poikakaveri baarissa toisen naisen kanssa

mitä ihmettä?

miksi poikaystävä käy toisen naisen kanssa baarissa? sanoo tämän olevan vain kaveri, mutta en tiedä, mitä uskoa. vai, onko monenkin mielestä ihan tavallista, että poikaystävä tapailee kaverina toista naista?

15

1934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kihloissa

Jos seurustelee, niin mies käy oman naisen kanssa, jos on naispuolinen kaveri niin voi tulla mukaan, mutta en hyväksyisi jos mennään keskenään.

• mutta...

Itse olen nainen ja minulla on monia miespuolisia ystäviä, liikun heidän kanssaan, mutta mitään kemiaa välillämme ei ole sen enempää kuin naispuolisten ystävienkään kanssa. Samalla tavalla olisin valmis kuitenkin mies puoliset ystäväni esittelemään poikaystävälleni, kuin naispuolisetkin. Keskustelisit että asia vaivaa, olisin huolissani jos sinua ei huolittaisi mukaan tai suostuttaisi esittelmään.

• itellö

menkää asumaan "baariinne" hemmetin juopot !

• Nainen85*

Heippa!

Mun mielestä siinä ei oo mitään ihmeellistä, jos on kaverina toisen sukupuolen edustaja ja sen kanssa käy baareilemassa. Itellä on myös monta miespuolista kaveria joitten kans myös baareilen ja samaa tehään kuin samansukupuolen kans :) että ei se aina tarkota mitään pahaa...

• varmaankaan

sun puolelta mitään mutta jätkät panis sua heti kun vaan annat tilaisuuden. Kuhan kyttäävät tilaisuutta puikottaa. Varattuna oleminen ei niitä hidasta.

Tulet kyllä huomaamaan asian ja jos ovela olet, niin testaa.... ;-)

Kavereita muka, joo, joo.......

• ----------------

itsekkin käyn baarissa toisen miehen kanssa ja hän todellakin on hyvä ystävä.

• siniset silmäsi

Se panee suakin heti kunhan annat tilaisuuden tai kaipaat lohdutusta.

Silloin kun te olette yhdessä. niin jätkä ajattelee joka 5 sekuntti että millasta olis panna sua ja miten keksis keinon toteuttaa se.

Lisäksi se runkkaa kotona ja ajattelee sua.

"Me ollaan vaan ystäviä"

• Anonyymi
        UUSI

Sitten annat miehesi mennä naisten kanssa.

• Tristar

Maailmassa on kuusi miljardia muuta ihmistä sinun ohellasi, niistä puolet on naisia. Kiellätkö sinä poikaystävääsi tapaamasta kolmea miljardia ihmistä ja sallit toisen mokoman? Mitä ylipäätään tekee ihminen sutheessa jsosa toiselle täytyy sanella mitä saa tehdä ja mitä ei?

Sanoo nainen joka on lähdössä ulos, mahdollisesti myös mieskavereiden seurassa. Kyllä, ne voivat olla vain kavereita. Myös baarissa. Ihmiset sukupuoleen katsomatta voivat olla hauskaa seuraa tai olla olematta.

• kun se

haluais panna sitä toista naista ja huomannu että olis mahkuja kunhan vain jaksaa olla sinni ja odottaa.

Minäkin haluaisin panna kaikkia mun naisystäviä vaikka ne ei sitä sillee huomaakkaan.

Lisäksi kaikki kaverini ovat kans samanlaisia ja asiasta puhutaa vain mieskavereiden kesken että: "Vähän kait olis siisti panna sitä ja antaakohan se kakkoseen?"

Ja sitten että: "Oletko sinä pannu sitä? Oliko kone? Antoko paljaalla?"

• tapauksesta :))

Meillä esimerkiksi on avoin ja luottavainen suhde sekä puolin että toisin. Miehelläni on naispuolisia kavereita joiden kanssa aivan vapaasti saa mennä baariin halutessaan tehdä niin. Samoin kuin että hän voi mennä vaikka syömään kaverinsa kanssa, joka on nainen. Voi käydä kahvilla ja sännätä apuun jos auto ei käynnisty tai pyykkikone pitää asentaa paikalleen. Uh, ei kai joka herran asiasta tarvii kohtausta repiä, pitäähän kummallakin olla ihan se ikioma elämäkin. Eikä se että ollaan yhdessä, anna oikeutta hylätä kavereita joita on ollut ennen suhdettakin. :)

Itse voin mennä ja tulla vapaasti. Voin lähteä baariin mieheni miespuolisen ystävän kanssa ja ottaa pari drinksua ja bilettää illan. Ihan samalla tavalla kuin otan jonkun naispuolisen ystävän mukaan ja bailaan hänenkin kanssaan. Voin myös lähteä illanistujaisiin, mennä kaupunkiin autoilemaan, käydä kahvilla tai mitä vain miespuolisen kaverin kanssa. Siltikin tuntemattomia ja puolituttuja ihmisiä järjestelymme tuntuu häiritsevän enemmän kuin meitä itseämme. Mistä sitten johtuu, että ihmiset puhuvat potaskaa suhteen laadusta ja yrittävät tehdä ihmisistä väkisin pettäjiä ja miesten/naistennaurattajia. :)

Realistisesti voi itse kukin miettiä, että kauanko jaksaa katsella miestä/naista, joka käskee pysymään kaukana omista kavereistasi heidän sukupuolensa perusteella. Ja se, että pitää epäillä miehen kaveria kun käyvät yhdessä baarissa, on epäluottamuksen osoitus sekä miestä, että miehen ystävää kohtaan. Epäilet että mies ei osaa valita seuraansa, tai että ei osaa pitää näppejään erossa jos nainen tarjottelee itseään. Noh, kaverit ei vaan tee niin. :) Kerää hyvä nainen itseluottamuksesi ja anna miehen käydä ulkona, sinun viereesihän hän yöksi tulee kuitenkin, vai mitä? Jos ei ala kotiin tulla, niin sitten voit olla huolissasi. Oletko puhunut miehellesi? Oletko antanut ymmärtää että et halua baariin? Jos näin on, saa kai mies hakea seuransa kapakkaan kaveripiiristäkin. Asia erikseen jos kapakkiseura on joku, jota ei esitellä tai jota toinen ei tunne, eli kaveripiirin ulkopuolelta.

Ei kai tuo tilanne niin tavallinen ole, mutta tavatontahan se monessa suhteessa onkin, että välit ovat niin avoimet, että ei koko ajan tarvitse pelätä mitä toinen tekee ja koska perästä kuuluu että toinen on pettänyt. Pahinta mitä voi tapahtua, on se, että päätyisi taas yksin ja epätoivoisena hakemaan uutta alkua sinkkuelämän kautta pitkän parisuhteen jälkeen. :))

• Anonyymi
        UUSI

Me saadaan panna ketä halutaan. Ei kysellä jos toinen ei tule yöksi kotiin;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Me saadaan panna ketä halutaan. Ei kysellä jos toinen ei tule yöksi kotiin;)

Pankaa toki mutta kertokaa se rehellisesesti että toinen voi jättää jos ei arvonne kelpaa. Reilua? Eikö?🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Minä menisin sitten jonkun miehen kanssa. Tasapeli.

• Anonyymi
      UUSI

Enpä kuule tiedä menneisyyden ap.
      Kysy joltakin muulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      293
      2548
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      48
      2491
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1696
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1360
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1350
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1225
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1183
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1050
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe