Onkos palstalla ketään, kellä on em. tyyli? Haluttais kovasti leikkauttaa lyhyempi malli pitkästä aikaa. Mikä on perusideana; voiko kokeilla ihan poikatukkaa ilman että korostaisi liikaa kasvoja?
Lyhyet hiukset!
4
1463
Vastaukset
- neuvoja123
et. lyhyt hiusmalli nimenomaan korostaa pyöreitä kasvoja. pyöreille kasvoille ihanteellisin hiustenpituus on keskipitkät hiukset. leikkaa lyhyempi malli pitkästä aikaa, mutta älä niin lyhyttä ettet saa sitä ponnarille (siis jos et halua korostaa kasvojesi pyöreyttä).
tässä on mielestäni nätti malli joka sopii pyöreillekin kasvoille:
http://beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/hairgallery_2.htm
jos et oikein osaa päättää, kysy kampaajaltasi. myös netistä voit selailla lisää aiheesta. googleta "pyöreät kasvot". sanoilla "hairstyles" ja "hair style gallery" löydät lukuisia sivuja joista voit tarkastella erilaisia hiusmalleja!- sopii lyhytkin
kun muistaa, että hiuksissa / leikkauksessa on korkeutta eikä leikkaa hiuksia "kehystämään" kasvoja. Pyöreyskin kun voi vaihdella :) ittelläni on poikatukka ja pohdin kauan, kehtaanko leikata. Hyvä keino on tsekata, millaiselta kasvot näyttävät, kun hiukset ovat kiinni. Jos näyttää ihan mahdottomalta, lyhyt malli ei ehkä sovi.
- pyöreät kasvot
Siis itsellänikin pyöreät kasvot ja tällä hetkellä lyhyet hiukset juuri koska ne kaventavat kasvoja. Itselläni takaa tosi poikatukka, mutta päällä _aavistuksen_ pitemmät ja sivuilta pari senttiä korvan alapuolelle menevät "viillot" hiuksia. Pyöreät kasvot näyttävät ovaaleilta. En tiedä kuinka hyvin nyt oikeen onnistuin selittämään...
- alkup.
tiedän, millaista mallia tarkoitat, koska samantapaista olen suunnitellut ja kiva kuulla, että sopii! :) Samoin kuin edellinen kirjoittaja: kun pidän hiuksiani kiinni (kuten lähestulkoon aina pidän!), naama näyttää ihan normaalilta. En ole ylipainoinen ja naamasta erottuvat kyllä poskipäät (eikä kaksoisleukaa ole), joten taidanpa tiistaina katkaista niskapoikatukan päältä pidemmän! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576