kysymys vain

Kurssille menijä

Terve! Onko ketää kuullu että olisiko mitään haittaa sukelluksista kun mulle kävi näin. Muutama vuos sitte armeijas kaveri kokeili oliko rynkky ladattu ja minähä siinä piipunvieressä olin. Ja tilkkaa mentii sit painekammioon ja viikko siel vierähti hoidoissa naamari päässä . Korva alkaa kylmässä särkemään ja muutevain tinnittää joskus . 4.5 m ei ole ongelmia mutta mahtaakoha tulla esim yli 10 metris ongelmaa kun mietin tuota lämpötilaa? Noh o ainaki painekammios tullu oltua, että tietää mitä se meinaa jos sinne joutuis jostain syystä en suosittele..kurssil meen tässä alle 2 kk päästä.

7

1240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyttöSukeltaja

Aika pahalta tuo kuulostaa. En ole mikään lääkäri, joten en anna mitään analyysejä. Mutta sukelluskurssille mentäessä on sukelluslääkärin tarkastus, se sitten toteaa onko soveliasta sukeltaa.

• minä vain 23

Tervehdys. Juuh lääkärissä pitäisi käydä tuossa ku iha keskustassa ompi sellainen. ja saa kertoa mitä mieltä on. LApsuuden haave tuo on ja kaveri juurikävi sen kurssin ja porukalla olisi tarkoitus men kesällä mökil kustavii sukeltaa :) ku kumminki o parempi ottaa lääkärissä puheeks ettei vain ole vaiti korva asiasta.

• piikkimonni
        minä vain 23 kirjoitti:

Tervehdys. Juuh lääkärissä pitäisi käydä tuossa ku iha keskustassa ompi sellainen. ja saa kertoa mitä mieltä on. LApsuuden haave tuo on ja kaveri juurikävi sen kurssin ja porukalla olisi tarkoitus men kesällä mökil kustavii sukeltaa :) ku kumminki o parempi ottaa lääkärissä puheeks ettei vain ole vaiti korva asiasta.

Mene kunnon sukelluslääkärille, joka tietää nämä jutut. Korvavamma saattaa aiheuttaa pahan vaaratilanteen veden alla, joka vaarantaa paitsi itsesi, myös sukellusparisi hengen. Ei kannata riskeerata ainakaan jättämällä kertomatta lääkärille korvavammasta.

• minä vain
        piikkimonni kirjoitti:

Mene kunnon sukelluslääkärille, joka tietää nämä jutut. Korvavamma saattaa aiheuttaa pahan vaaratilanteen veden alla, joka vaarantaa paitsi itsesi, myös sukellusparisi hengen. Ei kannata riskeerata ainakaan jättämällä kertomatta lääkärille korvavammasta.

juuh se on tarkoituskin kysellä häneltä. Luulen kyllä että ei ole haittaa asiasta. eipä ole korvien kanssa muutoin ollu mitää ongelmia. turvallisuushan aina menee kaiken edelle sehä o selvä noissa hommissa :)

• piikkimonni
        minä vain kirjoitti:

juuh se on tarkoituskin kysellä häneltä. Luulen kyllä että ei ole haittaa asiasta. eipä ole korvien kanssa muutoin ollu mitää ongelmia. turvallisuushan aina menee kaiken edelle sehä o selvä noissa hommissa :)

Se on hyvä asenne. Toivottavasti nähdään joskus jossain sukellustapahtumassa.

• minä vain 23
        piikkimonni kirjoitti:

Se on hyvä asenne. Toivottavasti nähdään joskus jossain sukellustapahtumassa.

jooh olis jeesh.ja täytyypi täältä tai jostain sitten kysellä noista varusteista mitä hankkiipi ku aloittelijalla ei kumminkaan ole sitä suurta tietoa noista.esim regu ja liivit.Lääkäriin menen 2 viikonsisällä ja sit kuulen.Tarvii varmaan olla sukelluslääkäri? turun mehiläisessä on ainakin joku,voisi sinne tilata ajan. maksaa sit mitä maksaa mut ei se pal tunnu ku omasta turvallisuudesta on kyse.

• mene ihmeessä
        minä vain 23 kirjoitti:

jooh olis jeesh.ja täytyypi täältä tai jostain sitten kysellä noista varusteista mitä hankkiipi ku aloittelijalla ei kumminkaan ole sitä suurta tietoa noista.esim regu ja liivit.Lääkäriin menen 2 viikonsisällä ja sit kuulen.Tarvii varmaan olla sukelluslääkäri? turun mehiläisessä on ainakin joku,voisi sinne tilata ajan. maksaa sit mitä maksaa mut ei se pal tunnu ku omasta turvallisuudesta on kyse.

Jos varusteiden ostoa haikailet, niin mars mars www.snorkkeli.net -sivuille.

Siellä on kymmeniä keskusteluketjuja myös varusteiden ostamisesta. Säästät rahaa, kun et osta mitä tahansa vehkeitä, jotka menis uusiksi pikapikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2251
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      20
      1904
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      240
      1414
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1125
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      113
      1025
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      1007
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      95
      907
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      22
      833
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      43
      808
    Aihe