Heissan kaikki artesaanit! Kertoisitteko mulle paljonko saatte palkkaa ja minkälaista hommaa teette?
Kiitos vastauksista.
ARTESAANI
3
7933
Vastaukset
- rak. art..
itse saan noin 1400-1600 euroa kuussa, olen rakennussuunnitelija. eipä se kyllä tutkinnosta ole kiinni vaan firmasta, jotkut samalta linjalta valmistuneet tienaa paremmin, jotkut vähemmän. puusepillä, sepillä, vaatetuksella yms. on paljon omia firmoja ja toiminimiä ja näiden tulot heittelehtii ihan älyttömästi taidosta ja asiakaskunnasta riippuen.
- käteen
Olen saanut aikanaan opiskellessani 7€/tunti alkupalkkaa. Nyt tulee 10€/tunti viiden vuoden kokemuksen jälkeen. Puusepän alalta. Onhan se ihan paska palkka, mutta työ on joskus ihan kivaa, joskus...
- Anonyymi
Minä puolestani olen hinnotellu itseni 2500 e kk jotkut sanoo että se on liikaa pyydetty. Mutta lasken niin että sen se opiskelu makso .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723382Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211863Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841411
- 1371058
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65894Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86786Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686