Heissan kaikki artesaanit! Kertoisitteko mulle paljonko saatte palkkaa ja minkälaista hommaa teette?
Kiitos vastauksista.
ARTESAANI
3
7923
Vastaukset
- rak. art..
itse saan noin 1400-1600 euroa kuussa, olen rakennussuunnitelija. eipä se kyllä tutkinnosta ole kiinni vaan firmasta, jotkut samalta linjalta valmistuneet tienaa paremmin, jotkut vähemmän. puusepillä, sepillä, vaatetuksella yms. on paljon omia firmoja ja toiminimiä ja näiden tulot heittelehtii ihan älyttömästi taidosta ja asiakaskunnasta riippuen.
- käteen
Olen saanut aikanaan opiskellessani 7€/tunti alkupalkkaa. Nyt tulee 10€/tunti viiden vuoden kokemuksen jälkeen. Puusepän alalta. Onhan se ihan paska palkka, mutta työ on joskus ihan kivaa, joskus...
- Anonyymi
Minä puolestani olen hinnotellu itseni 2500 e kk jotkut sanoo että se on liikaa pyydetty. Mutta lasken niin että sen se opiskelu makso .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658