Aamupala ruisleipä ja juustoa 5%,2dl marjakeittoa.Lounaalla proteiinipatukka ja salaattia.Päivällinen kasvisosekeittoa(voin laittaa ohjeet jos joku haluaa kokeilla)ja ruisleipää.Illalla rahkaa ja dippivihanneksia ja hedelmiä vapaasti. 2viikko lopuillaan -6.5kg.Jatkan 4 viikkoa.Olo on ihan ok.
Paino tiippuu vauhdilla tällä
24
16111
Vastaukset
- jokkunen
jos olet löytänyt ainakin sulle sopivan kevyen ruokavalion, laita ihmeessä kasvissosekeiton resepti ja arvio siitä paljonko sitä siitä tulee (annokset). Olen tässä etsiskellyt hyvää ko. keiton reseptiä!
- keittoohjeita
Ensinäkin on sanomattakin selvää että TÄMÄ DIETTI ei tietenkään ole tarkoitettu jatkettavaksi kovin pitkäksi aikaa.Ja kilot tulevat korkojen kera takasin jos jatkaa mässäilyä,tätä voi käyttää jos haluaa päästä alkuun laihdutus urakassa tai päästä muutamista kiloista eroon.Sosekeittoon mitä itse olen syönyt olen laittanut n.6 kpl isoja porkkanoita,kukkakaalin,1/2 purjon,kesäkurpitsan,parsakaalia nipun ja paljon erilaisia mausteita(viherä curry tahna,chili,valkosipulia,oman maun mukaan).2,5 l vettä ja 1/4 paketin koskenlaskija juustoa(voimakas).Keitä kaikki aivan kypsäksi ja lisää sitten juusto,soseuta ja nauti.Jos haluaa voi laittaa suolattomia kasvisliemikuutioita.Toinen todella hyvä on 1kg porkkanoita ja noin 1 l vettä,kasvisliemi kuutioita 2.Keitä ja soseuta,silppua valmiiseen soseeseen ruukku tuoretta korianteria,lisää vettä että saat mieluisen koostumuksen.Annoksista en tiedä,aika paljon tulee ainakin ekasta.Pakastaa voi,kumpaakin,ilman tuorita yrttejä. Joku kysyi liikunko,kyllä aika paljon eli kävelyä n.8km lenkkejä päivittäin.Salitreeniin ja juoksun jätin nyt kuurin ajaksi,ei jaksa kovin paljoa rehkiä.Tee sen mukaan mitä jaksat.Muistakaa nutriletin patukat 1-2 päivässä.
- ohje??
Moi!
Täytyypä koittaa... Liikutko yhtään (esim. kuntosali&aerobic)?? Riittääköhän energia jos meinaisi myös harrastaa?
Laitatko sen kasvissosekeitto-ohjeen niin pääsee vauhtiin :)
Ja tsemppiä laihikselle!! - viitsisitkö...
tosiaan laittaa sen kasvissosekeiton ohjeen. Tykkään keitoista, mutta olen aika surkea ruuanlaittaja... Muitakin keittoohjeita jos sulla on niin laita nekin :)
Kiitti!! :)) - ksksksk
takaisinkin, kun siirryt takaisin omaan tavalliseen ruokavalioosi, sori, ihme dieetit eivät tuo pysyvää muutosta.
- periksi ei anneta
niinhän hän jo itse sanoi, ettei tämä ole mikään pysyvä ratkaisu vaan keino päästä alkuun. Tsemppiä vaan, täällä eka viikko menossa laihdutus-urakkaa : )
- sulle
periksi ei anneta kirjoitti:
niinhän hän jo itse sanoi, ettei tämä ole mikään pysyvä ratkaisu vaan keino päästä alkuun. Tsemppiä vaan, täällä eka viikko menossa laihdutus-urakkaa : )
moi,olisi mielenkiintoista kuulla miten itse laihdutat?Onko sulla paljon pudotettavaa?Oma lähtöpaino 78 kg,tavoite olis 65kg,saas nähdä miten käy...Tsemppiä kovasti sullekin: )
- periksi ei anneta
sulle kirjoitti:
moi,olisi mielenkiintoista kuulla miten itse laihdutat?Onko sulla paljon pudotettavaa?Oma lähtöpaino 78 kg,tavoite olis 65kg,saas nähdä miten käy...Tsemppiä kovasti sullekin: )
Aika samoissa kun sulla.. Mulla lähtöpaino 80kg ja tavoite siellä 66 kg.. Laihdutan ihan terveellisellä ruoalla ja liikunnalla. Ja tahdonvoimalla : ) Aina ruokailussa lastaan lautaselle vihanneksia, ja sitten sitä pääruokaakin. Ennen en vain viitsinyt pilkkoa salaatteja tms, joten oli sitten syötävä 2-3 kertaa enemmän muuta. Ja säännöllisyys tietysti on tärkeää. Sekä herkuista luopuminen, tai ei sittenkään.. Radikaali vähentäminen. Se kysyy sitä tahdonvoimaa, ettei ota kuin pikkuisen sipsiä tms.
Liikunnan aloitin taas ohjatusti, eli 3 kertaa viikossa käyn ruoskituttamassa itseäni ; ) Se on ihanaa.. Tästä voisi puhua tai siis kirjoittaa vaikka loppupäivän *heh* - painonpudotus
Aika samoissa kun sulla.. Mulla lähtöpaino 80kg ja tavoite siellä 66 kg.. Laihdutan ihan terveellisellä ruoalla ja liikunnalla. Ja tahdonvoimalla : ) Aina ruokailussa lastaan lautaselle vihanneksia, ja sitten sitä pääruokaakin. Ennen en vain viitsinyt pilkkoa salaatteja tms, joten oli sitten syötävä 2-3 kertaa enemmän muuta. Ja säännöllisyys tietysti on tärkeää. Sekä herkuista luopuminen, tai ei sittenkään.. Radikaali vähentäminen. Se kysyy sitä tahdonvoimaa, ettei ota kuin pikkuisen sipsiä tms.
Liikunnan aloitin taas ohjatusti, eli 3 kertaa viikossa käyn ruoskituttamassa itseäni ; ) Se on ihanaa.. Tästä voisi puhua tai siis kirjoittaa vaikka loppupäivän *heh*ilman poppakonsteja =
aamulla kunnon aamupala - puuroa, muroja tms
lounas ihan lautasmallin mukaan ja riittävästi
päivällnen lautasmallin mukaan
iltapala kevyesti - hedelmiä tai kasviksia
Vettä
Vähän enemmän liikuntaa.
Ei välipaloja minkäänlaisia, vaan riittävästi sapuskaa ruoka-aikoina ja säännöllisesti.
Jos seuraat kalorilaskurilla huomaat, että kaloreita tulee vähemmän kuin pienillä annoksilla ja useilla ( kevyillä) välipaloilla.
Paino putoaa hitaasti, mutta varmasti ja pysyvästi.
Tavallista ruokaa ja paljon kasviksia.
Siinä se. - Periksi ei anneta
painonpudotus kirjoitti:
ilman poppakonsteja =
aamulla kunnon aamupala - puuroa, muroja tms
lounas ihan lautasmallin mukaan ja riittävästi
päivällnen lautasmallin mukaan
iltapala kevyesti - hedelmiä tai kasviksia
Vettä
Vähän enemmän liikuntaa.
Ei välipaloja minkäänlaisia, vaan riittävästi sapuskaa ruoka-aikoina ja säännöllisesti.
Jos seuraat kalorilaskurilla huomaat, että kaloreita tulee vähemmän kuin pienillä annoksilla ja useilla ( kevyillä) välipaloilla.
Paino putoaa hitaasti, mutta varmasti ja pysyvästi.
Tavallista ruokaa ja paljon kasviksia.
Siinä se.No noin melkein syönkin - paitsi että tarvitsen sen välipalan. Yleensä se on ollut 1-2 porkkanaa tai pieni kupillinen muroja. Leipää en syö kuin aamulla ja illalla, sekin ruisleipänä. Eli kolmen tunnin välein kun syön, minulle ei pääse tulemaan nälkä, vaan saan vatsani tyytyväiseksi ahmimatta.
Peruskotiruokaa terveellisesti valmistettuna. Enimmäkseen broileria, kananmunia, raejuustoa, perunaa, kasviksia ja sitten sitä mitä löytyy : ) Eikä tietenkään koko arsenaalia samalla aterialla.. Laatikkoruokia ja keittoja. Minäkään en usko mihinkään poppakonsteihin, esim. mitään painonhallintapillereitä en ole ostanut. Eiköhän se paino putoa, kun valitsee terveelliset ainekset ja pienemmät annokset.
Kunhan maanantai koittaa, näkee miten paino ja sentit ovat pudonneet : )
- Kaijaa
Kyllähän sitä paino putoo, mutta juttuhan on siinä että oppii ja tottuu oikeeseen syömiseen. Weight Wisen avulla sain laihtumisen hyvin käyntiin. Vaikka ne sanoo kilo viikossa niin itselläni putoo n. 1/2 kiloo viikossa. Ihan riittävästi.
- periksi ei anneta
Turhaan sitä painoa pudottaa, jos tavoitteeseen päästyään alkaa samanlainen mässyäminen ja sohvalla löhöily kuin ennenkin : / Tärkeintä on päästä alkuun ja huomata, että pystyy siihen. Joku tekee sen painonvartijoissa, toinen jonkin laihdutustuotteen avulla. Minulla näytti vaaka -2kg viikon takaiseen, syönyt olen 5 krt päivässä ja todella monipuolisesti. Senttejäkin on kadonnut ihan hyvin, esim. vyötäröltä 2,5 cm. Mitään laihdutusvalmisteita tms. en vielä ainakaan käytä, ehkä sitten jotain jos paino alkaa pitkään junnaamaan paikoillaan.
- ylösalas
Turhaan sitä painoa pudottaa, jos tavoitteeseen päästyään alkaa samanlainen mässyäminen ja sohvalla löhöily kuin ennenkin : / Tärkeintä on päästä alkuun ja huomata, että pystyy siihen. Joku tekee sen painonvartijoissa, toinen jonkin laihdutustuotteen avulla. Minulla näytti vaaka -2kg viikon takaiseen, syönyt olen 5 krt päivässä ja todella monipuolisesti. Senttejäkin on kadonnut ihan hyvin, esim. vyötäröltä 2,5 cm. Mitään laihdutusvalmisteita tms. en vielä ainakaan käytä, ehkä sitten jotain jos paino alkaa pitkään junnaamaan paikoillaan.
Minä olen jojoilija ja hyväksyn itseni sellaisena. On ikävää potea huonoa omaa tuntoa, kun maha on täynnä herkkuja. Tai samalla kun syö, joutuu miettimään, että huomenna en enää saa syödä. Itse en tule koskaan saavuttamaan sellaista itsekuria, että olisin pysyvästi laiha. Into kuntoilla ja syödä terveellisesti tulee ja menee. Mielestäni puheet elämäntapojen muutoksesta tarkoittavat jatkuvaa taistelua ja ikävää elämää. Itse valitsen mieluummin jojoilun sekä ruuasta ja herkuista nauttimisen ilman tunnon tuskia elämäntavoistani. On helpompi ajatella, että nyt jaksan laihduttaa ja toivon, että into riittää pitkäksi aikaa ja seuraava intoilu alkaa ennen kuin on taas kertynyt monta kiloa. Tämä ei ole helpoin tie, mutta minulle hyvä vaihtoehto. Ei painoa ole turha pudottaa, vaikka kykyä ja itsekuria ei riittäisi elämäntapojen muutokseen saakka.
- onistuja96
repikää perseenne, tää tyttö laihuttaaki 1/2 kiloo PÄIVÄSSÄ, ei viikossa. ;) nälkä ei vaivaa ja muutenkin on reipas olo. Pistän mun dietin tohon alas. btw, oon 13 v. 160/48. Ennen diettiäni painoin 54.
diettini sisältää 300 kcal päivässä ja paljon nestettä. Ruokavalio ei ole monipuolinen, mutta sitäkin voi vaihtaa jos löytää ruokia jotka sisältävät saman verran kaloreita kuin vaihdettava ruoka. Mutta siis:
aamulla omena n. 60 kcal
0.5 litraa vettä
koulussa 2 näkkäriä ( levitteenä Flora) n. 60 kcal/näkkäri
2 lasia vettä
kotiin tullessa pieni nuudelipussi. Pieni Mama nuudeli ILMAN mausteita sis. n. 30 kcal
maitolasi (ja vettä! ;)
sitte vaikka sulkaapatukka - IHQQQQQQQQQ
onistuja96 kirjoitti:
repikää perseenne, tää tyttö laihuttaaki 1/2 kiloo PÄIVÄSSÄ, ei viikossa. ;) nälkä ei vaivaa ja muutenkin on reipas olo. Pistän mun dietin tohon alas. btw, oon 13 v. 160/48. Ennen diettiäni painoin 54.
diettini sisältää 300 kcal päivässä ja paljon nestettä. Ruokavalio ei ole monipuolinen, mutta sitäkin voi vaihtaa jos löytää ruokia jotka sisältävät saman verran kaloreita kuin vaihdettava ruoka. Mutta siis:
aamulla omena n. 60 kcal
0.5 litraa vettä
koulussa 2 näkkäriä ( levitteenä Flora) n. 60 kcal/näkkäri
2 lasia vettä
kotiin tullessa pieni nuudelipussi. Pieni Mama nuudeli ILMAN mausteita sis. n. 30 kcal
maitolasi (ja vettä! ;)
sitte vaikka sulkaapatukkaMun mielestä oot kyllä vielä vähä läski, siis noil 160/48 mitoil. Kyl mä siis pyrkisin johki tyyliin 42 kg..
Tosi hyvält siis niinqu kyl kuulostaa toi syöminen.. Näkkärii, floraa, vettä, hieman nuudelia, vähä maitoo, suklaapatukka.. ja makeutusainelimuu!! Siis totahan vois niinq jatkaa vaik vuoden. Kuulostaakin tosi terveelliseltä. Kasviksethan maistuukin ihan paskalta.
Way to go, girl!
- WEETABIX ja juqurtti
marjakeiton ohje?
- dieetillä
Moikkis,valion sokerittomat marjakeitot.Nyt 3 viikkoa banttiksellaa ja 8kg miinusta,jippiiii!!
- laihuttaja
dieetillä kirjoitti:
Moikkis,valion sokerittomat marjakeitot.Nyt 3 viikkoa banttiksellaa ja 8kg miinusta,jippiiii!!
syötkö pelkkiä mehukeittoja vai???
- kyselyikä
Mikäs on tilanne tällä hetkellä?
Etkö ole jo kyllästynyt sapuskoihisi?- dieetillä
Heips kukkuu,hengissä ollaan ja vieläpä ihan kivasti 9,5kg laihempana.Jihuuuu!!!Nyt 5 viikkoa takana,nälkäkään ei enää vaivaa ollenkaan ei myöskän päänsärkyä ole enää ollut,tosi kiva fiilis.Sapusoihin en todellakaan ole kyllästynyt paitsi nyt ehkä patukoihin mut tosi jees on mennyt ja jatkan vielä tän kuun.
- fakta juttu
Paino tietysti putoaa noinkin, mutta pieni laskutoimitus valaisee.
Peruskulutuksesi 2250 kcal/päivä.
Kilossa rasvaa 9000 kcal.
Jos et söisi mitään, rasvakilon häviäminen kestäisi 4 päivää. Kuuden rasvakilon häviäminen 6x4 eli 24 päivää.
Eli siis jos et syö mitään ja peruskulutuksesi ei ole pienempi kuin 2250 kcal, jonka valitsin ihan laskutoimituksen helpottamiseksi. Liikkumisen vaikutusta ei ole huomioitu, muttaa arvaan ettei se kuulu ohjelmaasi.
Suurin osa pudottamastasi painosta on siis nestettä. Joka palautuu elimistöösi vajaassa vuorokaudessa jos niikseen tulee.
Jatkat neljä viikkoa, ja viidennellä viikolla huomaat painosi olevan noin kilon-puolitoista pienempi kuin dieetin aloittaessasi. Vasta sitten voit aloittaa tosiasiallisen laihdutuksen.- sintsinimarkku
Kilossa rasvaa on 7000 kcal ei 9000!
- kuulla mitä---
sintsinimarkku kirjoitti:
Kilossa rasvaa on 7000 kcal ei 9000!
tälle aloittajalle kuuluu, onko kilot pysyneet poissa?
- hei siellä!
kuulla mitä--- kirjoitti:
tälle aloittajalle kuuluu, onko kilot pysyneet poissa?
haluaisin myös tietää, vaikka tästä ketjusta on aikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917