Mies, miltä tuoksut?

Giorgio-itte

Mikäs on suosikkituoksu/ tuoksut? Toivottavasti tyttökaverin ´98 ruotsinlautalta kantama Kouros on jo suhisteltu loppuun tai dumpattu muuten vaan :)
Kuka hajut valikoi; itse, äiti, anoppi, parempi puoli...?
Itsellä kaapissa käyttöuseusjärjestyksessä (

4

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipinretku

Tykkään juuri tuollaisesta itämaisen suitsukkeen tyylisestä luksustuoksusta. On ihan oma valinta.

Noita Armaneja ja Chanel Allurea on myös nuuhkittu ja testailtu tarkoin, mutta ne ovat aivan karseita.

Bossitkin kyllä kuuluvat roskikseen, siinä olet aivan oikeassa.

• hipinretku

Kouros tosiaankin on käytännössä ainoa frankinsensia sisältävä miestentuoksu.
        Frankinsensilla väitetään olevan ihon vanhenemista ja ryppyjen muodostumista estävä vaikutus.

---
        http://www.aduki.fi/frankinsensi.htm

FRANKINSENSI / OLIBAANI BOSWELLI CARTERI,B.THURIFERA

Jo 5000 vuotta sitten frankinsensia käytettiin suitsukkeena edistämään pyhiä tarkoituksia. Jeesuslapsikin sai lahjaksi kullan ja mirhan ohella frankinsensia. Sen syvää mielenrauhaa tuova vaikutus perustuu hengitystiheyden hidastumiseen ja syventymiseen, joka tyynnyttää ja avaa mielen korkeammille tietoisuuden tasoille. Frankinsensiöljy edistää mietiskelyä ja hiljentymistä. Siitä on apua kun halutaan päästä eroon vanhoista rajoittavista tekijöistä; pakkomielteistä, ahdistuksesta, vanhoista syyllisyydentunteista, stressistä tai pahoista unista. Rauhan öljynä se ehkäisee tehokkaasti painajaisia ja pelkotiloja esimerkiksi tuoksulampussa poltettuna. Sen tiedetään auttavan vapautumaan materiaalisen turhuuden houkutuksilta ja edistävän henkisiä pyrkimyksiä. Fyysisten vaivojen hoidossa frankinsensi sopii hyvin hengitysteiden hoitoon, mm. keuhkoputkentulehdukseen, kurkkutulehdukseen ja astmaan. Se lievittää tulehduksia ja kivuntunnetta. Solunmuodostusta kiihdyttävänä öljynä se ehkäisee tehokkaasti ihon vanhenemista ja ryppyjen syntyä ihovoiteisiin lisättynä.

• Cartierin

Santos....siinäpä tuoksujen tuoksu miehille

• Huuko Pomo

Hugo Boss - Boss.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1815
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1164
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1030
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe