kysymys vain

Kurssille menijä

Terve! Onko ketää kuullu että olisiko mitään haittaa sukelluksista kun mulle kävi näin. Muutama vuos sitte armeijas kaveri kokeili oliko rynkky ladattu ja minähä siinä piipunvieressä olin. Ja tilkkaa mentii sit painekammioon ja viikko siel vierähti hoidoissa naamari päässä . Korva alkaa kylmässä särkemään ja muutevain tinnittää joskus . 4.5 m ei ole ongelmia mutta mahtaakoha tulla esim yli 10 metris ongelmaa kun mietin tuota lämpötilaa? Noh o ainaki painekammios tullu oltua, että tietää mitä se meinaa jos sinne joutuis jostain syystä en suosittele..kurssil meen tässä alle 2 kk päästä.

7

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyttöSukeltaja

Aika pahalta tuo kuulostaa. En ole mikään lääkäri, joten en anna mitään analyysejä. Mutta sukelluskurssille mentäessä on sukelluslääkärin tarkastus, se sitten toteaa onko soveliasta sukeltaa.

• minä vain 23

Tervehdys. Juuh lääkärissä pitäisi käydä tuossa ku iha keskustassa ompi sellainen. ja saa kertoa mitä mieltä on. LApsuuden haave tuo on ja kaveri juurikävi sen kurssin ja porukalla olisi tarkoitus men kesällä mökil kustavii sukeltaa :) ku kumminki o parempi ottaa lääkärissä puheeks ettei vain ole vaiti korva asiasta.

• piikkimonni
        minä vain 23 kirjoitti:

Tervehdys. Juuh lääkärissä pitäisi käydä tuossa ku iha keskustassa ompi sellainen. ja saa kertoa mitä mieltä on. LApsuuden haave tuo on ja kaveri juurikävi sen kurssin ja porukalla olisi tarkoitus men kesällä mökil kustavii sukeltaa :) ku kumminki o parempi ottaa lääkärissä puheeks ettei vain ole vaiti korva asiasta.

Mene kunnon sukelluslääkärille, joka tietää nämä jutut. Korvavamma saattaa aiheuttaa pahan vaaratilanteen veden alla, joka vaarantaa paitsi itsesi, myös sukellusparisi hengen. Ei kannata riskeerata ainakaan jättämällä kertomatta lääkärille korvavammasta.

• minä vain
        piikkimonni kirjoitti:

Mene kunnon sukelluslääkärille, joka tietää nämä jutut. Korvavamma saattaa aiheuttaa pahan vaaratilanteen veden alla, joka vaarantaa paitsi itsesi, myös sukellusparisi hengen. Ei kannata riskeerata ainakaan jättämällä kertomatta lääkärille korvavammasta.

juuh se on tarkoituskin kysellä häneltä. Luulen kyllä että ei ole haittaa asiasta. eipä ole korvien kanssa muutoin ollu mitää ongelmia. turvallisuushan aina menee kaiken edelle sehä o selvä noissa hommissa :)

• piikkimonni
        minä vain kirjoitti:

juuh se on tarkoituskin kysellä häneltä. Luulen kyllä että ei ole haittaa asiasta. eipä ole korvien kanssa muutoin ollu mitää ongelmia. turvallisuushan aina menee kaiken edelle sehä o selvä noissa hommissa :)

Se on hyvä asenne. Toivottavasti nähdään joskus jossain sukellustapahtumassa.

• minä vain 23
        piikkimonni kirjoitti:

Se on hyvä asenne. Toivottavasti nähdään joskus jossain sukellustapahtumassa.

jooh olis jeesh.ja täytyypi täältä tai jostain sitten kysellä noista varusteista mitä hankkiipi ku aloittelijalla ei kumminkaan ole sitä suurta tietoa noista.esim regu ja liivit.Lääkäriin menen 2 viikonsisällä ja sit kuulen.Tarvii varmaan olla sukelluslääkäri? turun mehiläisessä on ainakin joku,voisi sinne tilata ajan. maksaa sit mitä maksaa mut ei se pal tunnu ku omasta turvallisuudesta on kyse.

• mene ihmeessä
        minä vain 23 kirjoitti:

jooh olis jeesh.ja täytyypi täältä tai jostain sitten kysellä noista varusteista mitä hankkiipi ku aloittelijalla ei kumminkaan ole sitä suurta tietoa noista.esim regu ja liivit.Lääkäriin menen 2 viikonsisällä ja sit kuulen.Tarvii varmaan olla sukelluslääkäri? turun mehiläisessä on ainakin joku,voisi sinne tilata ajan. maksaa sit mitä maksaa mut ei se pal tunnu ku omasta turvallisuudesta on kyse.

Jos varusteiden ostoa haikailet, niin mars mars www.snorkkeli.net -sivuille.

Siellä on kymmeniä keskusteluketjuja myös varusteiden ostamisesta. Säästät rahaa, kun et osta mitä tahansa vehkeitä, jotka menis uusiksi pikapikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe