I watch the dying children.
With my wounded wings I try to cover them. They're burning.
I can see no light in the darkness but I can feel there's a little shade of hope. The light of his heart is calling for me. He calls my name.
I fumble for his hand. I cannot find him. He's fading away leaving me alone.
I feel lost. I cry.
________________________
Then I felt him. His strong wings carried me away from the walley of pain.
I felt safe. I sensed the light in my blind eyes. I could see again. I saw his face, he was smiling.
A little, shy smile rose on my face.
I was home.





...runosuoni kukii taas...
Tämä ei sitten ollut mikään Jeesus-juttu!

14

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyhnyyh.

      lol angst

      • BubbleGirl

        Eipä ole minua koskaan ennen angstiksi kutsuttu... mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.


      • rubber gril
        BubbleGirl kirjoitti:

        Eipä ole minua koskaan ennen angstiksi kutsuttu... mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.

        runosi on mielestäni sieluton imellys, eikä sovi tähän gootti-aiheeseen, vaan jonnekin teineille. runossa ei ole aitoutta, elämänmakua eikä omaperäisyyttä. sori vaan. ja jokainen joka tietää jotakin goottiudesta, tietää mitä "angst" tarkoittaa. se tarkoittaa uutta lempinimeäsi.


      • BubbleGirl
        rubber gril kirjoitti:

        runosi on mielestäni sieluton imellys, eikä sovi tähän gootti-aiheeseen, vaan jonnekin teineille. runossa ei ole aitoutta, elämänmakua eikä omaperäisyyttä. sori vaan. ja jokainen joka tietää jotakin goottiudesta, tietää mitä "angst" tarkoittaa. se tarkoittaa uutta lempinimeäsi.

        Ehkä se sinulle oli imellys ja ehkä persoonaton, mutta sinäpä et tiedä, mitä sen takana on. Tämä runoni oli kuitenkin lähinnä pariin sekuntiin läpällä heitetty typotus, jonka halusin tunkea tänne silkasta kirjoittamisen ilota.

        Voin kyllä rustata kunnon runon, jos sitä toivot. Uskon osaavani tehdä hyviäkin runoja, kun panostan minuutinkin enemmän. x)

        Enkä usko, että tietämys slangisanoista liittyy goottiuteen millään muotoa. Onko se angstaaminen jotain tällaista, että ollaan pienessä huomiankipeydessä 'niin kovin' masentuneita ja viillellään ranteitaan? Tuollaisen kuvan olen saanut. En viiltele, nynnyt tekevät niin. Masennukseni olen jo voittanut, nynnyt masentuvat.


      • burber grill
        BubbleGirl kirjoitti:

        Ehkä se sinulle oli imellys ja ehkä persoonaton, mutta sinäpä et tiedä, mitä sen takana on. Tämä runoni oli kuitenkin lähinnä pariin sekuntiin läpällä heitetty typotus, jonka halusin tunkea tänne silkasta kirjoittamisen ilota.

        Voin kyllä rustata kunnon runon, jos sitä toivot. Uskon osaavani tehdä hyviäkin runoja, kun panostan minuutinkin enemmän. x)

        Enkä usko, että tietämys slangisanoista liittyy goottiuteen millään muotoa. Onko se angstaaminen jotain tällaista, että ollaan pienessä huomiankipeydessä 'niin kovin' masentuneita ja viillellään ranteitaan? Tuollaisen kuvan olen saanut. En viiltele, nynnyt tekevät niin. Masennukseni olen jo voittanut, nynnyt masentuvat.

        toivoisin että tekisit tänne sellaisen omasta mielestäsi onnistuneen runon tai kaiva vaikka varastoista sellainen. mä en ole edellinen kirjoittaja vaan runoudesta ja gooteista kiinnostunut ihminen, siksi haluaisin lukea sun tuotoksia. kiitos jo etukäteen.


      • pubert girl
        burber grill kirjoitti:

        toivoisin että tekisit tänne sellaisen omasta mielestäsi onnistuneen runon tai kaiva vaikka varastoista sellainen. mä en ole edellinen kirjoittaja vaan runoudesta ja gooteista kiinnostunut ihminen, siksi haluaisin lukea sun tuotoksia. kiitos jo etukäteen.

        rikastuttaisi meitä yybergootilla sonetillaan, sillä hän jos kuka siihen pystyisi! pliide, mä en saa nukuttua tämän elämyksen kaipuun alla!


    • harharhar

      Et osaa.

      • ehottaa ketään rikokseen ta...

        Ketjun alottaja onki tosi tr00 gotiX grill, selitti jollai muulla suomi24-palstalla käyttävänsä valkosta kajaalii ja aurinkopuuterii :'D


      • BubbleGirl
        ehottaa ketään rikokseen ta... kirjoitti:

        Ketjun alottaja onki tosi tr00 gotiX grill, selitti jollai muulla suomi24-palstalla käyttävänsä valkosta kajaalii ja aurinkopuuterii :'D

        Oletko koskaan lukenut tämän palstan kirjoituksiani? Olenko ikinä, missään vaiheessa kutsunut itseäni gootiksi? Minä nimenomaan kiellän olevani, sillä monesti pukeudun täysin normaaleihinkin vaatteisiin enkä näin ollen kutsu itseäni gootiksi, vaan ennemmenkin hevariksi tai vastaavaksi.


      • KotroGG

        Samaa mieltä. Perseestä revitty paskalirutus.


    • BubbleGirl

      Hitto, joskus ala-asteella tein yhden ihan pirun hyvän aineen, mutta se ei tosiaan ollut uno. Minulla ei vain enä taida olla sitä säilössä.

      Se liimautui ikkunaani minua tervehtimään. Kutsui ystävänsäkin. Yhdessä ne minulle lauloivat, kertoivat talven tulleen.
      Toiset tanssivat ikkunani alla ilakoiden syntymäänsä.
      Pimeys hellitti otteensa, kylmyys takertui maahan kuin suojeleva äiti.
      Veljet ja siskot laskeutuivat maahan kilvan. He peittivät sen paljouteensa.
      On tullut talvi.

      Porvoossa sataa siis lunta.
      Niitä vanhoja on vähän hankala kaivella, sillä niitä ei ole. Runoiluni on aina ollut spontaania ja rustaan ne paperille, joka nyt sattuu olemaan edessä. Monesti ne sitten vain katoavat jonnekin... yleensä roskiin.
      En kyllä saanut tähänkään upotettua minuuttiakaan. Biisien sanoja mietin hetken kauemmin kuin näitä runojani.

      Itselleni minä näitä teen, ei teidät tarvitsekaan tykätä. Niissä on pala mieltäni ja minä itse pidän näistä kaikessa höpsöydessään. x)

      • palstan aikuisikäinen miesl...

        En ymmärrä mitä ihmiset näkee sussa kun moni pitää ilmeisesti oikeesti sun kirjoituksista täällä palstalla. Hyvä että pitää, koska en toivo että ketään inhottaisiin, mutta mä henkilökohtaisesti en tajua miksei ihmiset näe tästä läpi. Voi kiesus sun kanssa nainen...


        Toka tekstisi on kyllä edellistä huomattavasti parempi, sellainen perusfiilistely ja ihan nättikin. Suosittelen lämpimästi www.rakkausrunot.fi rekisteröitymistä. Siellä saat osittain oikeasti hyvää ja melkein aina positiivista palautetta, eikä sinne monikaan kirjoittele pelkästään rakkaudesta. Siellä ikäjakauma on 10-80, kymmeniä tuhansia runoilijoita. Sulle jää sinne sitten muistoksi talteen kirjoittamasi tekstit palkaksi ja jos et halua esiin kaikkia kokeiluitasi niin ne saa kyllä piiloon.


      • BubbleGirl
        palstan aikuisikäinen miesl... kirjoitti:

        En ymmärrä mitä ihmiset näkee sussa kun moni pitää ilmeisesti oikeesti sun kirjoituksista täällä palstalla. Hyvä että pitää, koska en toivo että ketään inhottaisiin, mutta mä henkilökohtaisesti en tajua miksei ihmiset näe tästä läpi. Voi kiesus sun kanssa nainen...


        Toka tekstisi on kyllä edellistä huomattavasti parempi, sellainen perusfiilistely ja ihan nättikin. Suosittelen lämpimästi www.rakkausrunot.fi rekisteröitymistä. Siellä saat osittain oikeasti hyvää ja melkein aina positiivista palautetta, eikä sinne monikaan kirjoittele pelkästään rakkaudesta. Siellä ikäjakauma on 10-80, kymmeniä tuhansia runoilijoita. Sulle jää sinne sitten muistoksi talteen kirjoittamasi tekstit palkaksi ja jos et halua esiin kaikkia kokeiluitasi niin ne saa kyllä piiloon.

        Näe läpi? Juu, suolisto on kiva juttu. Ehkä minä monen mielestä olen tosiaan fiksu. Ei kannata olla katkera. x)


        Minä en mihinkään rakkausrunopalstoille ala kirjoittelemaan. Tärkeämpääkin tekemistä.


    • Sylvia Plathin runoja

      ja muutenkin enkelit, enkelin siivet, paholaiset ja helvetti ovat sen verran puhkikaluttuja juttuja, että säväyttävämpää on ilmaista asioita aivan toisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      220
      1883
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe